Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Lielajā ielā un Dobeles šosejā augstumu starpība starp brauktuvi un ietvi izzudīs līdz ar jaunu ielas virskārtu 7

Komentējot portāla www.zz.lv lasītāja pausto, ka Jelgavas Dome un «Pilsētsaimniecība», rekonstruējot Dobeles šoseju, nav domājusi par riteņbraucējiem, pašvaldība mudina velosipēdistus vēl mazliet paciesties, jo drīzumā tiks klāta ielas virskārta.

www.zz.lv platformā «8778» vēsta Džons Andersens (John Andersen), viņam esot prieks, ka Lielajā ielā un Dobeles šosejā no Dambja ielas krustojuma līdz Atmodas ielas krustojumam ir uzlabots ceļš un ietve, tikai joprojām pilsētas saimnieki nedomājot par riteņbraucējiem. «Atkal ietves nav aprīkotas ar nobraukšanas un uzbraukšanas slīpumu, bet ir vairākas vietas, kurās celiņa augstums no ielas ir četri un pat 10 centimetru. Tas nesagādā prieku braukt ar divriteni!» sūdzas Jelgavas iedzīvotājs. «Kad Jelgavas Dome un «Pilsētsaimniecība» sāks domāt par riteņbraucējiem?» viņš jautā. Aģentūras «Pilsētsaimniecība» projektu vadītāja Aļona Virviča-Jansone paskaidro, ka pašlaik Lielās ielas un Dobeles šosejas būvobjektā braucamajai daļai ieklāta tikai asfalta apakškārta. Tādēļ starp ietvi un braucamo daļu veidojas vismaz četru centimetru starpība. «Laika apstākļiem stabilizējoties, šajā būvobjektā tiks izbūvēta asfaltbetona virskārta, vienlaikus izlīdzinot šo augstumu starpību līdz minimumam,» informē A.Virviča-Jansone.

Pievieno komentāru

Komentāri 7

John Andersen

Ja patiesam būs asfaltbetona virskārta, vai tad "ekspertiem" ir domāts pacelt visi vāki ko jau ir lidzēns ar esoša asfaltu??

@ak: Vai tu kadreiz brauc ar velosipēdu? Ja jā, vai tev patīk katru krustojumā izkapt, staigāt pāri, un uzkākt? Es vēlos lai būtu prieka braukot ar velosipēdu Jelgavā - un labāk katru satiksmes dalībnieka veida savā joslā.

Ar cieņu,
John

pirms 8 gadiem, 2010.05.25 15:08

INA

Dobeles šos. un Satiksmes ielu krustojumos,kur gājēju pārejas,lietus laikā vienmer krājas ūdens,tas arī bija rudens un ziemas periodā,vai tad jākāpj ūdenī,lai tiktu uz gājēju celiņa.

pirms 8 gadiem, 2010.05.19 12:46

INA

Dobeles šos. un Satiksmes ielu krustojumos,kur gājēju pārejas,lietus laikā vienmer krajas udens,tas arībija rudens un ziemas periodā,bai tad jākāpj ūdenī,lai tiktu uz gājēju celiņa.

pirms 8 gadiem, 2010.05.19 12:45

ak

kārtējais lunis uzdod glupu jautājumu. iela vēl nav pabeigta. turklāt krustojumi jāšķērso velosipēdu stumjot un tad arī tās maliņas netraucē. kādam drīz samgi nepaveiksies ja mēģinās man priekšā IZBRAUKT ar riteni. stumjošos protams laižu, kā jau gājējus. vairāk traucē autovadītājiem nesamērīgi augstās apmales stāvvietu malās. jāatstāj lielāka distance, bet ko darīt - bamperus lauzt negribas.

pirms 8 gadiem, 2010.05.17 16:14

sa

Par to ielu štrunts, bet pilns centrs ar augstajām bordēm! Katoļu ielas krustojumā ar Lielo ielu ir liels Vāks, tur bez zobiem var palikt! Raiņa ielas krustojumā ar Sakņudārza ielu, bet Raiņa ielā segums ietvei ir zem katras kritikas īpaši tuvojoties Mātera ielai no Mātera ielas līdz Pasta ielai bijušā pasta pusē ir briesmīgas apmales! Un krustojumā arī it kā varētu izbraukt, bet nu par augstu tās apmales! Te varētu skaitīt un skaitīt! Bet zinot,ka no riteņa ir jānokāpj pārejot krustojumus, labi štrunts ar krustojumiem, bet kur taisnie gabali un pa vidu iebraukšana sētās, tur gan es būtu laimīgs, ja nebūtu šis apmales! Traģiskākā šāda iela ir Raiņa iela gandrīz visā tās garumā :(

pirms 8 gadiem, 2010.05.16 17:02

Kasparz

Ar velosipēdu jābrauc pa ielu, nevis gājēju ceļu.

pirms 8 gadiem, 2010.05.16 15:16

Citas ziņas