Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

«Amo Plant» šogad plāno saražot 40–50 jaunu autobusu 2

Mašīnbūves uzņēmums «Amo Plant» šogad plāno saražot 40–50 jaunu autobusu, intervijā aģentūras BNS biznesa informācijas portālam «Baltic Business Service» sacīja «Amo Plant» izpilddirektors Aleksejs Maslovs.

Viņš atzina, ka iepriekš uzņēmums šogad plānoja saražot 100 jaunu autobusu, taču saistībā ar kompānijas akcionāra – Maskavas pašvaldības – paziņojumu par plāniem privatizēt tai piederošās «Amo Plant» akcijas, saražoto autobusu skaits būs mazāks – 40–50 autobusu.«Es domāju, ka mēs šogad kopumā saražosim 20 «Ambassdor» autobusu un varbūt tikpat daudz «M.A.N.» autobusu. Manuprāt, šogad kopumā izdosies saražot 40–50 jaunu autobusu. Kā jau teicu, mēs ļoti daudz laika zaudējām šā gada pirmajā ceturksnī pēc Maskavas valdības paziņojuma par izstāšanos no autobusu ražotnes projekta, jo nezinājām, kāds būs uzņēmuma tālākais liktenis. Pašlaik mēs esam atsākuši strādāt maksimāli iespējamā apmērā,» paskaidroja Maslovs.Viņš pastāstīja, ka līdz šim «Amo Plant» ir saražojis desmit autobusu partiju. «Būtībā tā bija pirmā testa partija, kura mums ļāva Latvijā izpētīt savu produktu. Sākotnēji šie autobusi tika projektēti Vācijas un Holandes iekšējam tirgum. Tomēr šajās valstīs ir citi laika apstākļi un citas kvalitātes ceļi. Latvijā šie apstākļi būtiski atšķiras. Jāteic, ka mūsu ražotie autobusi pagājušā gada ziemu izturēja godam. Tajā pašā laikā ir atklājies, ka autobusiem nepieciešama zināma pilnveidošana, lai tos adaptētu vietējai izmantošanai. Tāpēc jaunā autobusu partija tiek montēta, jau ņemot vērā līdzšinējās lietotāju atsauksmes, jo ziemeļu klimats ir un paliek ziemeļu klimats,» norādīja Maslovs un piebilda, ka tas arī ir viens no iemesliem, kāpēc uzņēmums tik ļoti nesteidzas ar jaunu autobusu ražošanu, jo jebkura produkcija ir jāpielāgo vietējā tirgus vajadzībām.Pēc viņa teiktā, līdzko uzņēmums pabeigs autobusu tehnisko pilnveidošanu, «Amo Plant» sāks piedalīties dažādos iepirkumu konkursos, piedāvājot tos iegādāties vietējiem autotransporta uzņēmumiem. «Jāteic, ka daudzi autopārvadātāji šīs mašīnas jau ir ņēmuši un testējuši, lai redzētu, kā tās der viņu vajadzībām. Tāpat mēs esam ņēmuši vērā viņu ierosinājumus un vēlmes attiecībā uz autobusu pilnveidošanu,» klāstīja Maslovs.Aģentūra BNS jau vēstīja, ka uzņēmums nosūtījis vēstules Maskavas mēram, kā arī Krievijas premjerministram ar lūgumu atlikt Maskavas pašvaldībai piederošo «Amo Plant» akciju privatizāciju līdz laikam, kad rūpnīcas akcijām un tās aktīviem būs lielāka kapitalizācijas vērtība.

Pievieno komentāru

Komentāri 2

pietura

Par kādiem līdzekļiem pirksiet komplektāciju,plūtīt un maisus staipīt nau viens un tas pats

pirms 6 gadiem, 2011.07.08 16:22

Citas ziņas