Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Aculiecinieki ziņo par Ozolnieku novadā avarējušu mikroautobusu; informācija par JAP «mikriņu» neapstiprinās (papildināts, precizēts) 12

Šovakar Ozolnieku novadā netālu no Cenu stacijas avarējis mikroautobuss, zz.lv informē aculiecinieki. Sākotnēji ziņots, ka cietis ir Jelgavas Autobusu parka (JAP) mikroautobuss, taču policija precizē, ka avarējis transportlīdzeklis nav sabiedriskais transports.

Valsts policijas Zemgales reģiona pārvaldes priekšnieka palīdze Ieva Sietniece skaidro, ka informācija saņemta pulksten 21.45, uz notikuma vietu devusies policijas ekipāža. Pēc aculiecinieku teiktā un sākotnēji policijas apstiprinātās informācijas, avarējis ir JAP mikroautobuss, taču policija notikuma vietā konstatējusi, ka avarējis privātais transports, kas braucis no Rīgas. Automašīnā atradies vadītājs, kas nav ticis galā ar transportlīdzekļa vadīšanu, kā arī pasažieris. Cilvēki nav cietuši.Aculiecinieki ziņo, ka mikroautobuss atrodas grāvī.Arī JAP tehniskais direktors Gints Burks portālam zz.lv ziņo, ka globālās pozicionēšanas sistēma neuzrāda, ka notikuma vietā varētu atrasties kāds pārvadātāja transports. Aculiecinieki informē, ka notikuma vietā bija piestājis JAP mikroautobuss, G.Burks pieļauj, ka šoferis uzņēmis pasažierus.

Pievieno komentāru

Komentāri 12

Audit

Rādi vai nerādi, bet ja otrais pārkāpj kaudzi noteikumu rezultāts kā Lietuvā!

pirms 5 gadiem, 2013.04.08 08:46

Vernons

Savu viedokli atstāju apollo. Audit, dēļ tādiem kā Tu un Tev līdzīgiem Latvijā progress neiestāsies! Arī lasīt tekstu Tev sagādā grūtības.

pirms 5 gadiem, 2013.04.07 22:12

Apollo

Video: Moto sezona Lietuvā iesākusies traģiski
Tas Jums abiem kur izpausties! Audits nesaprata ko Vernons pateica priekšā.

pirms 5 gadiem, 2013.04.07 17:19

Audit

Latvijā, un tāpat kā visā Eiropā spēkā esošie CSN ir ciešā saistībā ar Vīnes konvenciju, kur tieši ir minēts kā un kad ir jādod brīdinājuma signāls! Pietam šodien spēkā esošajos CSN ir precīzi aprakstīts kad un kā ir jādod brīdinājuma signāli ar roku, ja nav vai nedarbojas gaismas brīdinājuma signāli.
Stop signāls, kā brīdinājuma signāls, darbojas tikai un vienīgi bremzēšanas laikā! Ātruma samazināšana nenozīmē bremzēšana. Ir vai nav stop signāls neatbrīvo no atbildības un pienākuma vērot uz ceļa notiekošo tiešā kustības virzienā. Sānskatu spoguļi ir lai redzētu, kas notiek automašīnai blakus, atpakaļskata paredzēti, starpcitu nav obligāts auto aprīkojums, kustībai atpakaļgaitā. Vienā no maniem auto tāda nemaz nav, bet ir kamera, kura ieslēdas pie ieslēgta atpakaļgaitas pārnesuma. JA neesi pamanījis, tad Eiropas autoražotāji un nu jau arī Korejiešu un Japāņi ir iztrādājuši tādu lietu, kā "viena pieskāriena" iespeja auto pagriezienrādītājam, kas novērš iespēju maldināt citus autovadītājus, bet tai pašā laikā skaidri parāda konkrēta uatovadītāja nodomus. Ir tikai viena problēma, to redz tie, kas skatās uz priekšu, jeb auto kustības virzienā. Priekš abraucošais nekād un ne pie kādiem apstākļiem nevar un nevarēs atbildēt par aizmugurē braucošo bezdarbību, jeb CSN neievērošanu. Tad jau Tev būtībā krostojumā braucot pa galveno ceļu būtu jāapstājas un jādod ceļs pa mazākas nozīmes ceļu braucošajam. Vai pat braucot pa mazākas nozīmes ceļu bez īpašas piesardzības vari šķērsot galveno ceļu, jo tam otrajam tak jānodrošina drošība.
Izlasi CSN, Vīnes konvenciju, paņem talkā Eiropas pieredzi un viņu secinājumus, kapēc ir tā kā tam jābūt, nevis Tevis iedomātam variantam.

pirms 5 gadiem, 2013.04.07 12:51

Vernons

TVNETā "Skaidro letālo avāriju cēloņus"
Ikviens, priekšā esošs, satiksmes dalībnieks ar savu rīcību garantē drošību! (CSN 10. p.)
Tas, kurš zaudē kontroli pār savu auto, ir avārijas izraisītājs.
Ir jāpārliecinās, vai josla kurā es iebraukšu, vai šķērsošu, ir pietiekamā attālumā brīva.
Latvijā ir iestājusies pilnīga ignorance virziena rādītāju ieslēgšanai, jo nav normu, nav pārkāpuma. Ceļu satiksmes noteikumos pat nav sadaļas "Brīdinājuma signāli un to lietošana". "STOP" signāls Latvijā nav pat brīdinājuma signāls, bet tā "pasniegšana" paredzēta ar augšup paceltu roku (CSN 73.p.). Vai Lukstiņam CSDD kauns nav!
Latvijā veiksmīgi tiek pastrādāts kolektīvs noziegums pret savu tautu, policijas formās, ar ģenerāļu uzplečiem, rīkojot seminārus, slepus no sabiedrības un kaļot jaunus plānus, kā ar elektroniskiem līdzekļiem, foto radara izskatā, apzagt tautu.
"Vīnes konvencija par ceļu satiksmi", kurai Latvija pievienojās 2001. gadā ir atrodama internetā! Palasiet un paanalizējiet.
Kopš es atklāju priekš sevis, ka priekšā esošais ar savu rīcību man negarantē uz ceļa neko, esmu kļuvis "par saimnieku" ikvienai situācijai uz ceļa. Un es neesmu tāds vienīgais!
Ikviens ātruma samazinājums bez savlaicīga brīdinājuma signāla ir noziegums! Ir jātrīc par sava auto pēcpusi, jāskatās spoguļos un jāredz tālāk par priekšā braucošā auto aizmuguri.

pirms 5 gadiem, 2013.04.06 21:49

# # #

Interesanti būtu pavērot Jūsu zināšanas, kad Vernons Jūs aci pret aci notapotu.

pirms 5 gadiem, 2013.04.06 13:41

Audit

Ja viens ir idiots, tad kamdēļ tādam jābūt otram. Priekšā braucošais paļaujas uz to, ka aizmugurē braucošais ievēros CSN. Noteikumus jālas no sākuma, nevis no beigām, kā jebkuru citu likumu. Ilglaicīga brīdinājumu signālu lietosāna uzskatāma par maldināšanu it sevišķi apdzīvotās vietās vai vietās kur tuvu viens otram ir sāncēlš, iebrauktuve pagalmos un tt.

pirms 5 gadiem, 2013.04.06 13:10

Vernons

Pie Cenu stacijas ir krustojums, aiziet ceļš pa kreisi braucot no Rīgas. Tālāk vēl viens pa labi aiziet ceļš. Neviens pēc sava prāta grāvī nebrauc. Kurš bija priekšā un patraucēja? Distancei ir jābūt vismaz pusei no braukšanas ātruma, bet ja priekšā braucošais bremzējot, nostāda aizmugurē esošo muļķa lomā, tad arī kādam grāvis ir garantēts.
Kas liedz priekšā braucošam 200 metrus pirms manevra ieslēgt virziena rādītāju? Brīdinājuma signāliem brīdinājuma zīmes statusu un problēmu nebūs!
CSN 119., 118.4., 70., 73., 77., 10.! Neviens nevar atsaukties ka viņš šos Noteikumus nezina 4., bet tam aizmugurē braucošam bija tiesības paļauties, ka tie iepriekšējā rindā rakstītie punkti tiks pildīti.
Maža zvēru dēļ grāvī nav jābrauc!

pirms 5 gadiem, 2013.04.06 11:49

***

Starp OPzolniekiem un Raf krustojumu arī viens "lidotājs/a" grāvī....

pirms 5 gadiem, 2013.04.05 23:24

Citas ziņas