Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Aptauja: puse Latvijas iedzīvotāju izpārdošanas apmeklē tikai tad, ja atlaides ir vismaz 50-70% apmērā

Aptuveni puse jeb 53% Latvijas iedzīvotāju izpārdošanas apmeklē tikai tad, ja atlaides ir vismaz 50-70% apmērā, liecina tirdzniecības centra «Domina» veiktās aptaujas rezultāti.

«Dominas» mārketinga vadītāja Eda Magone aģentūrai BNS pavēstīja, ka savukārt 38% aptaujāto atzina, ka izpārdošanas viņu spēj pievilināt tikai ar atlaidēm no 75%. Vienlaikus 5% aptaujas dalībnieku norādīja, ka viņus interesē jebkāda apmēra atlaides, informēja Magone.Savukārt, ja 37% aptaujāto izpārdošanās iepērkas neregulāri jeb tikai tad, kad to laikā neplānoti gadās būt tirdzniecības centrā, tad ceturtdaļa jeb 25% Latvijas iedzīvotāju apmeklē iespējami daudz tirdzniecības centru izpārdošanu.Magone klāstīja, ka lielākā daļa no aptaujātajiem Latvijas iedzīvotājiem norādīja, ka tirdzniecības centru izpārdošanu laikā par pirkumiem bieži izdodas ietaupīt līdz pat 60 latiem. «Iespējams, tas tādēļ, ka vairāk nekā puse respondentu izpārdošanās iepērkas tikai tad, ja piedāvātajām precēm ir vismaz 50-75% atlaide,» pastāstīja «Dominas» pārstāve.Savukārt 44% ar atlaidēm visbiežāk izdodas ietaupīt no 20 līdz 60 latiem, tomēr gandrīz ceturtdaļa aptaujāto atlaižu laikā ietaupa summu tikai līdz 20 latiem. Vienlaikus Magone apliecināja, ka gandrīz 20% respondentu atzina, ka atlaižu laikā visbiežāk ietaupīti paliek no 60 līdz 100 latiem.Aptaujas rezultāti arī liecina, ka 45% aptaujāto Latvijas iedzīvotāju izpārdošanās pērk tādas lietas, kas konkrētajā brīdī iepatīkas, daļa cilvēku atlaižu laikā iegādājas tikai aktuālās sezonas modes preces (16%) vai arī tikai universālas un klasiska stila lietas (18%). Savukārt 18% respondentu atklāja, ka izpārdošanu laikā cenšas iegūt tās iekārotās preces, kuras bez atlaidēm nevar atļauties.Aptauja arī atklāja, ka izpārdošanas nav tikai ļaušanās spontāniem pirkumiem, jo, piemēram, 15% Latvijas iedzīvotāju izpārdošanu laikā stingri pieturas pie iepriekš izveidota nepieciešamo lietu saraksta.Magone pavēstīja, ka 17% aptaujas dalībnieku būtu ar mieru jau no ļoti agra rīta stāvēt rindā vai nakšņot pie tirdzniecības centra.Bet desmitā daļa aptaujāto atlaižu dēļ būtu ar mieru iepirkties peldkostīmā vai peldbiksēs, 6% aptaujāto - piedalīties dubļu cīņās, bet 5% - pat nokrāsot matus citā krāsā.Tirdzniecības centra veiktajā aptaujā piedalījās 592 respondenti.

Pievieno komentāru

Citas ziņas