Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Produkta nosaukums – veiksmes pamatakmens 3

Atpazīstamākie Jelgavā ražoto produktu zīmoli ir Jelgavas Gaļas kombināts, «Latvijas keramika» un «Jelgavas dzirnavas», savā maģistres darba pētījumā secinājusi Zemgales plānošanas reģiona projektu speciāliste Linda Šarķe-Fedjajeva, raksta «Zemgales Ziņas».

L.Šarķe-Fedjajeva ir Latvijas Lauksaimniecības universitātes absolvente, kas nupat ieguvusi profesionālo maģistra grādu Sociālo zinātņu fakultātes programmā «Projektu vadība» un šodien augstskolā svin izlaidumu. Linda veikusi interesantu pētījumu par vietējo produktu atpazīstamību Zemgalē un to popularitāti.Zemgale izsenis slavināta kā maizes klēts, taču laiki mainījušies un līdzi tiem arī vērtības. Iedzīvotājiem tika jautāts par pārtikas vai amatnieku produktiem, kas pirmie nāk prātā, domājot par Zemgali, un tie bija, sākot no maizes un medus līdz kokamatniecības izstrādājumiem un pinumiem. Taču visbiežāk respondenti minējuši nosaukumus, kuros figurē vietvārds: «Jelgavas cukurs», Jelgavas Gaļas kombināts, «Dobeles sveces», «Dobeles dzirnavnieka» milti, «Tērvetes alus», «Bauskas alus», «Iecavnieka» rapšu eļļa, «Bauskas klēts», Skrīveru gotiņas, Jēkabpils Piena kombināts, Dobeles Upīša dārzs, Sērenes maize, «Daugavas» piena produkti u.c. «Tas vedina domāt, ka viens no veiksmīga produkta stūrakmeņiem ir nosaukums,» atzīst L.Šarķe-Fedjajeva.Plašāk lasiet «Zemgales Ziņu» 22.jūnija numurā.*Drukātas avīzes saturs pieejams arī portālā zz.lv, ko var atrast sadaļā «Avīze» vai spiežot šeit .*Reģistrējoties portālā, tā konta papildināšana iespējama, spiežot šeit .*Tāpat portālā iespējams abonēt avīzi, par ko sīkāka informācija - šeit .

Pievieno komentāru

Komentāri 3

head of marketing

to - 22.06.2010. 22:54:57

va tik komentējot nesajaucāt divus jēdzienus - "produkta nosaukums" un "uzņēmuma nosaukums". šķiet arī dāma to jauc. jo tieši ārzemēs PRODUKTA nosaukumam velta vēl vairāk uzmanības nekā LV
bet ja runa par uzņēmuma nosaukumu, DAĻĒJI tam var piekrist
tomēr, kad ārzemēs apbalvoja igauņus, kas ar panākumiem radīja un palaida Skype, kā reizi, īpaši slavēja trāpīgu produkta nosaukumu, ka veiksmes dzinuli... ;)
bieži produkts un uzņēmums neprasa vienotu uzsvaru pār nosaukumu - piemēram, Linux nosaukumu zina daudzi, bet tā saimnieku Linus Torvalds pat ne katrs IT experts, vai UNIX zina, bet tā saimnieku The Open Group diezin vai... ;)

pirms 8 gadiem, 2010.06.23 02:17

"Produkta nosaukums – veiksmes pamatakmens" vai tiešām tā ir taisnība un tā ir maģistra darba galvenā atziņa? Zemgales plānošanas reģiona projektu speciālistei jau nu vajadzētu pieminēt arī citus uzņēmumus , kuri, tiesa gan pārsvarā ārzemēs, savus panākumus izcīna ar darbiem nevis nosaukumiem.Jācer, ka neveiksmīgs žurnālistu atreferējums, nevis maģistra darba tēmaq

pirms 8 gadiem, 2010.06.22 22:54

Citas ziņas