Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Atklāj «Amo Plant» pirmo kārtu

Piektdien Jelgavā, Pārlielupē, Aviācijas ielā ekspluatācijā nodota industriālā kompleksa «Amo Plant» pirmā kārta.

Ražotnes celtniecības sākums tika iezīmēts pirms pusotra gada - 2007.gada jūnijā ar svinīgu kapsulas iemūrēšanu topošās autorūpnīcas pamatos. Kā skaidroja «Amo Plant» izpilddirektors Aleksejs Maslovs, šajā dienā objekts tiek pārņemts no celtniekiem, lai tajā varētu uzsākt tehnoloģiskā procesa iekārtošanu - ražošanas iekārtu un līniju uzstādīšanu.Maskavas valdības Zinātnes un rūpniecības politikas departamenta ministrs un akciju sabiedrības «Amo Plant» padomes priekšsēdētājs Jevgeņijs Panteļejevs uzsvēra, ka šodien nav nekādu atklāšanas lentīšu - tā ir darba vizīte, lai pārliecinātos, ka darba process norit pēc grafika - 2009.gadā no šīs vietas jāizripo pirmajam automobilim.Patlaban automobiļu ražotnē telpas pielāgotas tam, lai, negaidot ražošanas korpusa pabeigšanu, varētu sākt darbu pie pirmo modeļu radīšanas - ar Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) atbalstu un ES struktūrfondu līdzekļu piesaisti ražotnē radīts jaudīgs siltumenerģētikas komplekss. Plānots, ka automobiļu rūpnīcas administratīvais un ražošanas korpusi tiks nodoti ekspluatācijā 2009.gada otrajā pusē, bet rūpnīca darbu ar pilnu jaudu sāks nākamā gada beigās, bet līdz tam tiks izstrādāti vairāki izmēģinājuma modeļi. Iecerēts, ka gadā saražos 2000 vieglās kravas automašīnas un komunālās tehnikas vienības. Rūpnīcā tiks nodarbināti aptuveni 200 cilvēki.Kā «Ziņām» pastāstīja A.Maslovs, viens no galvenajiem priekšnoteikumiem rūpnīcas atrašanās vietas izvēlē ir Jelgavas senās autobūves tradīcijas - darbaspēku plānots komplektēt, orientējoties uz vietējiem resursiem. Ņemot vērā, ka kopš RAF darbības izbeigšanas pagājis jau «krietns laika sprīdis», runa varētu būt tikai par atsevišķu šauri profilētu autobūves speciālistu piesaisti no ārvalstīm.Uzņēmuma akcionāri ir Jelgavas pilsētas pašvaldība, Maskavas valdība un akciju sabiedrība «Ferrus».Pasākumā piedalījās Jelgavas domes priekšsēdētājs Andris Rāviņš, LIAA direktora vietnieks Māris Ēlerts, Maskavas autorūpnīcas ZIL ģenerāldirektors Konstatntīns Laptjevs, kā arī Maskavas valdības un Krievijas Federācijas vēstniecības pārstāvji.

Pievieno komentāru

Citas ziņas