Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Noraida bažas par darbu kvalitāti Brīvības bulvārī 6

Gandrīz divus mēnešus pēc darbu sākuma un tikpat ilgu laiku pirms Brīvības bulvāra rekonstrukcijas pabeigšanas pašvaldības aģentūra «Pilsētsaimniecība» vērtē, ka firma objektā iekļaujas grafikā un strādā ļoti labi.

Likts nešķirots bruģisJelgavnieks Juris pagājušajā nedēļā pamanījis, ka gājēju kustībai domātās ietves izbūve bulvārī apstājusies. Daļēji uzlikts bruģis, bet tālāk darbi nekust ne no vietas. Pēc pāris dienām aprunājies ar strādniekiem, kuri atklājuši - darbi bijuši apturēti sakarā ar bruģa kvalitāti. Daži akmeņi izrādījušies apšaubāmas kvalitātes izskata. Darbu pasūtītājas - pašvaldības aģentūras «Pilsētsaimniecība» - Projektu nodaļas vadītāja Daina Done skaidro, ka aģentūrai ir tiesības uzdot darbu izpildītājam veikt jebkuru darbu un izmantoto materiālu papildu pārbaudi. «Pilsētsaimniecības» speciālisti iepriekš pamanījuši, ka daži ietvju ieklāšanā izmantotie bruģakmeņi saplaisājuši. Firma tos pirms likšanas nebija sašķirojusi. Pēc materiālu testēšanas gan izrādījies, ka kopumā bruģa kvalitāte ir atbilstoša, tādēļ darbi turpināti. Ūdensvadu nemainīs«Tā kā dzīvoju Brīvības bulvārī, «Pilsētsaimniecībā» gribēju noskaidrot, vai netiks veikta ūdens vada rekonstrukcija zem bulvāra. Atbildēja, ka ne. Ejot trešdienas vakarā garām, skatījos, ka plīsis ūdensvads. Vai tiešām, rekonstruējot ielu, nevarēja to nomainīt?»pilsētnieks satraucas, ka nevar zināt, kas notiks pēc gada vai diviem, ja tas atkal plīsīs.«Kāda jēga bija tagad taisīt segumu, bet atstāt veco ūdensvadu? Cik man zināms, tam ir aptuveni 30 gadu, tad jau papīrs ir izturīgāks.»«Pilsētsaimniecības» direktora vietniece Zaiga Savastjuka, komentējot jelgavnieka bažas, atklāj, ka SIA «Jelgavas ūdens» tehniskie noteikumi neparedz esošā ūdensvada rekonstrukciju. Tomēr būvniecības gaitā tiks veikta pašreizējo cauruļu presēšana un speciālisti izvērtēs, vai ir nepieciešams nomainīt pieslēgumu mezglus, kas ūdeni no centrālā vada piegādā mājām un citiem objektiem bulvāra malā.«Ziņu» rīcībā ir informācija, ka pagājušajā nedēļā ūdensvads bija plīsis tieši pieslēguma vietā. Strādājot ļoti labiPašvaldības aģentūras projektu vadītāji vērtē, ka ceļu būves uzņēmums «Union Asphalttechnik», kas īsteno Brīvības bulvāra rekonstrukcijas darbus, strādā ļoti labi. Pašlaik būvdarbi tiek veikti saskaņā ar izpildes grafikiem. Īstenoti 33 procenti no trases sagatavošanas darbiem, 28 procenti no zemes rakšanas, asfalta sega izbūvēta par sešiem procentiem no paredzētā projekta. Izbūvēti 23 procenti lietusūdens kanalizācijas tīklu un 16 procentu ārējo elektrotīklu (apgaismojuma). Jāatgādina, ka Brīvības bulvāri plānots atjaunot visā garumā, sākot no Rīgas ielas līdz pat LLU Veterinārmedicīnas fakultātes ēkai Helmaņa ielā. Iepretim fakultātei paredzēts ierīkot rotācijas apli. Bulvārī plānota pilnīga rekonstrukcija - grunts maiņa 1,2 metru dziļumā, bet komunikāciju vietās - pat līdz četriem metriem. Kaut arī ielas platums saglabāsies aptuveni tāds pats, kā galvenie ieguvumi tiek minēta bulvāra modernizācija: tā malās būs vairāk t. s. «kabatu» mašīnu nolikšanai un jaunas apgaismojuma laternas, satiksmi uzlabos arī luksofori.

Pievieno komentāru

Komentāri 6

bez vārdiem

par to ūdensvada nemainīšanu...
Tad, kad būs uzklāts jauns un gluds asfalts, pēc kārtējā plīsuma atnāks džekiņi, šo to salabos un uz bedres uzklās kārtējo "pļecku". Skumji nav tas vārds!

pirms 9 gadiem, 2008.07.25 12:38

micro

Risinājums - gājēju pāreja. Uz Rīgas ielas tā darbojas ļoti normāli. Kad ir gājēji, auto apstājas, kad nav, tad plūsma netiek traucēta.
Esmu par kājāmgājēju un riteņbraucēju priekšrocību pret auto pilsētā, tas tik būtu apsveicami; ja vien risinājums būtu ilgspējīgs.
Nevērīgs un paviršs autobraucējs šaizi sataisīs arī pie sarkanās gaismas. Kad es eju LV pāri krustojumam pie gājējiem zaļās gaismas, es sevi mierinu ar faktu, ka dotajā gadījumā man ir lielāka varbūtība pāriet pāri ielai uz savām divām, nekā to darot pie citiem nosacījumiem.
Tāpēc es neuzskatu luksaforu par problēmas risinājumu. Tas prasītu daudz vairāk pūļu ...

pirms 9 gadiem, 2008.07.25 12:22

micro

ja esi autobraucējs, tad saprotams, tev sajēga nav, kā jūtas kājāmgājējs. Man tur šad tad sanāca iet pirms remonta, tieši pāri krustam briv.bulv un garozas ielā, no rītiem tas ir pašnāvniecisks mēģinājusm tikt pāri, tas pats vakarā.
tā ka nemuldi tikai savu savtigo interešu vārdā, tur skolnieki ka biezs iet,un bieži vērojamas bīstamas situācijas

pirms 9 gadiem, 2008.07.25 11:28

micro

Bet ūdensvadu gan pie reizes varēja nomainīt. Kā tā nākas, ka pie mums viena roka nezin, ko dara otra! Skumīgi, bet jau laikam pierasta lieta!

Lasot rakstu, biju gandrīz ar šo faktu samierinājies, līdz nokļuvu līdz liktenīgiem vārdiem - "luksofori" ... eh, ***, kas tie iepirkti vairumā pa akcijas cenām??? Pastāv takš arī citi veidi, kā organizēt satiksmi, bet neviens jau negrib domāt. Drīz katrā krustojumā būs luksafors, un miers mājās!
Diez, vai es nodzīvošu līdz tam laikam, kad pašvaldība, realizējot kādu darbu, darīs to priekš cilvēkiem, nevis papīram ... :(

pirms 9 gadiem, 2008.07.25 09:05

ārprāts

Nu, man jau gan liekas, ka pa ilgu tur viss ievilksies. Liekas, ka minimāli kas notiek. :/

pirms 9 gadiem, 2008.07.25 03:22

Citas ziņas