Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

«Amo Plant» uz mēnesi dosies atvaļinājumā 3

Automobiļu ražošanas uzņēmums «Amo Plant» uz mēnesi slēgs ražošanas telpas un dosies atvaļinājumā, aģentūrai BNS pavēstīja «Amo Plant» mārketinga un ārējo sakaru direktors Igors Graurs.

Viņš informēja, ka uzņēmuma ražošanas telpas būs slēgtas no 1.septembra līdz 1.oktobrim, savukārt no 1.oktobra līdz 15.novembrim tiks formēts pasūtījumu portfelis nākamajam gadam, tostarp paredzēta līgumu slēgšana, piegādes nosacījumu apstiprināšana utt. Graurs klāstīja, ka šajā periodā montāžas līnija rūpnīcā nestrādās.Viņš arī sacīja, ka minētajā laika periodā ar daļu darbinieku tiks pārtrauktas darba attiecības.«Amo Plant» mārketinga un ārējo sakaru direktors norādīja, ka pašlaik rūpnīca sekmīgi strādā pie nākamā Jelgavas pasūtījuma, notiek piecu jaunu autobusu montāža un tiek apzināti Latvijas uzņēmumi, kuru ražotā produkcija varētu aizvietot Nīderlandes autobusa konstrukcijas detaļas un iekārtas.Pēc viņa teiktā, no šā gada 15.novembra līdz 2012.gada 15.janvārim sāksies ražošanas sagatavošana jaunas produkcijas – lielas ietilpības pilsētas autobusa «MAN 21» ‒ montāžai. Uz šo periodu tiek organizētas ražošanas un inženieru personāla apmācības rūpnīcā «MAN» un «Amo Plant», piesaistot Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) un Latvijas Mašīnbūves un metālapstrādes rūpniecības uzņēmēju asociācijas līdzekļus.Graurs norādīja, ka no 2011.gada decembra tiks sākta apgūtā autobusa modeļa «Ambassador» sērijveida ražošana, kas ir paredzēts vietējam un Baltijas tirgiem (kopā 50 vienību 2012.gadā), bet no marta beigām «MAN» pilsētas autobusu ražošana Krievijas tirgum (kopā 52 vienības 2012.gadā). Saistībā ar plāniem sākt jaunas produkcijas ražošanu 2012.gadā tiek plānots pieņemt darbā montāžas rūpnīcā papildu darbiniekus.Uzņēmums nākotnē plāno celt ražošanas lokalizāciju un kompozītmateriālu izstrādājumu rūpnīcu. LIAA 2011.gada 7.jūnijā apstiprināja «Amo Plant» Eiropas Savienības fonda projekta iesniegumu «Transporta līdzekļu plastmasas virsbūvju detaļu ražošanas struktūrvienības izveide».«Amo Plant» projekta realizācijā ir ieguldīti aptuveni 30,885 miljoni eiro (21,7 miljoni latu), kas galvenokārt ir Maskavas pašvaldības piešķirtie līdzekļi. Līdzekļus projektā ieguldījis arī uzņēmums «Ferrus» un Jelgavas pilsētas pašvaldība.

Pievieno komentāru

Komentāri 3

micro

Minētās autobusu vienības 2012. gadā netiek norādītas, kā esoši pasūtījumi - tik rūpnīcas ražošanas jauda, ja es pareizi saprotu. Turklāt, es tā īsti nesaprotu jēgu iekš atsevišķu darbinieku atlaišanas un vēlākas jaunu darbinieku pieņemšanas. Vai tiešām ir lētāk apmācīt jaunu nekā piemācīt esošu cita darba veikšanai!?

Vēl interesanti būtu zināt, kas vēl bez Jelgavas ir iegādājies šīs rūpnīcas skrūvētos autobusus?

pirms 7 gadiem, 2011.08.29 11:02

pasažieris

Pa pilsētām nekur šie neērtie autobusi nav vajadzīgi. Pa starppilsētām varētu būt OK

pirms 7 gadiem, 2011.08.28 09:07

idiots

Šādus šķūņus sauc par skrūvgriežu rūpnīcām. Šajā šķūnī var ražot dajebko , jo nekas jau netiek ražots . Notiek tikai detaļu saskrūvēšana .

Tikpat labi var atvest izjauktā veidā šveices pulksteņus un šeit sakrūvēt kopā , pirms tam izejot darbinieku apmācību Šveices rūpnīcā.

Šādus šķūņus pasaulē būvē tur , kur ir lēts darba spēks.

Tāpēc šis projekts jau no dzimšanas ir miris , jo gan Lužkovam , gan Rāviņam no ekonomikas ir tikpat saprašanas , cik aitai no pērnā gada sniega

Ne velti jaunais Maskavas mērs pasūtīja Rāviņu uz vienu vietu , kad tas gribēja bīdīt ģelas. Maskavai šie autobusi nav vajadzīgi

pirms 7 gadiem, 2011.08.27 12:41

Citas ziņas