Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

«Amo Plant» zaudējumi pērn - 1,2 miljoni latu 6

Autobusu ražotājs AS «Amo Plant» pagājušajā gadā strādājis ar 1 201 433 latu zaudējumiem un tie ir vairākkārt lielāki nekā 2010.gadā, liecina Firmas.lv informācija.

«Amo Plant» zaudējumi 2010.gadā bija 76 022 lati.Uzņēmums pērn ir strādājis ar 2 879 393 latu apgrozījumu, un tas ir par 8,3% mazāks nekā 2010.gadā, kad «Amo Plant» apgrozījums bija 3 138 756 lati.«Amo Plant» vadības ziņojumā teikts, ka pērn uzņēmumam radās jauns stratēģiskais partneris - Vācijas autokoncerns «MAN Group», ar kuru parakstīts sadarbības līgums, kas paredz «Lion's City» A21 sērijas pilsētas autobusu komplektēšanu. Uz šā līguma pamata 2012.gadā parakstīts nodomu protokols par 60 autobusu pasūtījumu Krievijas uzņēmumam «Mosgortrans», kas ir municipālais pasažieru pārvadātājs Maskavā.Papildus jau iepriekš parakstītajam līgumam ar Nīderlandes koncernu «VDL» par reģionālo autobusu montāžu, kas ietver tiesības montēt autobusus ar izstrādāto «VDL» prototipu, izmantojot «VDL» detaļas un detaļas no citiem piegādātājiem, pērn ir panākta vienošanās par autobusu «Citea» jauna modeļa montāžas tehnoloģijas apgūšanu.Papildu investīciju piesaistei «Amo Plant» vadība pērn nolēma izveidot «R&D» centru savā teritorijā, kura galvenais darbības virziens ir jaunāko transporta tehnoloģiju projektēšana un ieviešana, kā arī transportlīdzekļu pārvešanas programma uz gāzmotora degvielu, piedaloties «Gazprom». Šie projekti ir orientēti uz reģionālajām transporta kompānijām Baltijas valstīs un Krievijā.«Amo Plant» iecerējis sākt 12 metrus garo «Lion's City» sērijas autobusu ražošanu pēc koncerna «MAN» licences, turpināt ar pasūtījumiem nodrošināt autobusu «Ambassador» regulāro montāžu. Tāpat uzņēmums grasās izveidot un attīstīt pēcpārdošanas un servisa centru tīklu.Vadības ziņojumā arī teikts, ka «Amo Plant» plāno īstenot projektu «Struktūrvienības izveide transportlīdzekļu no kompozītmateriāliem virsbūves detaļu ražošanai». Kopējais investīciju apjoms projektā ir 1,9 miljoni latu, no kuriem 29% jeb 551 000 latu plānots saņemt no Eiropas Savienības struktūrfondu līdzekļiem, bet 71% - no papildu akciju emisijas līdzekļiem vai aizņēmuma.

Pievieno komentāru

Komentāri 6

bite

Ja nav ko teikt,tad nesakiet,negācijas nav vajadzīgas.Un JAP ir malači,ka atbalsta vietējo ražotāju.arī citiem vajadzētu darīt tā- stutēt savējos, nevis pildīt ārzemnieku maciņus.Cilvēkiem ir darbs.Nav prāta darbs vēlēt RAFa likteni.

pirms 7 gadiem, 2012.09.05 07:53

ex-amoplant

Var viņi te liet par savām attīstības stratēģijām un plāniem, bet realitātē tas pasākums ir absolūti bezperspektīvs. Vienīgais jautājums ir par termiņu, kad šiem pienāks X stunda.

pirms 7 gadiem, 2012.09.04 10:45

micro

Ja, uz kādu laiku, aizmirstam AMO intīmās saites ar JAP, tad te nekā ārkārtēja nav. Tas ir tikai normāli, ka rūpnīcas ar lielām sākotnējām investīcijām pirmos gadus, varbūt pat 10, strādā ar zaudējumiem. Tā ir LV dīvainība, ka investīcijas tiek atgūtas jau pirmajos mēnešos! Tāpēc jau mēs esam tādā tūtā, ka šeit neviens ilglaicīgi neuzturas ...

pirms 7 gadiem, 2012.09.04 09:04

vietējā

Ja Jelgavas AP nebūtu izlīdzējis zaudējumi būtu vēl lielāki

pirms 7 gadiem, 2012.09.04 08:40

kapitalists Rahels Kacs

ir ir tā, biedri Jakovļev :) tikai JAP, a zaudējumi visticamāk ir darbinieku algas gada laikā bez reāliem ieņēmumiem ;) vse deņgi ušļi v kassu :DDDDD

pirms 7 gadiem, 2012.09.04 01:53

zocialists Ivars Jakovļevs

vai tas jelgavas autobusu parks nav vienīgais pircējs un nomnieks???

pirms 7 gadiem, 2012.09.03 23:25

Citas ziņas