Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Nesaskaņas par garantijas remontu

«Pirms nedēļas, verot trauku mazgājamo mašīnu «Fagor», noplīsa tās rokturis. 14.februārī šo preci bijām iegādājušies firmas «Step OG» sadzīves tehnikas veikalā Aviācijas ielā, tādēļ zvanīju firmai un lūdzu garantijas remontu,» stāsta Aija Degaine no Valgundes pagasta Mierlaukiem. Tomēr tas netika veikts.

Gandrīz nedēļu firma nelikās par remonta pieteikumu ne zinis. Kad saimniece par to atgādināja vēlreiz, 4.jūnija pusdienlaikā «Step OG» pārstāvji ieradās Mierlaukos. Ātri apskatot trauku mazgājamo mašīnu, viņi secināja, ka paši saimnieki vainojami mašīnas roktura salaušanā, un atteicās garantijas remontu veikt. Kā arguments tika minēts fakts, ka trauku mazgājamajai mašīnai patvaļīgi pagarināts strāvas vads. Mierlauku saimnieki Kārlis un Normunds Degaiņi atzīst - kabeli tiešām pagarinājuši, jo citādi tas nesniedzās līdz kontaktam. Taču rokturim, kam būtu nepieciešams garantijas remonts, viņi neko nav darījuši. Sarunā ar «Ziņām» «Step OG» pārstāvis Oskars Grosfogels sacīja, ka nevarot dot garantiju tehnikai, kas tiek nesaudzīgi lietota. No citiem pircējiem tādas sūdzības neesot. Sarunā tika minēts, ka, iespējams, Mierlaukos šo trauku mazgājamo mašīnu mēģinājuši remontēt pašu rokām. Taču N.Degainis to noliedz, piebilstot, ka tehnikai ir tik īpatnējas skrūves, kādas nespeciālistam nemēdz būt. Nav arī norautas nekādas plombes. Galu galā trauku mazgājamā mašīna tajā pašā dienā pie cita meistara par maksu saremontēta un darbojas tālāk. Taču Degaiņu ģimene uzskata, ka šim tomēr bija jābūt garantijas remontam, ko veic uz sadzīves tehnikas tirgotāja rēķina.

Pievieno komentāru

Citas ziņas