Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Šogad kampaņā «Uzslavē labu servisu!» iespējams novērtēt arī pakalpojumus interneta vidē

Kampaņā "Uzslavē labu servisu!", kas notiek visu martu, būs iespēja novērtēt un uzslavēt arī pakalpojumus interneta vidē, preses konferencē stāstīja kampaņas dibinātājs un ģenerālmenedžeris Igaunijā un Latvijā Urmass Koivs.

E-pakalpojumiem ir būtiska loma Latvijas tūrisma un viesmīlības biznesā, jo tūristi ēdināšanas, nakšņošanas un apskates vietas pārsvarā izvēlas interneta vietnēs, arī vietējie iedzīvotāji aizvien vairāk izvēlas maksāt rēķinus un kārtot citus ar ikdienu saistītus darījumus internetā, biznesa portālam "Nozare.lv" skaidro Koivs.

Kampaņas laikā Koivs aicina klientus kritiski izvērtēt apkalpošanas kvalitāti internetā, savukārt uzņēmumus - pievērst uzmanību šiem vērtējumiem un veikt noteiktas korekcijas savā biznesa stratēģijā.

Preses konferencē tika prezentēts vēl viens "Uzslavē labu servisu!" kampaņas jauninājums - "Recommy.com" rekomendācijas indekss, kas ir interneta vidē integrēts rīks, ar kura palīdzību uzņēmumam ir iespēja novērtēt un rekomendēt savu sadarbības partneru sniegtos pakalpojumus.

Apkopojot iesniegtās rekomendācijas, tiks noskaidroti visvairāk rekomendētie uzņēmumi Latvijā 2014.gadā, skaidro "Recommy" pārstāvis Latvijā Dzintars Dārziņš.

Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras (LTRK) Pakalpojumu padomes vadītāja vietniece Daiga Kiopa preses konferencē atklāja, ka sadarbojas ar "Uzslavē labu servisu!" jau ceturto gadu, izvērtējot uzņēmumu sniegto pakalpojumu kvalitāti.

Šogad LTRK maksimāli noslīpējuši vērtēšanas kritērijus, izskaužot subjektivitāti - patlaban vienlīdz labi varam izvērtēt gan lielu, gan mazu uzņēmumu sniegtā servisa kvalitāti, "Nozare.lv" stāsta Kiopa.

Tāpat kā katru gadu kampaņā aktīvi iesaistās arī sadarbības partneri "Lattelecom" un 1188, šogad dodot iespēju vērtētājiem uzslavēt uzņēmumu, sūtot īsziņas.

Papildus jauninājumiem šogad tiks saglabāts arī jau ierastais uzslavu izteikšanas veids - anketas aizpildīšana pakalpojuma sniegšanas vietā.

Kampaņā jau ir reģistrējušies 85 uzņēmumi, kuru kopējais klientu vērtējumam pieejamais tirdzniecības vai pakalpojumu sniegšanas vietu skaits Latvijā sasniedz gandrīz 700. Martā klientiem ir iespēja balsot par sev tīkamāko uzņēmumu un pakalpojumu sniedzēju.

Kampaņu "Uzslavē labu servisu!" organizē "LabsServiss" Igaunijā un "Pegasus Group" sadarbībā ar galveno atbalstītāju "Lattelecom", un tā notiek jau desmito gadu.

Pievieno komentāru

Citas ziņas