Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Laikraksts: «UralVagonZavod» Jelgavā grib ražot dzelzceļa vagonus; pilsēta ļoti ieinteresēta 2

Krievijas rūpniecības milzis šobrīd meklējot telpas vagonu būves rūpnīcai Jelgavā, šodien ziņo laikraksts «Dienas Bizness» (DB). «Latvijas dzelzceļš» (LDz) esot ieinteresēts piedāvājumā, tāpat par to priecājoties pilsētas vadība.

Kaimiņvalsts korporācija «UralVagonZavod» (UVZ) caur savām struktūrām ir gatava atvērt dzelzceļa vagonu būves un remonta rūpnīcu Jelgavā, par publiski līdz šim neafišētu projektu sarunā ar DB stāsta LDz prezidents Uģis Magonis. Viņaprāt, tas varētu būt pat reālāks par vagonu būves rūpnīcas izveides ieceri Daugavpilī, kur līdzdalīgs varētu būt arī LDz.Arī Jelgavas Domes priekšsēdētājs Andris Rāviņš (ZZS) apstiprinājis, ka pie viņa bijuši UVZ pārstāvji, kuri gan vairāk ievākuši informāciju projekta sagatavošanai, taču nav bijuši lēmuma pieņēmēji. Šobrīd ir skaidrs, ka tiek meklētas telpas, un pilsēta esot ļoti ieinteresēta tādas rūpnīcas izveidē. Latvijai ir vajadzīgas gan darba vietas, gan potenciālais gala produkts – vagoni, norādījis Jelgavas mērs.«Manuprāt, šis projekts varētu būt reālāks, jo viņiem tiešām pašiem ir lējumi, kā arī vienīgajiem Krievijā ir kvota uz lējumiem Ķīnā,» laikrakstam izteicies U.Magonis. Šonedēļ Maskavā viņam paredzēta tikšanās, lai uzzinātu, kāda palīdzība no LDz varētu būt vajadzīga projekta veiksmīgai īstenošanai Latvijā. Šobrīd var novērot to, ka ir interese par Baltijas reģionu gan vagonu modernizācijas, gan būvniecības jomā. Tiek sasniegti aizvien jauni kravu apgrozījuma rekordi, kopējais vagonu parks paliek mazāks, un nosacīti nav vairs valstu dzelzceļa kompāniju monopols, kuras varētu diktēt noteiktumus remnonta veicējiem. Ir privātās kompānijas, kas operē ar pietiekami lielu skaitu vagonu, kas visi kādā brīdī ir jāremontē. Tādēļ arī ir interese ieguldīt resursus vagonu remontam, skaidrojis U.Magonis.«Turklāt tādas rūpnīcas izveide būtu izdevīga arī LDz. Ja viņi ražotu vagonus Latvijā, tie nenoliedzami būtu lētāki, jo visa loģistika un vagonu atvešana tos sadārdzina. Protams, viņi ražotu vairāk nekā mums nepieciešams,» norādījis U.Magonis. UVZ vada integrētu struktūru, kurā ir vairāk nekā 20 industriālie uzņēmumi, izpētes institūti un projektēšanas biroji Krievijā, liecina informācija korporācijas mājas lapā. UVZ produkcijas klāstā ir ne tikai dzelceļa vagoni un traktori, bet arī militārā tehnika. UVZ ir arī lielākais tanku ražotājs pasaulē.

Pievieno komentāru

Komentāri 2

Onslovs

Piekrītu iepriekšējam komentāram.

Un debīlais rusofīls Rāviņš, izskatās, no "Krājbankas" kraha vēl nav dabūjis mācību par "dižo Krievijas investīciju" apjūsmošanu! :D Tik būvēs un būvēs jaunus monstrus, kam lemts palikt tukšiem - nu, stagnāti kas stagnāti! Tikai šādā gadījumā šīs "investīcijas" var beigties ne tikai kā ar LLU "Krājbankas" ieguldījumiem, kuri pārvērsti "Lamborghini", ar kuru kādam Krievijas zaglim braukāt pa ballītēm...

pirms 7 gadiem, 2012.08.22 15:17

Smirdiga vara

Ierednu projekti nepiepildas,zaglu banda!

pirms 7 gadiem, 2012.08.22 13:46

Citas ziņas