Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Regulators pērn saņem 34 sūdzības par siltumapgādi

Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija (SPRK) 2010.gadā saņēma 34 sūdzības par siltumenerģijas jautājumiem, un tas ir par 25 sūdzībām jeb 3,8 reizes vairāk nekā 2009.gadā, teikts SPRK pārskatā par saņemtajām sūdzībām enerģētikā 2010.gadā.

Tostarp divas sūdzības saņemtas par piegādātās siltumenerģijas kvalitāti, viena par siltumenerģijas uzskaiti un 31 - par siltumenerģijas tarifiem un maksājumiem.No 34 saņemtām sūdzībām septiņos gadījumos iesniedzēji vērsušies SPRK saistībā ar kompānijas «Wesemann-Sigulda» siltumenerģijas tarifiem, pa divām sūdzībām saņemtas par «Limbažu siltuma», «Lielvārdes Remtes», «Salaspils siltuma», «Jūrmalas siltuma» un «Rebes sitēmu» sniegtajiem pakalpojumiem, savukārt pa vienai sūdzībai iesniegts par «Kokneses komunālo pakalpojumu», «Inviana», «CB», «Liepājas enerģijas», «Universe», «Cēsu siltumtīklu», «Kuldīgas siltumtīklu», «Naujenes pakalpojumu servisa» un «Vidzemes enerģijas» siltumenerģijas tarifiem.SPRK pārskatā teikts, ka siltumapgādes pakalpojumu lietotājus galvenokārt neapmierina augstā maksa par apkuri un karsto ūdeni un šīs sūdzības attiecas uz regulatora kompetenci tikai daļēji.Pārskatā norādīts, ka sabiedrisko pakalpojumu sniedzējs norēķiniem par patērēto siltumenerģiju ir piemērojis SPRK vai pašvaldību regulatora apstiprinātos tarifus, taču tālāka visai ēkai - lietotājam - aprēķinātā siltumenerģijas patēriņa sadale starp ēkas dzīvokļu īpašniekiem jeb īrniekiem, aprēķinot maksu par dzīvokļa kopējās platības viena kvadrātmetra apkuri un maksu par karstā ūdens patēriņu, ir ēkas apsaimniekotāja kompetencē.2009.gadā SPRK saņēma deviņas sūdzības par siltumapgādi.Pagājušajā gadā SPRK kopumā saņēma 116 sūdzību par pakalpojumiem enerģētikā, kas ir par 63% vairāk nekā gadu iepriekš.SPRK ir neatkarīga valsts iestāde, kas izveidota un darbojas, lai valsts regulējamajās nozarēs - enerģētikā, telekomunikācijās, pastā, dzelzceļa transportā - aizstāvētu sabiedrisko pakalpojumu lietotāju intereses un veicinātu sabiedrisko pakalpojumu attīstību.

Pievieno komentāru

Citas ziņas