Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Patērētāju tiesību aizsargi visvairāk sūdzību saņēmuši par «Swedbank» 2

Šā gada deviņos mēnešos Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) visvairāk sūdzību saņēmis par «Swedbank», informēja PTAC pārstāvji.

Kopumā PTAC šogad saņēmis 135 sūdzības par kredītiestāžu rīcību, no kurām vairāk nekā puse jeb 70 sūdzības ir par netaisnīgiem līguma noteikumiem patērētāju kreditēšanas līgumos, bet 15 sūdzības – citu finanšu pakalpojumu līgumos. Par negodīgu komercpraksi no banku klientiem saņemtas sešas sūdzības.Ar citām lietām neapmierināti bijuši 44 banku klienti, sūdzības iesniedzot par kredītiestādes atkāpšanos no kredītlīguma, maksātspējas grūtībām, soda naudas un komisijas maksas apmēru, kļūdaini veiktu maksājumu neatmaksāšanu un citiem jautājumiem.No kredītiestādēm visvairāk sūdzības ir saņemtas par «Swedbank» darbību – 22, AS «ABLV Bank» darbību – 20 sūdzības, «Nordea Bank Finland PLC» Latvijas filiāles darbību – 14 sūdzības un SEB bankas darbību – 13 sūdzības, kā arī par Hipotēku bankas un «Citadele» bankas darbību, par kurām ir saņemtas attiecīgi 12 sūdzības.Kā skaidro PTAC, vairākas sūdzības saņemtas par līguma noteikumiem, kas paredz procentu likmes pārskatīšanu ik pēc noteikta perioda, patērētājiem izsakot neapmierinātību ar piedāvātās procentu likmes apmēru, kredītiestāžu rīcību, to radīto kļūdu seku novēršanu uzliekot patērētājam, būtisku pakalpojuma maksu izcenojumu iekļaušanu cenrādī, kā arī neinformēšanu par izcenojumu izmaiņām, kuras ir tiesiski iekļaujamas pakalpojumu cenrādī.Tāpat PTAC ir saņēmis sūdzības saistībā ar kļūdaini veiktu norēķinu karšu maksājumu neatmaksāšanu un kļūdainiem skaidras naudas izņemšanas darījumiem bankomātos, kredītiestādes atteikumu atvērt norēķinu kontu, kā arī par komisijas maksas piemērošanu par kredītsaistību pārkreditāciju un atbildes nesniegšanu uz patērētāja iesniegtajiem iesniegumiem.

Pievieno komentāru

Komentāri 2

societe generale

Mani gan izbrīna, ka Swedbank tik augstu, jo no apkārtējo pieredzes zinu, ka pirmajās vietās starp nūģiem pamatoti ir «ABLV Bank» - tas ir riktīgākais "krievu stila" kantoris, kam klients ir pie pakaļas. Swedbank it kā nešķiet tik truli, lai gan, ja jāsalīdzina ar SEB vai DNB, tad gan... Arī "Nordea" nešķita tik kretīniska banka. Drīzāk atrasties blakus Aizkrauklenei (ABLV) būtu pelnījusi "Norvik" banka, jo arī tai klients, kurš nav miljonārs, ir pie pakaļas!

pirms 7 gadiem, 2012.11.13 15:29

DNB

murgs.. bankas politiķi - visi vienā bedrē...

pirms 7 gadiem, 2012.11.12 23:44

Citas ziņas