Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Asociācija: vasarā transporta pakalpojumu tirgus ir atdzīvojies

Šajā vasarā vietējais autopārvadātāju tirgus ir atdzīvojies, tomēr joprojām nevar apgalvot, ka tirgū ir sākusies augšupēja un spoži būs nākamie desmit gadi, norāda Latvijas Autopārvadātāju nacionālās asociācijas (LANA) izpilddirektors Oskars Juhņēvičs.

Viņš skaidro, ka patlaban ir pieprasījums pārvadāt sezonālās kravas - saldējumus, alus un sulas. Labāk klājoties vietējiem autopārvadātājiem, kuru autoparkā ir refrežatori, raksta db.lv, atsaucoties uz LETA.«Ziemā šādas preces, protams, patērē mazāk. Vasarā saldējuma pārvadājumu apjomi pieaug par 300 līdz 400 procentiem. Ziemā ir cita specifika, svētku dienas, kas dod papildu ienākumu gan tirgotājiem, gan šajā procesā iesaistītajiem pārvadātājiem,» skaidro uzņēmējs.Viņš gan uzsver, ka autopārvadātāju tirgus joprojām ir svārstīgs, pat pa sezonām. Nevarot noliegt, ka patlaban autopārvadātāji aktivizējas, maina autoparku - gan starptautiskie, gan vietējie. Vietējie autopārvadātāji gan esot piesardzīgāki un bieži vien izvēlas lietotas mašīnas, jo tās ir lētākas un, ja situācija mainās, tad līzinga atlikums nebūšot liels.Situāciju arī atvieglojot tas, ka paši auto ražotāji un tirgotāji kreditē autopārvadātājus. Līzinga likme esot augstāka, bet pretimnākšana lielāka nekā bankās. «Ja autoparks nav atjaunots un tajā ir vecākas mašīnas par pieciem gadiem, arī tas ietekmē rentabilitāti, jo auto lūst, tās jāremontē un mašīna stāv dīkstāvē,» skaidro Juhņēvičs.LANA apvieno savā biedrībā vadošos autotransporta uzņēmumus, kas darbojas Latvijas iekšējā tirgū, kuriem, pēc pēdējiem datiem, pieder vairāk nekā 3000 transporta vienību, un aptver ap 80 procentiem iekšzemes pārtikas pārvadājumu tirgus Latvijā.

Pievieno komentāru

Citas ziņas