Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

«Igates» apgrozījums pērn audzis par 58 procentiem; gads noslēgts ar peļņu 9

«Ceļu būvniecības sabiedrības «Igate»» apgrozījums 2011.gadā provizoriski bijis ap 11,7 miljoniem latu, kas ir par 58 procentiem vairāk nekā 2010.gadā, kad apgrozījums bija 7,4 miljoni latu. Pagājušo gadu «Igate» noslēdza ar 260 tūkstošu latu peļņu.

Uzņēmums vērš uzmanību, ka šie ir provizoriskie dati, jo 2011.gada pārskats vēl tiek gatavots.No pērn sasniegtā 11,7 miljonu latu apgrozījuma nepilni 10 miljoni latu bija tieši par veiktajiem darbiem ceļu būves nozarē. Atlikušo apgrozījuma daļu veido saražotās produkcijas – asfaltbetons, bruģakmens, minerālmateriāli – realizācija.Starp lielākajiem darbu pasūtītājiem 2011.gadā bija Jelgavas pilsētas, Jelgavas novada, Dobeles novada, Saldus novada un Ozolnieku novada pašvaldības, kā arī «Latvijas valsts meži», informē uzņēmuma pārstāve Dace Zviņģele.«Kā ierasts, lielākā daļa materiālu, ko uzņēmums izmanto ceļu būvē, arī 2011.gadā tika saražoti «Igates» apakšstruktūrās – asfaltbetona rūpnīcā, Vilces minerālmateriālu ražotnē un bruģa ražotnē,» skaidro uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Māris Peilāns.«Igates» provizoriskā peļņa pērn bijusi mazāka nekā 2010.gadā, kurš tika noslēgts ar 481 260 latu peļņu. Uzņēmuma vadītājs skaidro, ka peļņas samazinājumu radījusi ražošanas izmaksu augšana. «Kopumā jau otro gadu «Igate» ir atgriezusies un noturas peļņā pēc ekonomiskās krīzes kulminācijas 2009.gadā, kad ar kopējo astoņu miljonu latu apgrozījumu uzņēmums bija strādājis ar bruto zaudējumiem, kas sasniedza miljonu latu. 2009.gadā uzvarēti konkursi «Igatei» nozīmēja nodrošināt biznesu un saglabāt darbavietas strādniekiem, necerot uz peļņu. Iepirkumos valdīja tāds dempings, ka līgumcenas nereti bija zem materiālu izmaksām. Līdz ar to krīze lielā mērā ir pārvarēta, nezaudējot savus darbiniekus un savu daļu biznesā,» atklāj M.Peilāns.«Tas, kas mums pašiem nepatīk, runājot par ceļu kvalitāti ir – bitumena kvalitāte. Mūsuprāt, to ietekmē augošās naftas cenas un naftas produktu ražotāji, kuri, domājot, kā ietaupīt, ne vienmēr piegādā labākās kvalitātes bitumu. Tādēļ vietām var ciest ceļa kvalitāte. To saku, jo esam fiksējuši gadījumus, kad pēc visiem tehnoloģiskajiem standartiem izveidots ceļa klājums sāk «uzvesties» neadekvāti tam, kā būtu jābūt,» apraksta uzņēmuma vadītājs.

Pievieno komentāru

Komentāri 9

Spicā no Platones

Kā dāma ar auto, es jau esmu ieinteresēta, lai Igati tepat nodarbinātu, jo bēdīgu ceļu šai apkaimē vēl ļoti daudz, īpaši patālāk no Rīgas virziena. :)

pirms 7 gadiem, 2012.05.28 17:51

Spicā no Platones

to Tetelis no Švipāzijas - šaubos gan :))))
1kārt - ES projekti ne jau domju vēlēšanās rodas
2kārt - vai tad Dobelē, Rīgā, Saldū, Jēkabpilī ar šiem vairs neies, ja domi pārvēlēs? :DDDD šoseju pie Rīgas robežas tak arī Igate taisa - katru rītu redzu Igates vīreļus rosāmies, kamēr nelīst, pat brīvdienās ņemas
3kārt - arī merkantīli: ja Jelgavā pārmaiņas pēc Rāviņa vietā vinnētu Liepiņš, tad jau arī laikam Igate neplaiktu bešā, jo ir labās attiecībās arī ar liepiņveidīgiem skvošeriem un hokejistiem un citiem (kad Liepiņš vadīja LVC, tik un tā Igatei uzticējās)... :)
4kārt - tas būtu pret elementāru matemātiku (materiālu izmaksas vietējam zemākas) un pret loģiku (vietējais ir un paliek vietējais, un jebkāda dome pašu iedzīvotāju nodarbināšanu uzskatīs par plusu)

pirms 7 gadiem, 2012.05.28 17:45

Tetelis no Švipāzijas

Pēc pašvaldību vēlēšanām kritīsies par 52%.

pirms 7 gadiem, 2012.05.28 17:22

bez...

Izskatās ka Teteles Švimpāzijs laikam būtu ekstāzē, ja Jelgavas konkursos vinnētu, piem., Tukuma Strabag, un piķis aizietu tukumniekiem un vāciešiem. :) Es nezinu, kā tur ar otkatiem, lai gan bez dzērāju sazvērestības teorijām tos apšaubu, jo ceļinieku iepirkumos mēdz būt pietiekami nokaitēta atmosfēra, lai kāds ākstītos ar sarunātu iepirkumu, bet katrā ziņā Igate ir viens no retajiem daudzmaz jēdzīgajiem uzņēmumiem Jelgavā, kurš atšķirībā no citiem vismaz arī kaut kādu algu strādniekiem samaksā.

pirms 7 gadiem, 2012.05.28 17:08

bez melnām brillēm

Vispār jau ceļu iepirkumos pretendetu parasti ir daudz vairāk nekā automašīnu iepirkumos, un arī apstrīd tos, un rezultātā mēdz būt tādi podi, ka apstrīdējušais uzvarētājs tik un tā vietējos paņem par apakšuzņēmējiem :) Neskaitot Rīgu, Tukumu un leišus šajā apkārtnē Igate jau ir vienīgais ceļu taisītājs. Nesen te tāds Audit atgādināja par naudu, kas paliek pilsētā, taču nevietā slavēja Amo planta busus. Es domāju, ka Igates gadījumā šāda nostāja gan būtu atbilstoša. Jo algas saņem daudz vairāk vietējo nekā tādā Amo plantā.

pirms 7 gadiem, 2012.05.28 17:07

ahā

Ja Igates peļņa ir 260 štukas , tad tikpat ir atdots otkatos pāšvaldību nabagiem . Tapēc 'Rāviņš un Caune plēšas kā traki , lai paliktu amatos . Piķis ripo

pirms 7 gadiem, 2012.05.28 16:52

Švimpāzijs no Teteles

Nu paldies andrim un visai vietvaras saimnieciskajai komitejai! :*

pirms 7 gadiem, 2012.05.28 16:31

Citas ziņas