Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Banka: Filiāles darba laiks tiek pielāgots klientu plūsmas izmaiņām; gadu mijā prognozē rindas 5

«Plānojot filiāļu darba laiku, vadāmies pēc rūpīgas klientu plūsmas analīzes. Un mūsdienās banku klientu paradumi, lietojot finanšu pakalpojumus, strauji mainās, jo vairums ikdienā nepieciešamo pakalpojumu ir ērti un izdevīgi klientiem pieejami ārpus filiāles – internetbanka, norēķini ar karti, naudas iemaksas un izmaksas bankomāti, telefonbanka. Šie klientam pietuvinātie kanāli ir pieejami septiņas dienas nedēļā un vairums no tiem arī 24 stundas diennaktī,» «Swedbank» preses sekretāre Kristīne Jakubovska komentē kāda portāla zz.lv lasītāja jautājumu par to, kāpēc bankas filiāle Jelgavā darba dienās strādā līdz pulksten 17, nevis 19, kā tas bija pirms tam. 

K.Jakubovska skaidro, ka filiāļu loma arvien vairāk nostiprinās kā finanšu konsultāciju centrs, uz kurieni klients nāk, kad nepieciešams padziļināts finanšu padoms un risinājums. Trešajā ceturksnī bankā samazinājās skaidras naudas darbību īpatsvars filiālēs - par 26 procentiem samazinājās skaidras naudas izmaksu un par 31 procentu - skaidras naudas iemaksu skaits. 

«Klienti arvien biežāk izvēlas ērtākus un izdevīgākus pašapkalpošanas kanālus, piemēram, bankomātus. Septembra beigās jau 95,3 procenti no visu skaidras naudas iemaksu skaita tika veikti bankomātos. Līdz ar to filiāles darba laiks tiek pielāgots klientu plūsmas izmaiņām,» ziņo bankas pārstāve.

Jāatgādina, ka līdz augusta sākumam filiāle Jelgavā strādāja līdz pulksten 19, bet sestdienās – līdz 15. No decembra vidus un līdz 15.janvārim Jelgavas un arī citās bankas filiālēs būs papildu bankas darbinieki, kas palīdzēs klientiem ar eiro informācijas saņemšanu, kā arī skaidras naudas koordināciju. Darbu Jelgavas filiālē kopā sāks trīs  papildu darbinieki, viens papildu klientu apkalpošanas speciālists darbu jau ir sācis. 

«Tomēr jārēķinās, ka šajā gadu mijā filiālēs no rindām izvairīties nebūs iespējams, ko rādīja arī Igaunijas eiro ieviešanas pieredze,» K.Jakubovska informē, ka Jelgavas filiāle strādās arī 30.decembrī.

Pievieno komentāru

Komentāri 5

Gartentrude

Rindas ir bijušas vienmēr, jāsēž jāgaida vismaz stunda, ko tad pielāgos? Sen jau nav kārtība Jelgavas filiālē!

pirms 4 gadiem, 2013.10.23 10:25

kliente

Vēl papildus darbinieki?Interesanti kāpēc, ja jau darbalaiks vairs nav maiņās.Neapmierina, ka nestrādā sestdienās.

pirms 4 gadiem, 2013.10.23 10:43

jelgavniece

Nepieciešams, lai internetbankas datori būtu pieejami arī ārpus filiāles darba laika, kā tas ir daudzās Latvijas pilsētās.

pirms 4 gadiem, 2013.10.23 10:49

cik jauki,

aitas apcirpa,bet blēj,ka par īsu....

pirms 4 gadiem, 2013.10.23 14:56

Sākuši plēst

Domājāms, iemaksu/ izmaksu skaitu samazinājumu arī ietekmēja bankas jauna komissijas maksu politika. Piemērām, kad man pastāstīja, cik būs jāmaksā par konta uzturēšanu mēneši utt, es atteicos no bankas kartes un atstāju 3.kontu swedbankā tikai kā rezerves kontu. Kaut gan agrāk mēdzu izmantot.

pirms 4 gadiem, 2013.10.23 11:40

Citas ziņas