Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

«Veta» apgūst Krievijas tirgu 1

Uz šonedēļ Maskavā notiekošo starptautisko pārtikas izstādi «Prodexpo» devušies arī uzņēmuma «Veta» valdes loceklis Jānis Janovskis un komercdirektors Aivars Luters.

«Skatāmies, mācāmies, cenšamies sevi parādīt pēc iespējas labāk. Ir dažādi piedāvājumi un, ja izdosies vienoties, sāksies sadarbība,» par pirmajiem iespaidiem Maskavā telefonintervijā «Ziņām» sacīja J.Janovskis. Līdz šim «Vetas» produkcija ir pazīstama Latvijā un Lietuvā. Uzņēmumu īpaši interesē iespējamie noieta tirgi Krievijā un Ukrainā.Uzņēmuma ražošanas direktors Auseklis Jansons norāda, ka «Vetas» galvenā produkcija ir liķieri, ko saražot ir daudz grūtāk nekā, piemēram, degvīnu. Viņš un laboratorijas vadītāja Vija Ozola šeit strādā kopš firmas dibināšanas 1991.gadā. Uzņēmuma laboratorijā ir tapuši vairāk nekā četrdesmit «Vetas» oriģinālie dzērieni, tostarp patlaban ekskluzīvākais produkts «Upeņu grāls». To ražo, pievienojot no Igaunijas importētu upeņu pulveri, un pārdod māla krūkās, kas izgatavotas tepat Jelgavā, «Latvijas keramikā».Par «Vetas» ražošanas jaudām un līdzšinējiem sasniegumiem vairāk lasiet trešdienas, 11.februāra, «Zemgales Ziņās».

Pievieno komentāru

Komentāri 1

Jonass

Malači,bet kāpēc vairs neražo pasakainos vīru dzērienus -brendijus "Hardiju"un "Frediju",degvīnus "Mītavu","Bīronu" un protams.protams fantastisko talku,copes,medību neatņemamo sastāvdaļu "Petriku"?

pirms 9 gadiem, 2009.02.10 22:37

Citas ziņas