Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

«Amo Plant»: Latvijā vieglo automašīnu rūpnīcas nekad nebūs 4

Latvijā vieglo automašīnu rūpnīcas nekad nebūs, jo tas ir ārkārtīgi sarežģīts projekts, intervijā aģentūras BNS biznesa informācijas portālam «Baltic Business Service» sacīja mašīnbūves uzņēmuma «Amo Plant» izpilddirektors Aleksejs Maslovs.

Pēc viņa teiktā, lai ražotu vieglās automašīnas, ir nepieciešamas ļoti lielas investīcijas. «Piemēram, lai tagad ražotu konkurētspējīgas vieglās automašīnas, ražotnē jāiegulda miljards eiro. Turklāt tās vēl nav visas investīcijas, jo vēl vienu miljardu eiro prasa pašas mašīnas izstrāde. Tas būtu ārkārtīgi sarežģīts projekts, tāpēc Latvijā šādu rūpnīcu diemžēl nekad nebūs,» paskaidroja Maslovs.Vienlaikus viņš piebilda, ka Latvija var itin mierīgi atrast nišu tajā, ko dara «Amo Plant», – adaptēt kāda ražotāja produkciju reģiona vajadzībām. «Šādu virzienu atbalsta arī lielās Eiropas autobusu un komunālās tehnikas ražotāju kompānijas. Atšķirībā no vieglās automašīnas, kurā var iesēsties un braukt jebkurā valstī, mūsu produkti ir jāpielāgo katra klienta vajadzībām. Tādējādi tā kļūst par ļoti ekskluzīvu ražošanu. Te arī slēpjas «AmoPlant» konkurētspēja. Vēl jo vairāk – līdzko mēs nonāksim pie saviem oriģinālproduktiem, mēs varēsim kļūt par donoriem, dodot savas izstrādes citiem ražotājiem,» klāstīja Maslovs.Viņš arī pastāstīja, ka Krievijas delegācijas pārstāvji ir izrādījuši interesi par iespējām uz franšīzes pamata veidot šādu uzņēmumu savā reģionā. «Tādējādi mēs jau varētu sākt nodarboties ar tehnoloģiju eksportu, piedāvājot gan menedžmenta, gan inženieru pakalpojumus. Mēs tam redzam lielu potenciālu, jo mūsu pieredze ir ekskluzīva. Tādas nav ne vāciešiem, ne holandiešiem. Jāpiemin, ka inženieru idejas nebūt nav lēta eksporta prece. Tā maksā ļoti daudz, jo viena lieta ir vienkārši kopēt tehnoloģijas, bet pavisam cita – pārdot mūsu lokalizētās idejas un zināšanas. Manuprāt, tieši tur slēpjas mūsu uzņēmuma nākotne,» uzsvēra Maslovs.

Pievieno komentāru

Komentāri 4

fedja

labi ka Rafu pasi balelinji nokava, tagad ar garantiju nebus vieglo auto razotne

pirms 7 gadiem, 2011.07.16 21:31

kakaaaa

pateicoties muusu neprognozeejamaijai nodoklju politikai diezvai te kaads kko taisiis iznjemot lielaas paraadu piedzineeju kompaanijas.

pirms 7 gadiem, 2011.07.16 17:18

sparms

maslofs grib pats savu maslu savakt------tas visas mulkibas....ja kads gribes ari bus vieglo razotne,,,nav ko ta batonus sprausts ausis..............

pirms 7 gadiem, 2011.07.16 17:14

Citas ziņas