Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Kleitas defekta rašanās laiku pierādīt neizdodas 7

Pēc vēršanās dažādās patērētāju tiesību aizsardzības instancēs un ilgstošas sarakstes ar veikala «Medeja» vadību jelgavniecei Lilijas kundzei nav izdevies pierādīt, ka 13.decembrī tirgotavā iegādātajai kleitai defekts bijis jau pirms iznešanas no veikala.

Jau rakstīts, ka pagājušā gada 13.decembrī viņa skaisto tilla kleitu nopirka par 78 latiem. Sākotnēji viss šķita vislabākajā kārtībā. Taču jau nākamajā dienā, kad viņa ar jauno pirkumu gribēja palepoties radiniecei, Lilija atklāja piedurknē vairākus centimetrus lielu caurumu, kas bija pavirši aizšūts ar gaišas krāsas diegu.Pašrocīga ekspertīzeKā «Ziņām» šonedēļ pastāstīja Lilija, «Medejas» pārstāvji nav atzinuši savu vainu brāķa kleitas pārdošanā. Pēdējā saņemtajā vēstulē veikala īpašnieces firmas «Andare» valdes loceklis, kurš parakstījies kā A.Dauksts, klienti informē: «Apskatot preci, tika konstatēts, ka tai nav ražošanas defekta, bet ir mehānisks bojājums, tas ir, - caurums, kas radies valkāšanas laikā pircēja vainas dēļ. Konstatēts arī, ka pircējs pašrocīgi sašuva caurumu.»Lilija ir neizpratnē par šādu apvainojumu, jo kleitu pēc iznešanas no veikala tā arī ne reizes nav uzvilkusi. Firmas pārstāvis arī nav norādījis ekspertīzes veicēju, visticamāk, uzskaitītos faktus konstatējuši paši veikala darbinieki.Pārbaude būtu nelietderīgaPatērētāju tiesību aizsardzības centra speciālisti «Ziņām» norāda, ka pat neatkarīgiem ekspertiem diemžēl neizdosies noteikt precīzu kleitas defekta rašanās laiku, tādēļ šāda pārbaude būtu nelietderīga. Speciāliste ieteica kundzei kleitu no veikala paņemt un, ja caurums nav pārlieku pamanāms, tomēr rast iespēju no pirkuma gūt kādu prieku.Veikala «Medeja» kasieris Igors Litvins «Ziņām» komentārus sniegt atteicās, vien krievu valodā atcirta, ka par šo gadījumu nerunās. Iepriekš viņš noliedza, ka defekts būtu radies veikalā.

Pievieno komentāru

Komentāri 7

marsiete

Katrā tirgotavā ir savas nianses,bet Medeja ir īpašs "gadījums".Apkalpošana krievu valodā,regulāri piekārts paziņojums par pārdevēja vakanci.Tas jau par kaut ko liecina.Starp citu,dažus gadus atpakaļ izlasīju sludinājumu ZZ ,piezvanīju,man atbildēja vīrietis krievu valodā un uzreiz noprasīja,cik gadu.Biju diezgan aizskarta un atgādināju par par likumiem,uz ko viņš man atbildēja(kr.val.)- mums ir ekskluzīvs veikals ar modernām precēm.Tā lūk mani 42 gadiņi(tolaik)"nostrādāja"man par sliktu.:)

pirms 9 gadiem, 2008.05.02 21:47

minka

man arī bija liela pieredze šajā veikalā un es vairāk pat negribas iet garām , gribēja piešut , to ko nevaru pat izdarīt. Es esmu kārtīgi korpulenta dāma, bet man gribēja pie''sut , ka lūk esmu sasmērējusi mērot gaišu kostīmu arī pa labu cenu , kura izmērs ir uz 48- 50 , bet man vajaga daudz , daudz lielāku. Līdz es teicu , ka izsaukšu policiju par apvainošanu , un tad izskrēja tā pati pupainā nekultārā saimniece un sāka "rēkt " vārda īstā nozīmē , labi ka putas vēl negāja pa muti , tad vajadzētu saukt īsto iestādi un tā es jau 2 gadus eju šim veikalam ar līkumu un visiem iesaku.ja vēlaties apvainojumu tad gan drošī uzpriekšu.

pirms 10 gadiem, 2008.04.25 10:08

Lilija

Es sim veikalam turpmak apsolu iet ar likumu .

pirms 10 gadiem, 2008.04.24 10:01

Hm

Veikals ir štruntīgs - tā ir tiesa. Bet cien. autors, kāpēc bija jāuzsvēr, ka veikala kasieris atbildējis krievu valodā? Jūs gribat palielināt sabiedrībā nacionālo naidu?

pirms 10 gadiem, 2008.04.24 10:00

kice

Nav ko iepirkties šinī veikalā.Tas pats tirgus vien ir,bet tirgū pat ir labāk.

pirms 10 gadiem, 2008.04.24 08:21

Citas ziņas