Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Radio: Plāno «nogriezt» vairākus vilcienu reisus uz Jelgavu 12

Autotransporta direkcija rosina slēgt daudzus vilcienu maršrutus, arī virzienā Rīga – Jelgava. Pasažierus dzelzceļam pievilnāt valsts cer pēc jaunu vilcienu uzbūvēšanas.

«Šis gads ir ļoti smags. Valsts dotācijas sabiedriskajam transportam sarukušas līdz 46 miljoniem latu,» intervijā Latvijas Radio atzinis Autotransporta direkcijas vadītājs Normunds Narvaišs. Viņš radio ēterā atzina – gadījumā, ja problēmas nozarē neizdosies atrisināt, nāksies samazināt daudzus vilcienu reisus, piemēram, gandrīz visus reisus uz Siguldu, reisu Rīga – Liepāja, daudzus vilcienus, kas brauc uz Jelgavu. «Griežamie» reisi izvēlēti, gan pamatojoties uz pasažieru plūsmu, gan izvērtējot drošības aspektu. N.Narvaišs skaidro, ka vakaros daudz drošāk ir braukt ar autobusu, jo pieejams vadītājs, kas vajadzības gadījumā var noreaģēt un palīdzēt pasažierim.Viņa idejai pēc reisu slēgšanas pievilināt pasažierus dzelzceļam ar jauniem vilcieniem gan oponē «Pasažieru vilciena» valdes loceklis Mārtiņš Jirgens, atgādinot: «Vēsturiski ir pierādījies – ja reisi tiek slēgti, vēlāk tos vairs neizdodas atjaunot.»Slēdzot vilcienu maršrutus, valsts ietaupītu aptuveni 1,5-2 miljonus latu gadā. Pagaidām gan nekāds lēmums nav pieņemts.

Pievieno komentāru

Komentāri 12

Likais.

Комерсант,город уже давно в нищете,погружаться то уже некуда,все и так ниже городской канализации...

pirms 7 gadiem, 2012.04.05 00:32

Коммерсант

Елгава выживает за счёт Риги.Кто же этого не знает? Работа в Риге бывает разная,с разным графиком.Поэтому сокращение рейсов ударит по жителям Елгавы.А куда они пойдут? К городским властям.
Кто пользуется электричками? Тот,кто не может позволить себе машину,кто экономит и не позволяет себе маршрутки.Эти люди живут трудно,со страхом ожидая счета за квартиру.Удар придётся по ним.
Что такое Елгава? По сути - пригород Риги.Это нужно всегда помнить или готовиться к тому,что город начнёт погружаться в нищету,со всеми политическими последствиями.

pirms 7 gadiem, 2012.04.04 10:57

duraks

Vai tu n esi tik bagāts,ka varēsi braukt ar privāto?Bezīnam ceļas cenas nu jau pa stundām

pirms 7 gadiem, 2012.04.04 10:56

Pasažieris

Nu jāsaka, Jēzus Marija, nu tad vilcieni tikpat kā nebūs, vai? Un taisnība Jelgavniecei. Šodien jau ir vilcieni, teiksim 16.49 no Torņakalna - 4 vagoni, sēdēt nav kur. Darbdienu biļete 5 dienām jau 10,13, tad ko iesim uz autobusiem, kur tad tā pietura ir Torņakalnā. Izskatās, ka drīz viss notiks ar vieglajām automašīnām, kāpēc gan jāpasūta vagoni Spānijā? Kam tas tad vajadzīgs? Pa kādām sliedēm tie ripos?

pirms 7 gadiem, 2012.04.04 10:07

juris uk

Bus jauni vilcieni bet visi jau rukas anglijas fabrikaas par pusdienu tiesu

pirms 7 gadiem, 2012.04.04 10:06

memis

atceros, kad bērnu no rīgas no slimnīcas vedu uz jelgavu.. ar poēdējo vilcienu paspējām mājās, lai nenakšņotu rīgā uz ielas.. ziniet, autobusi VAIRS NEKURSĒJA, labi ka vilcieni kursēja ilgāk- tikām mājās.

kas te par murgiem? labāk vairāk reisu un mazākas cenas, nevis glaunāki vilcieni, kas reti iet. debīlam jābūt, lai domātu, ka varēs kādu pievilināt ar jauniem vilcieniem!

lai paskatās, cik pilni ir vilcieni, kad cilvēki brauc uz darbu un mācībām! Stāvēt nav kur, nerunājot par sēdēšanu. Savu peļņu vajag samazināt, nevis vilcienu skaitu. zagļi.

pirms 7 gadiem, 2012.04.04 09:38

micro

Arvien mazāk iemeslu, lai paliktu LV ... visam ir savas robežas.

pirms 7 gadiem, 2012.04.04 09:35

Secinājums

Cilvēku dzīves kvalitāte tiek arvien pasliktināta, jo arī ar savu mašīnu aizbraukt uz Rīgu ir problemātiski dārgā benzīna sakarā. Ne tikai braukšana uz darbu apgrūtināta, bet arī brīvdienās ar bērniem nevar apmeklēt muzejus, izrādes, zooloģisko dārzu un tamlīdzīgas lietas, gan dārgo biļešu dēļ, gan reto reisu dēļ.

pirms 7 gadiem, 2012.04.04 09:16

Jelgavniece

Tā jau vilcienu reisu skaits ir ļoti ļoti samazinājies salīdzinot ar padomju laiku. Vilcieni jau tā iet reti. Ievēroju, ka tagad, kad sākusies atkopšanās pēc ekonomiskās krīzes, pasažieru skaits vilcienos ir palielinājies, cenas biļetēm nupat paceltas. Mazajās stacijās biļesu kases ar kasieriem vairāk nav. Pasažieru autobusu reisus arī nepārtraukti samazina.
Reizē nav saprotami, kur ņem naudu, lai algotu katrā vagonā pa kontrolierim un katrā reisā vēl virskontrolieris prasa otreiz biļeti uzrādīt. Tātad kontrolieris kontrolē kontrolieri.

pirms 7 gadiem, 2012.04.04 09:12

Aija

Latvijā jau ir pieņemta lieta visu likvidēt,joprojām nav dzirdēts ka Latvijā kaut kāda rūpnīca atvērtos vai slimnīcas,kas ienestu valstij naudu.

pirms 7 gadiem, 2012.04.04 09:03

n

nu nav probleema brauksim ar privaatajiem tas bizness zel jau tagad

pirms 7 gadiem, 2012.04.04 08:40

Citas ziņas