Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

"Rimi" strādā pie 15 jaunu veikalu atvēršanas projektiem

Mazumtirdzniecības uzņēmums SIA "Rimi Latvia" pašlaik strādā pie vairāk nekā 15 jaunu veikalu atvēršanas projektiem, informē uzņēmuma mārketinga un sabiedrisko attiecību vadītāja Zane Eniņa.

"Tā kā jaunu veikalu attīstīšanas process ir sarežģīts un atkarīgs no daudziem faktoriem, grūti prognozēt, cik veikalus izdosies atvērt šogad un cik no tiem durvis vērs vēlāk," norādīja Eniņa.Viņa arī pastāstīja, ka "Rimi Latvia" neplāno slēgt kādu no jau esošajiem veikaliem, jo uzņēmums rēķinās, ka vairākus gadus no veikala atvēršanas brīža tas strādās ar zaudējumiem. "Daži veikali sāk strādāt ar peļņu pēc pāris gadiem, citam nepieciešams ilgāks laiks. Protams, ka esošā ekonomiskā situācija paildzina laiku, ko veikals strādā ar zaudējumiem, bet ar to jārēķinās, jo mazumtirdzniecība ir ilgtermiņa bizness," uzsvēra "Rimi" veikalu tīkla pārstāve. Šogad atvērti "Rimi" veikali Mīlgrāvī un Ziepniekkalnā un vēl divi "Supernetto" veikali Pārdaugavā un Ventspilī.Lai samazinātu izdevumus, "Rimi Latvia" pārskata trešo pušu līgumus par pakalpojumu sniegšanu, veikaliem samazina darba stundas un ārējo apmācību aktivitātes, kā arī tiek veikts veikalu darbības izmaksu audits. Pircēju piesaistīšanai uzņēmums īpaši rūpīgi vēro un analizē cilvēku iepirkšanās paradumus un preču izvēles faktorus. Tāpat kopā ar piegādātājiem tiek risināti jautājumi par regulāro preču cenu samazināšanu, norādīja Eniņa.Jau ziņots, ka "Rimi Baltic" grupas veikalu pārdošanas apjoms, neieskaitot pievienotās vērtības nodokli, šogad samazinājies par 7,3%, salīdzinot ar iepriekšējā gada attiecīgo periodu. "Rimi Baltic" pārdošanas apjoms no 2009.gada janvāra līdz jūlija beigām sasniedzis 696,4 miljonus eiro (487,5 miljonus latu). Savukārt katrā valstī atsevišķi, neieskaitot pievienotās vērtības nodokli, "Rimi Eesti Food" pārdošanas apjoms bija 214 miljoni eiro (149,8 miljoni latu), "Rimi Latvia" - 339 miljoni eiro (237,3 miljoni latu), "Rimi Lietuva" - 143,5 miljoni eiro (100,45 miljoni latu)."Rimi Baltic" grupas veikalu pārdošanas apjoms, neieskaitot pievienotās vērtības nodokli, šī gada jūlijā samazinājies par 15,1%, sasniedzot 97,3 miljonus eiro (68,11 miljonus latu). Salīdzinot ar pērnā gada attiecīgo periodu, pārdošanas apjoms "Rimi Latvia" samazinājies par 16,5%, "Rimi Eesti Food" - par 12%, "Rimi Lietuva" - par 16,4%. Kompānija "Rimi Baltic" vada 242 veikalus Baltijā, no kuriem 77 atrodas Igaunijā, 101 - Latvijā un 64 - Lietuvā.

Pievieno komentāru

Citas ziņas