Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Velotūristus grib piesaistīt vilcienam 6

«Pasažieru vilciens» plāno par velosipēdu pārvadāšanu noteikt simbolisku samaksu, lai piesaistītu interesentus velotūrismam. Savukārt ar reģionu pārstāvjiem plānots izstrādāt speciālas velotūres. Vai uzņēmums kādu velomaršrutu izveidos kopā ar Jelgavas Reģionālo tūrisma centru, pašlaik vēl nav zināms.

«Šādu sistēmu vēlamies ieviest visā Latvijā, arī Zemgalē. Uzrunāsim vietējos tūrisma informācijas centrus,» skaidro uzņēmuma pārstāvis Andrejs Filipovs.Viņš zz.lv teic, ka veiksmīgas sarunas bija ar Cesvaines puses tūrisma attīstītājiem. Pašlaik viens velomaršruts pielāgots vilcienam no Rīgas, kas atiet sestdienās pulksten 8.29, Cesvainē ienāk 11.33 un atpakaļ no Cesvaines uz Rīgu izbrauc pulksten 17.58, raksta diena.lv, atsaucoties uz LETA.Viens maršruts piedāvājot apskatīt Madonas pilsētu, paciemoties privātā keramikas darbnīcā, atpūsties romantiskajā Biksēres muižas parkā, apmeklēt Cesvaines pili un karstā dienas vidū nopeldēties maršruta pusceļā esošajā Biksēres ezeriņā. Ir izveidots velomaršruts arī cauri Vidzemei un Dienvidigaunijai, kā arī organizēta gardēžu velotūre, kuras laikā var mieloties ar lauku labumiem.Plānots izveidot velomaršrutus arī Tukuma un Valmieras virzienā. Par to, kad un vai taps maršruts pa Jelgavu, pašlaik spriest nevarot, arī tas, cik maksās velo pārvadāšana vilcienā, nevar prognozēt. Pašlaik bagāžas pārvadāšana no Jelgavas uz rīgu maksā 0,41 latus.

Pievieno komentāru

Komentāri 6

sausis

Tikai visā sastāvā speciālās vietas, kur pakārt velo ir 3.

pirms 7 gadiem, 2011.08.03 23:31

sieviete

to artursp 02.08.2011. 14:02:22

Jaunam spēcīgam vīrietim droši vien problēmu nekādu. Bet es esmu 40-gadīga sieviete. Ar riteni braukt problēmu nekādu, bet dabūt vilcienā....
Es bez velosipēda vilcienā bez īpašām problēmām iekāpju, bet velosipēda iecelšanai un izcelšanai nepietiek ne spēka, ne līdzsvara. Ar vienu roku tomēr jāpieturas. Kādus gadus atpakaļ nācās braukt ar mazajiem bērna sporta ratiem, jau tas bija diezgan sarežģīti.

pirms 7 gadiem, 2011.08.02 14:19

artursp

C'mon! Ja jums ir problēmas vilcienā iekāpt, tad kādi no jums riteņbraucēji? :)
Pats pēdējā diezgan bieži velobraucienos izmantoju arī vilcienu, nekādu problēmu, pat ļoti ērti (un krietni lētāk, nekā vienam braucot ar mašīnu).

pirms 7 gadiem, 2011.08.02 14:02

re

Labprāt izmantotu vilcienu, lai paceļotu ar velosipēdu, bet kad iedomājos, ka tas velosipēds jāieceļ vilcienā, visa gribēšana pāriet! Manuprāt steidzīgi jārisina jautājums par iekāpšanas atvieglošanu ikvienam, ne tikai velosipēdistiem.

pirms 7 gadiem, 2011.08.02 00:35

sieviete

Piekrītu pirmajam komentam. Labprāt ikdienas gaitās dotos ar velosipēdu + vilcienu, bet bez palīgiem nevaru savu dzelzs kumeliņu vilcienā dabūt ne iekšā ne ārā.

pirms 7 gadiem, 2011.08.01 19:53

kā iekāpt???

Ir jau laba doma, bet neviens nav padomājis par to, ka pat cilvēkam bez bagāžas mūsu valstī ir grūti iekāpt un izkāpt no vilciena, nu kur nu vāl ar velosipēdiem. Ja pacels platformas visā valstī kā tas ir ārzemēs tad varēs runāt tālāk... Un invalīdi ar ratiņiem nevar tikt iekšā vilcienos arī 'dēl tā paša apstākļa , ka vilcienu platformas ir ļoti zemas.

pirms 7 gadiem, 2011.08.01 18:58

Citas ziņas