Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Cauruļu ražotājs «Evopipes» pērn sācis pelnīt

Cauruļu ražotājs SIA «Evopipes» pērn sācis pelnīt, liecina SIA Firmas.lv informācija.

Gan 2009.gadā, gan 2010.gadā «Evopipes» strādājis ar 1,3 miljonu latu zaudējumiem, taču pērn uzņēmums spējis nopelnīt 532 468 latus.Tāpat rūpniecības uzņēmums pērn par 58% kāpinājis apgrozījumu - no 5,9 miljoniem latu 2010.gadā līdz 9,37 miljoniem latu pērn. 2009.gadā «Evopipes» apgrozījums bija 3,1 miljons latu.Uzņēmuma vadības ziņojumā uzsvērts, ka sabiedrībai 2011.gads bija veiksmīgs - ir sasniegts 59% pārdošanas apjoma pieaugums gan vietējā, gan eksporta tirgos. Tiesa, straujais pārdošanas apjomu pieaugums apgrūtinājis uzņēmuma darbību 2011.gada pirmajā pusgadā, jo apgrozāmo līdzekļu kopums uzņēmumā nespēja nodrošināt augošo pieprasījumu. Lai atrisinātu apgrozāmo līdzekļu deficītu, kā arī lai pārstrukturizētu «Evopipes» ilgtermiņa saistības, tika pieņemts lēmums pārkreditēt uzņēmuma ilgtermiņa un īstermiņa saistības AS «Citadele banka».Tāpat, lai nodrošinātu veiksmīgu uzņēmuma darbību, tika palielināta apgrozāmo līdzekļu kredītlīnija līdz 3,5 miljonu eiro (2,45 miljoni latu) apjomam. Tika optimizēta uzņēmuma iepirkumu politika atbilstoši pieejamam apgrozāmo līdzekļu lielākam apjomam, kura ļaus turpmāk uzņēmumam nodrošināt būtisku izmaksu samazināšanu, ievērojami pārsniedzot kredītlīnijas izmaksas. Uzņēmums veica arī būtisku klientu apkalpošanas un pārdošanas stratēģijas, mārketinga, kā arī produktu attīstības politikas izstrādi, lai laika posmā no 2012.gada līdz 2015.gadam palielinātu konkurētspēju vietējā un eksporta tirgos, kā arī palielinātu pārdošanas apjomu nākamajos trijos gados līdz 25 miljoniem eiro (17,5 miljoni latu) gadā.Pērn «Evopipes» ieviesa ražošanā četrus jaunus produktus, uzlaboja trīs esošo produktu grupas. 2011.gadā uzņēmums ir saņēmis Skandināvijas tirgiem paredzētus produktu atbilstības sertifikātus, kuri nākotnē ļaus vēl kāpināt pārdošanas apjomus Skandināvijas valstīs. Tika izstrādāti un ieviesti jauni produkcijas katalogi un tehniskās rokasgrāmatas, kuras palīdzēs klientiem pilnvērtīgāk un kvalitatīvāk veikt montāžas, ekspluatācijas un projektēšanas darbus. 2011.gada beigās tika izstrādāta jauna produktu grupa, kura tiks ieviesta ražošanā 2012.gadā.«Evopipes» turpinās ilgtermiņa nosprausto mērķu realizāciju. 2012.gadā uzņēmums plāno pārdošanas apjoma pieaugumu 30-50% apmērā. Sabiedrības pārdošanas plāna pamatā ir optimistiskais (pieaugums 57% apmērā) un pesimistiskais prognozes plāns (pieaugums 30% apmērā). Optimistiskā plāna pamatā ir eirozonas valstu parādu krīzes zema ietekme uz eksporta tirgiem, kā arī Latvijā plānoto projektu raita realizācijas gaita, pesimistiskajā prognozes plānā ir ietverta korekcija iespējamiem Latvijas un eksporta tirgu attīstības scenārijiem. Lai mazinātu eksporta riskus, «Evopipes» plāno 2012.gadā pievērsties jaunu tirgu apguvei, tādējādi noslogojot to produktu ražošanas līniju kapacitāti, kurām pašreiz ir kapacitātes pārpalikums.«Evopipes» plāno ražošanas un pārdošanas apjomus palielināt līdz 30 miljoniem eiro (21 miljonam latu) gadā līdz 2015.gadam.

Pievieno komentāru

Citas ziņas