Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Loģistikas pasūtījumu apstrādes servisam «Freibos.com» jau 200 klientu

Jelgavas biznesa inkubatora uzņēmuma izstrādātajā cenu pieprasījumu un pasūtījumu apstrādes sistēmā loģistikas nozarei «Freibos.com» pirmajos darbības mēnešos reģistrējušies jau 200 klienti.

Pilnsabiedrības «JIC biznesa inkubators» komunikācijas vadītāja Zanda Lūse aģentūru LETA informēja, ka, izmantojot «Freibos.com» pakalpojumus, patlaban jau 200 uzņēmumu ar dažu klikšķu palīdzību ļoti ātri un ērti var apstrādāt savus kravu pārvadājumu cenu pieprasījumus un pasūtījumus, nosūtīt un saņemt tos no loģistikas partneriem.«Freibos.com» ļauj savienoties ar  transporta partneriem vienotā informācijas plūsmā, ļauj izmantot  EDA (elektronisko datu apmaiņu) informācijas pārsūtīšanai uz nepieciešamo ārējo sistēmu un novērš valodu barjeru saskarē ar partneriem.Elektroniskie dokumenti sniedz iespēju neizmantot papīru un tie pilnībā atbilst likumdošanas prasībām. Viss, kas nepieciešams - dators ar interneta pieslēgumu.  Nav nepieciešamas instalācijas, nav jāuztraucas par aprīkojuma uzturēšanu, nav fiksēto izmaksu.«Mūsu mērķis ir trīs gadu laikā piedāvāt «Freibos.com» pakalpojumus 48 valstīs. Mērķi ir ambiciozi, bet sasniedzami, - Eiropā ir vairāk nekā 70 000 mazo un vidējo loģistikas kompāniju, un mēs varam palīdzēt celt viņu darba produktivitāti,» informēja uzņēmuma «Freibos.com»vadītājs Guntis Mičuļs.Viņš skaidroja, ka patlaban uzņēmums aktīvi strādā pie investīciju piesaistes, lai varētu lokalizēt pakalpojumu un piedāvāt to katrā valstī savā valodā. Resursus prasīs arī starptautiskas mārketinga kampaņas realizēšana.«Vairuma mazo un vidējo kravu pārvadātāju ikdiena nav iedomāja bez nemitīgiem telefona zvaniem, e-pastu kaudzēm, faksu sūtīšanas un visas informācijas manuālas sagatavošanas apjomīgās «Excel» tabulās, jo loģistikas pasūtījumu formas nav vienkāršas - tajās ir ap 60 ailīšu,» skaidroja Mičuļs, kurš pats jau desmit gadu strādā loģistikas nozarē.«Tā dzima doma radīt sistēmu, kura ietaupītu laiku, tajā nebūtu atkāroti jāievada dati un kura visu šo informāciju elektroniskā formātā piegādātu sadarbības partneriem,» pauda Mičuļs.Jelgavas biznesa inkubatora uzņēmums SIA «Freibos.com» dibināts 2010.gada 27.decembrī. Tā nosaukums un vienlaikus zīmols darināts kā saīsinājums no jēdziena «Freight Booking System».«Freibos.com» ir cenu pieprasījumu un pasūtījumu apstrādes platforma loģistikas nozarei. Tā palīdz taupīt laiku pasūtījumu datu ievadei, pasūtījumu apstrādei un nosūtīšanai, likvidē atkārtotu informācijas ievadīšanu, ievērojami samazina sarakstē nodotās informācijas apjomu un, apstrādājot 400 pasūtījumus, ietaupa vismaz 16 cilvēkstundas, apkopots uzņēmumā.Uzņēmuma vadītājs Mičuļs kopš 2006.gada ir arī loģistikas procesu optimizācijas un konsultāciju uzņēmuma SIA «Logistics Consulting Service» vadītājs, bet no 2002.gada līdz 2011.gadam Mičuļs bija loģistikas daļas vadītājs SIA «Reaton, Ltd».

Pievieno komentāru

Citas ziņas