Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Kulturas nama kase

Vakar gribeju uz kino nopirkt biļetes,izstāvu rindu,a kasiere uzbrec ,ka nepārdošot,jo tirgojot tikai uz dziesmu svētkiem biļetes. Nu i kā tā var? Nācās palikt bez. Bet vai viņai vispār bija tiesības man atteikt pārdod biļetes uz citu pasākumu?

jelgavniece

Vajag vērsties pie kultūras nama vadības,nevis portālā rakstīt.

pirms 10 mēnešiem, 2018.03.04 21:59

čekists

Tur tak sēž aizvēsturiska mūmija tajā kasē, kas ne kripatiņu nesaprot no jaunām lietu kārtībām un kas ir labas apkalpošanas prakse. Sen atpakaļ mēģināju tur iegādāties uz teātri biļetes, uz mani sabļāva, jautāja nesaprotamus jautājumus. Tā arī man palika trauma vairs neko tur nepērku - pērku internetā.

pirms 9 mēnešiem, 2018.03.05 14:22

...

Mana radiniece, vecs cilvēciņš, vēlējās biļetes uz koncertu iegādāties. Nezinu, kāda bija darbiniece, bet komunikācija nebija sakarīga, jo biļetes, kā mājās izrādās, bija iegādātas uz pilnīgi citu pasākumu. Skrēja atpakaļ, skaidroja vēlreiz, līdz samainīja uz vēlamo. Ne jau katru dienu pensionārs var atļauties izklaidēties, bet, cik atceros no stāstītā, esot bijusi strupa atbilde, bez liekām piebildēm. Tātad, ļoti neieinteresēta darbiniece. Nav jau tam vairs nozīmes, arī cilvēka vairs nav, bet rūgtums, kad šo lasu, palicis.

pirms 9 mēnešiem, 2018.03.05 16:29

Reinis

Es gribu, lai man iestellē zirga bībi!

pirms 9 mēnešiem, 2018.03.07 06:30

jelgavniece

Jā, es arī BRĪNOS!!!, ka pilsētā ar izaugsmi, gudrā pilsētā kasē strādā UZ KLIENTU ABSOLŪTI NEORIENTĒTA PERSONA- man arī gadījies saskarties ar ļoooti nelaipnu attieksmi un skatienu- ko Tu te nāc? Ļoti ceru, ka šī darbiniece atkāpsies, lai dotu vietu jaunām saskarsmes formām ar klientiem, kuri taču nodrošina viņas papildu ienākumus - algu.

pirms 9 mēnešiem, 2018.03.07 09:17

Vietējais

Man jau sen iespaids, ka Jelgavas kultūras nama kases nodarbojas ar nelegālām lietām :), piem., nesen tika tirgotas biļetes uz Prāta Vētras koncertu, kas bija ļoti labi! Tikai viena maza nianse - visas citas biļetes kasē var apmaksāt ar bankas karti izņemot par Prāta Vētras koncertu - tur tikai skaidrā naudā. Radās iespaids, ka tai Jelgavas kultūras nama kasē notiek kaut kas nelegāls, ko caur bankas kontu nevar darīt....

pirms 9 mēnešiem, 2018.03.07 09:18

Mantrausis

"Prāta Vētra" droši vien nevēlējās līgumu ar "Biļešu paradīzi", tālab biļetes tirgo savādāk! Ja būtu nopircis (kas laikam nav noticis), būtu redzējis, ka biļetes ar numuriem un visu citu, kā pienākas! Ir pasākumi, kuru organizatori NEvēlas maksāt lielu naudu "BP".

pirms 9 mēnešiem, 2018.03.07 17:24

Vietējais->Matrausis

Tas būtu tāpat kā - veikalā par visu var maksāt ar bankas karti, bet maizi ir jāpērk tikai skaidrā naudā :)

pirms 9 mēnešiem, 2018.03.09 14:25

pirmajai

Tā, kas gudri raksta, ka vajagot vērsties pie kultūras nama vadības, dzīvo savos mākoņos. Ja tā mūmija tur atrodas sen, tad būtu jocīgi, ka vadība viņu nepazītu un pēkšņi atlaistu dēļ iebildēm. Pateiktu, paši nemākiet runāt, nevar izvērtēt viņas kaitējumu..Tikai šāds publisks vērtējums var ko mainīt.

pirms 9 mēnešiem, 2018.03.07 11:24

Mantrausis

Cik nācies piedzīvot - Rīgā, Jelgavā, Bauskā – Biļešu paradīzes kasēs strādā ļoti saprātīgi un sakarīgi cilvēki! Citādi arī nevar būt, jo jautājumi, ko uzdod t.s. "klienti" un ko nereti dzird rindā gaidošie, liecina par ļoti elementāru un zemu sapratnes līmeni, nerunājot par kripatiņu izglītības vai nojautas, ko nozīmē iegādāties biļeti.

pirms 9 mēnešiem, 2018.03.07 17:27

?

No minētā sapratu, ka pircēji nesaprot, ko grib? Viņiem ir zems sapratnes līmenis? Par ko vai pret ko zems? Tādu kalamburu uzrakstīt var tikai uzskatot iedzīvotājus par indivīdiem ar atpalicību.

pirms 9 mēnešiem, 2018.03.07 18:06

Mantrausis>>?

Tieši tā! :) Cilvēks atnācis līdz kasei parunāties par visu un pie reizes kaut ko varbūt nopirkt! Liela daļa rindu un laika patēriņa veidojas tālab, ka "kāds ir kaut ko padzirdējis vai nojautis", nevis "Man, lūdzu, 4 biļetes uz "Karmenu" - cenā ap Eur 15"

pirms 9 mēnešiem, 2018.03.08 15:32

...

Ja strādā apkalpojošā sfērā, tad runā pieklājīgi! Ja ir rinda, tad arī noskaidot, ko vēlas, nav ne grūti, ne grēks. Ja to nespēj un cilvēki kaitina, tad lai tinās prom un ļauj strādāt normāliem cilvēkiem. Neviens neiet nojautas pēc uz kasi vai runāties pa tukšo. Bet, ja cilvēki tik ļoti riebjas, tad tas darbinieks pats ir nožēlojams. Un es piekases teiktu tieši tā :"Man, lūdzu, 4 biļetes uz "Karmenu" - cenā ap Eur 15".

pirms 9 mēnešiem, 2018.03.08 18:02

Pievieno komentāru