Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

«Amo Plant» lūdz Krievijas un Maskavas vadību atlikt uzņēmuma akciju nodošanu privatizācijai 1

Esošajā mašīnbūves uzņēmuma «Amo Plant» attīstības stadijā stratēģiskā investora – Maskavas pašvaldības – izstāšanās no projekta bez zaudējumiem nav iespējama, intervijā aģentūras BNS biznesa informācijas portālam «Baltic Business Service» sacīja «Amo Plant» izpilddirektors Aleksejs Maslovs.

«Mēs neuzskatām, ka pašreizējā uzņēmuma attīstības stadijā stratēģiskā investora izstāšanās no šā projekta ir iespējama. Kāpēc? Tāpēc, ka pašlaik kompānijas pamata aktīvu veido rūpnīcas ēku komplekss, bet šā kompleksa vērtība, ja nu to pēkšņi nolemtu pārdot, būtu visai zema, jo Latvijā līdzīgiem ražošanas ēku kompleksiem tā nav īpaši augsta. Ņemot vērā, ka Maskavas pašvaldība šajā projektā ieguldījusi vairāk nekā 30 miljonus eiro [21,1 miljonu latu], tagad pārdot akcijas bez zaudējumiem nebūs iespējami,» atzina Maslovs.Viņš arī pastāstīja, ka uzņēmums nosūtījis vēstules Maskavas mēram, kā arī Krievijas premjerministram ar lūgumu atlikt Maskavas pašvaldībai piederošo «Amo Plant» akciju privatizāciju līdz laikam, kad rūpnīcas akcijām un tās aktīviem būs lielāka kapitalizācijas vērtība.«Nākotnē papildu vērtību nodrošinās gan rūpnīcas ražošanas kvalitāte, gan tajā ražoto produktu sortiments, gan kvalitātes kontrole, uzskaites sistēma un ražotnes menedžments. Tāpēc, pārdodot akcijas pēc kāda laika, rezultāts būs daudz pozitīvāks. Pēc šā priekšlikuma nosūtīšanas Maskavai mēs šajā jautājumā jūtam lielāku izpratni. Arī Maskavas pašvaldībā strādā saprotoši cilvēki, kuri prot rēķināt,» teica Maslovs.Viņš piebilda, ka brīdī, kad Maskavas pašvaldībā nomainījās politiskā vadība, darbā atnāca jauni cilvēki, kuri pirmajā brīdī nesaprata, kas par uzņēmumu ir «Amo Plant», tāpēc pirmie vērtējumi un reakcijas bija vairāk emocionālas. «Tagad šie cilvēki saprot, ka «Amo Plant» ir normāls, likvīds aktīvs un ka tam jādod iespējas attīstīties, palielinot vērtību,» paskaidroja Maslovs.Pēc viņa sacītā, viens no galvenajiem nosacījumiem, kas garantētu uzņēmuma aktīvu palielināšanos, būtu «Amo Plant» ražotās produkcijas pielaide Maskavas tirgum. «Citiem vārdiem sakot, ar tiem autobusiem, ko mēs šeit montējam, ir jāieiet Maskavas tirgū. Patlaban tieši par to notiek sarunas, kuras man šķiet visai veiksmīgas. Mēs Maskavā jau esam veikuši mūsu autobusu testēšanu. Maskavas tirgum domāts «M.A.N.» autobuss, kura ražošanu mēs jau šogad plānojam apgūt Jelgavā. Par šo produktu mēs jau esam guvuši pozitīvu Maskavas transporta kompānijas «Mosgortrans» slēdzienu. Šīs atsauksmes mums dod cerību, ka autobusi Maskavā būs pieprasīti. Tāpat mēs esam saņēmuši «M.A.N.» piekrišanu šo autobusu licencētai ražošanai Jelgavā. Ja mums būs iespējas sākt šo autobusu ražošanu Maskavas tirgum, mēs varēsim noslogot uzņēmumu ar pietiekami lielu darba apmēru. Tāpēc es pašlaik vēlētos nodalīt tos paziņojumus, kuri no Maskavas pašvaldības puses medijos izskanējuši līdz šim, no tās situācijas, kāda ir tagad. Mēs esam pavirzījušies tālāk un guvuši lielāku izpratni par vairāk vai mazāk izsvērtu risinājumu «Amo Plant» nākotnes jautājumā,» klāstīja Maslovs.Viņš arī prognozēja, ka Maskavas pašvaldība ieklausīsies «Amo Plant» argumentos un atliks privatizāciju, jo jebkurš īpašnieks šādu soli izvērtē vairāk vai mazāk racionāli. Pretējā gadījumā tas nebūs nekas cits kā ieguldīto līdzekļu zaudēšana.

Pievieno komentāru

Komentāri 1

man

Kāpēc MAN vajadzīgs Jelgavas piedēkli,ja var tirgot pa taisno,vienīgi naudas atmazgāšana

pirms 7 gadiem, 2011.07.07 09:53

Citas ziņas