Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

«UralVagonZavod» ģenerāldirektors nebaidās no darbaroku trūkuma Jelgavā 9

Krievijas korporācijas «UralVagonZavod» (UVZ) ģenerāldirektors Oļegs Sijenko nebaidās, ka tās plānotajā dzelzceļa vagonu būves un remonta rūpnīcā Jelgavā varētu pietrūkt darbaroku.

Sijenko vakar pēc tikšanās Melngalvju namā ar Valsts prezidentu Andri Bērziņu žurnālistiem sacīja, ka projekta realizēšanas vietu jeb Jelgavu izvēlējušies eksperti, kā arī šādiem plāniem saņemts atbalsts no vietējās varas pārstāvjiem.Plānotais uzņēmums, kas Krievijas mērogiem ir mazs, bet Latvijas mērogiem - gana liels, būs kompakts un automatizēts. Tam būs nepieciešami augsti kvalificēti speciālisti, taču Jelgavā tādu netrūkstot un speciālisti arī tiks apmācīti.Uzņēmums varētu nodarbināt vairākus simtus cilvēku un saražot aptuveni 2500 dzelzceļa vagonus.Sijenko norādīja, ka prezidents vakar paudis atbalstu uzņēmuma plāniem. Viņš neatklāja, cik lielas investīcijas plānots ieguldīt uzņēmuma izveidē.Prezidenta preses dienestā aģentūru LETA informēja, ka Sijenko, kurš tikšanās laikā prezidentu informējis par uzņēmuma nodomiem jau 2013.gada martā atvērt vagonu būves rūpnīcu, kas spētu saražot vismaz 2000 vagonus gadā. Uzņēmums plāno veikt tiešās investīcijas, izmantojot sev pieejamos resursus.Par rūpnīcas atrašanās vietu ir izvēlēta Jelgava, noslēdzot nodomu protokolu ar iesaistītajām pusēm. Uzņēmums šīm vajadzībām ir paredzējis iegādāties ražošanas ēkas un nepieciešamās platības bijušās rūpnīcas RAF teritorijā.Satiksmes ministrs Aivis Ronis izteica atbalstu vagonu ražošanas iecerēm Latvijā, jo tas ne tikai radītu papildu darba vietas, bet arī nodrošinātu Latvijas augošās vajadzības pēc ritošā sastāva.Sanāksmes laikā īpaši tika atzīmētās Latvija dzelzceļa noturīgās un ilgstošās tradīcijas, pieredzējušu un izglītotu speciālistu pieejamība, kā arī izglītības iespējas.Viesi augstu novērtēja investīciju klimatu Latvijā un veiksmīgas sadarbības iespējas ar Latvijas pašvaldībām un valsts institūcijām, kas ļauj ātri un efektīvi nodibināt uzņēmumu un plānot tā attīstību.

Pievieno komentāru

Komentāri 9

ZARAZAI

BetNe jau no Rravina atkarigs ja kads bankrote. nu esi gan gnida.Un ar sapratni nu nekada jega tev neiet.Vai tu visus par stulbeniem uzskati.

pirms 7 gadiem, 2012.09.14 14:21

3APA3A

Lai dzīvo darbaļaužu saliedētājs un glābējs biedrs Rāviņš! Lai dzīvo sarkankarogoto Urālu sadraudzība! Beidzot Jelgavā būs piena upes ķīseļu krastos!
Beidzot Jelgavā atkal plaši un visaptveroši skanēs mātes valoda! Būs žestj visās izpausmēs no septiņstāvīgas līdz deviņstāvigai! Un etniskās problēmas kā roku atņemtas būs! Ceru, ka ēdnīcās Rāviņš atjaunos šniceli un bitočkus! Lai dzīvo Rāviņš! Urrā Rāviņam! Rāviņam ordeni!

pirms 7 gadiem, 2012.09.14 12:46

kārlim

beidz pļūtīt un savam kungam pasaki, ka Rāviņa k-ga ilgadējais darbs sāk nest labus augļus arī tā makaronu ēdāja rūpnīcā. :D cik tur ilgi viņi algu nesaņēma? kopš 2009.gada? :D darbavietas jau bija protams :D bet nu jā, tāda ir Rāviņa kartība Jelgavā - visi tikumīgi strādā bez atlīdzības, un rēķina, kā nevar samaksāt par privātiem bērnudārziem, lai gan bērnu, ejot uz zavodu, kaut kur jāatstāj.

pirms 7 gadiem, 2012.09.14 12:37

Dāvis

Kad tā šļura,kas nekur nestrādā,neko nedara un negrib darīt,kam vajag tikai (vodka un siļodka) beigs piesārņot internetu?

pirms 7 gadiem, 2012.09.14 12:22

Greex

"Latvija dzelzceļa noturīgās un ilgstošās tradīcijas" - vai ar tām ir domāta līniju slēgšana un reisu skaita samazināšana?

pirms 7 gadiem, 2012.09.14 11:57

Vaņa Sidorovs

Nē, nē. Nodarbināsim gan! Daudzus simtus. Krietnu darbu dosim, algas kārtīgi nemaksāsim. Ja ilgi nemaksāsim algas, vodku ar siļodku padalīsim. :)

pirms 7 gadiem, 2012.09.14 11:27

Master

Man vislabak visā saja raksta patī teikums "Uzņēmums varētu nodarbināt vairākus simtus cilvēku" HA ha ha Tā pat kā Evopipes, tāpat kā piena rūpnīca un vēl neminēsim uzņēmumus, kur vada vispār tik pāris cilvēku... Tādu uzņēmumu Jelgava nav un nemaz nevar nodibinat...

pirms 7 gadiem, 2012.09.14 11:07

Citas ziņas