Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Jelgavas biznesa inkubatora uzņēmums izstrādājis bezmaksas «Twitter» analītikas rīku

Latvijas uzņēmums «Metrigen» izstrādājis bezmaksas «Twitter» statistikas un analītikas instrumentu, ar kura palīdzību ikviens «Twitter» lietotājs var ātri un pārskatāmi iegūt svarīgākos datus par savu vai jebkuru citu kontu, biznesa portālu Nozare.lv informēja SIA «Metrigen» līdzīpašnieks Uldis Katlaps.

Aplikācija «Sociālais dižrīks», kas atrodama metrigen.lv/dizriks, būs noderīga Latvijas uzņēmumiem, kas vēlas ātri pārraudzīt sava «Twitter» konta darbības rādītājus, kā arī salīdzināt tos, piemēram, ar konkurentu sniegumu.«Tas nav tikai statistikas vākšanas instruments. «Sociālais dižrīks» veic arī galveno datu analīzi, tādējādi palīdzot izprast, kā uzņēmums darbojas sociālajos tīklos un kas būtu jāuzlabo,» stāsta Katlaps.«Turklāt šos datus var aplūkot kaut katru dienu un redzēt, kā tā vai cita aktivitāte maina «Twitter» konta sniegumu,» saka Katlaps, piebilstot, ka «Twitter» nepiedāvā pietiekamu statistiku par konta darbības efektivitāti un tā veiktspēju.Katlaps skaidro, ka aplikācija palīdzēs sekot līdzi arī reklāmas aģentūru darbam, ja tās apkalpo uzņēmumu kontus. «Atskaites esam veidojuši kā infografikas, lai tās būtu vizuāli pievilcīgas,» atzīmē Katlaps.SIA «Metrigen» ir «JIC biznesa inkubatora» uzņēmums, kas šobrīd aktīvi strādā pie tāda paša nosaukuma sociālo mediju profilu un web lapu statistikas platformas izveides.Jau ziņots, ka sociālo mediju un mājaslapu statistikas platforma «Metrigen» testa režīmā plašākai publikai pieejama kopš februāra vidus.«Metrigen» analizē un vizualizē datus par aktivitātēm dažādos sociālajos tīklos un interneta vietnēs. Jebkurš interesents var to izmēģināt bez maksas, reģistrējoties metrigen.lv.«Ar platformas «Metrigen» palīdzību varam mērīt un analizēt savu sociālo tīklu aktivitāšu ietekmi uz mērķauditoriju, turklāt apkopotie dati ne tikai ļauj novērtēt un uzlabot atdevi sociālajos medijos un web lapās, bet taupa laiku, ļaujot izvairīties no vairāku sociālo vietņu un «Google Analytics» kontu apmeklēšanas,» skaidro Katlaps.SIA «Metrigen» reģistrēta Jelgavas biznesa inkubatora adresē pagājušā gada 10.oktobrī.

Pievieno komentāru

Citas ziņas