Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Bezpilota lidaparātu ražotājs «UAV Factory« apgūst eksporta tirgus ASV un citur 1

Jelgavas Biznesa inkubatora uzņēmums SIA «UAV Factory», kas ražo automātiskus bezpilota lidaparātus, Amerikas Savienotajās Valstīs reģistrējis māsasuzņēmumu «UAV Factory USA LLC.» un paplašina eksportu arī uz citām valstīm.

Pilnsabiedrības «JIC biznesa inkubators» komunikācijas vadītāja Zanda Lūse aģentūru LETA informēja, ka ASV ir reģistrēts «UAV Factory» māsasuzņēmums «UAV Factory USA LLC.», kas nodarbojas ar klientu apkalpošanu ASV, jo šajā valstī ir viens no lielākajiem bezpilota lidaparātu noieta tirgiem. Uzņēmumam izveidojusies lieliska sadarbība arī ar ASV kompāniju «Troy Built Models», kas jau vairāk kā gadu ir oficiālais izplatītājs «UAV Factory» produkcijai. Līdzīga sadarbība ir ar kompāniju «MEGA Engineering», kas ir oficiālā izplatītāja Krievijas reģionā.Bezpilota lidaparātu ražotājiem «UAV Factory» klienti ir visā pasaulē, ieskaitot arī tādas valstis kā Indonēzija un Malaizija, taču pārsvarā pircēji ir no ASV, Kanādas, Austrālijas un Krievijas. «Piegādājam savu produkciju gan gala lietotājiem, kas tālāk integrē savu izvēlēto autopilota sistēmu un aprīkojumu, vēlāk to izmantojot savām vajadzībām, gan uzņēmumiem, kas nav gala lietotāji, bet izplatītāji,» skaidroja «UAV Factory» sagādes direktors Jānis Vilmanis.«Tomēr, ņemot vērā produkta specifiku, lielākā daļa klientu strādā uzreiz ar ražotāju, tas nozīmē ar SIA «UAV Factory». Komunikāciju un tehnisko atbalstu sniedzam nepārtraukti. Tā mēs uzzinām arī par produkta nepilnībām un varam tās uzreiz novērst, uzlabojot produkcijas kvalitāti un funkcionālās īpašības,» pauda Vilmanis.Nozīmīga daļa no «UAV Factory» klientiem ir universitātes, kurām tiek piedāvātas īpašas akadēmisko klientu atlaides, un uzņēmums var lepoties, ka «UAV Factory» ražotais produkts «Penguin B» ir viena no atzītākajām bezpilota lidaparātu platformām, ko izvēlas universitātes ASV un citās valstīs.«Penguin B» ir piemērots, jo tas ļauj viegli pielāgot to katra klienta vajadzībām, kā arī izceļas ar augstu kvalitāti un samērīgu cenu.«Mūsu pēdējam produktam - pneimatiskajai katapultai - ir vajadzīga sarežģīta apmācība, kas nav iespējama tikai ar instrukcijas palīdzību vai apmācību, sarakstoties internetā, tāpēc tiek nodrošinātas apmācības tepat Latvijā,» skaidroja Vilmanis. Pēdējā mēneša laikā pie «UAV Factory» bijuši klienti jau no ASV, Lielbritānijas, Kanādas un Krievijas.Vilmanis secinājis, ka pakāpeniski uzņēmuma vārds nozarē kļūst arvien atpazīstamāks, ir klienti, kas paši uzmeklē «UAV Factory» un vēlas sadarboties, bet pirmsākumos klientu atrašana aizņēmusi ļoti daudz pūļu un laika.«Ar katru potenciālo klientu tika veidota individuāla sarakste, lai gan procentuāli no uzrunātājām kompānijām labi ja pāris procenti kļuva par uzņēmuma klientiem. Tagad uzņēmumam ir izveidojies stabils klientu loks, kas nepārtraukti palielinās. Tāpat vairāku kompāniju pārstāvji ir viesojušies pie mums ražotnē, lai apspriestu iespējamo sadarbību nākotnē,» skaidroja uzņēmuma pārstāvis.Uzņēmuma atpazīstamības veicināšanai tiek īstenotas vairākas mārketinga aktivitātes. Piemēram, SIA «UAV Factory» piedalās nozares nozīmīgākajās izstādes, kur ir ieguvuši daudz svarīgu kontaktu. Pēdējo divu gadu laikā bezpilota lidaparātu ražotāji piedalījušies gan divās izstādēs ASV, gan Francijā. Arī 2012.gada vasarā ir paredzēts piedalīties divās izstādēs - ASV un Lielbritānijā.Kā ziņots, pagājušā gada 10.augusta SIA «UAV Factory» bezpilota lidaparāta modeli «Penguin B» notestēja vairāk nekā diennakti ilgā lidojumā, kas ir nozīmīgs sasniegums nozarē.Lidaparāts tika palaists, izmantojot automašīnas palaišanas iekārtu. Pēc 26,5 stundām «Penguin B» lidaparāts nolaidās tehnisku problēmu dēļ, taču tā degvielas tvertnē vēl bija palikuši 2,5 litri degvielas, ar ko būtu pieticis vēl aptuveni 13 līdz 14 stundu lidojumam. Tas nozīmē, - ja nebūtu šo tehnisko problēmu, 40 stundu lidojuma mērķis tiktu sasniegts. Lidojuma laikā vidējais ātrums bija 19,8 metri sekundē, un kopā tika nolidoti 1889 kilometri.

Pievieno komentāru

Komentāri 1

RIX

Malači! Lai džekiem veicas iziet inkubāciju un "iekarot" pasauli! :)

pirms 7 gadiem, 2012.06.11 15:54

Citas ziņas