Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Foto: Raiņa ielā «nones» ceļa zīmes 26

Šorīt Raiņa un Pētera ielas krustojumā ceļu satiksmes negadījumā sabojātas vairākas ceļa zīmes. Policija vēl skaidro notikušā apstākļus.

Valsts policijas pārstāve Ieva Sietniece informē, ka negadījums notika pa pulksten 9.30.Ceļu satiksmes negadījumā iesaistīta1990.gadā dzimušās vadītā «Mazda 626» un 1961.gadā dzimušā vadītā «Volkswagen Passat Variant». Komentāru par notikušo policija sola sniegt vēlāk.Cilvēki avārijā cietuši nav.Portāls zz.lv novēroja, ka uz Raiņa ielas «nonestas» vairākas ceļa zīmes.

Pievieno komentāru

Komentāri 26

www.vipnumuri.com

Izvēlies savu Zelta vai Sudraba mobilā telefona numuru šeit: http://www.vipnumuri.com

pirms 5 gadiem, 2013.01.18 21:46

Audit

Latvijā nav neviena nolēmuma par labu aizmugurē braucošajam, ja sadursme ar priekšā braucošo notikusi ar vienā virzienā vienā joslā braucošiem transporta līdzekļiem.
Manevri pa kreisi, pa labi "zogot distanci" apdzīvotā vietā, izbraukšana priekšā no sānceļa un pēc tam izraisīta sadursme pēcpuse - priekšpue, tādi ir. Tāds termiņš kā "distances zagšana" ārpus pilsētas neeksistē, jāpārvietoajās ar tādu distanci no priekšā braucošā, ka apdzenošais vai apsteidzošais transporta līdzeklis var brīvi atgrieties joslā vai to mainīt.
Vari mani siet kur vēlies, tik rēķinies ar smagām sekām, ne tikai morālām, bet arī materiālām. Pietam, aizmugurē braucošais, redzot kādu piesietu pie priekšā braucoša tarnsporta līdzekļa, distanci ieturēs daudz lielāku.

pirms 5 gadiem, 2013.01.18 15:12

Vernons

Mans viedoklis kļūs pareizs, kad piesiešu Tevi, Tevis vadītai automašīnai aizmugurē ar stūri rokā!
Tiesu prakse diemžēl ir par labu manis izklāstītiem argumentiem. Vēlu veiksmi!

pirms 5 gadiem, 2013.01.18 14:03

Audit

Atpakaļ skata spoguļu var nebū, nav tādas prasības! Ir ārējie sānskata spoguļi, kuru funkcija ir kontrolēt notiekošo automašīnas sānos, nevis aizmugurē! Diez kā Tu redzēsi 3 m no fūres braucošu SMARTu!?
Ja arī kāds nav devis brīdinājuma signālu, Tevi neviens neatbrīvos no atbildības par CN izraisīšanu, neesi vērojis notiekošo, nevar nepamanī strauji tuvojošos šķeršli, ja nu vienīgi tas nenokrīt no gaisa! Pietam tumšajā diennakts laikā ar ROKU dotais signāls nav redzams, bet ir redzams priekšā braucošais un viņa manevri.
Jebkurā strīdu situācijā, kas attiecas uz "iebraukšanu pēcpusē" neatkarīgi no apstāķliem, par vainīgu atzīstams "iebraucējs", izņēmums ir liecinieki, vai videoreģistrātors, kas fiksējis, tīšu, nepamatotu rīcību no priekšā braucošā puse. Pat ja nav doti nekādi signāli, Tavs pienākums bija izvairīties no situācijas, neizvairījies, atgriežamies pie distances. Pietam liecinieku liecības, no aizmugurē braucošā transporta līdzekļa, nav vērā ņemamas, jo pārstāv ieinteresēto pusi, atliek liecinieki no malas. 99,99 % CSN ar iebraukšanu "pēcpusē"ir tikai un vienīgi aizmugurē braucošā vaina! To pierāda ne tikai Tevis piesauktā Vīnes konvencija, CSN, bet arī tiesu prakse.
Tavi agumenti ir apgāžami par visiem 1000 %. Likums ir jālasa un jāskatās kopumā, nevis pāris punkti, ko izrauj no konteksta. Jebkurš zinošs jurist tos pilnībā "apgāzīz". Var jau pastrīdēties, bet pamēģini pieņemt, ka šai gadījumā Tavs viedoklis ir nepareizs.

pirms 5 gadiem, 2013.01.18 13:59

Vernons

Vai tad priekšā esošais nav ielikts stingros rāmjos?
CSN 77. signālu došana neatbīvo no atbildības un pienākuma ievērot drošību (garantēt drošību).
Nav normas brīdinājuma signāla slēgšanai!!!
119. (75.) Tev ir "jāievēro tāda distance", lai man, kā "priekšā braucošam bremzējot", Tu neieskrietu man aizmugurē. Bet lai tas tā būtu, man ir jāieslēdz savlaicīgs virziena rādītājs, pilsētā vismaz 5 sekunžu ilgumā, jāpieskarās bremžu pedālim un jāieslēdz STOP signāls, jāskatās spoguļos un jākontrolē situācija. Strauji bremzēt aizliegts! Bet Tev ir tiesiska paļāvība (6.), ka es to visu izpildīšu. Tu meklē pretrunas, bet tādu nav.
Tāpēc CSN jālasa šādi 119., 118.4., 113., 70., 73., 77. un 10.
Bet 4., 6. un 10. nosaka kārtību un secību, ka katram uz ceļa ir jāuzvedās un kā katram ir jabūt aprīkotam. Ja priekšā esošais ievēros ne tikai distanci, bet garantēs arī drošību, tad problēmu nebūs. Visas problēmas ir no komunikāciju trūkuma uz ceļa. No distances nozagšanas. No straujas, pilnīgi nepamatotas bremzēšanas. No neskatīšanās spoguļos un situācijas nekontrolēšanas, kas notiek aizmugurē. No gājēja stulbās rīcības. No lukturu nenēsāšanas. Viens no komentētājiem bija uzrakstījis, ja nav trīs lietas ņuhs, čuijs un poņa, tad uz ceļa nav ko darīt.

pirms 5 gadiem, 2013.01.18 12:04

Audit

1. punkts!!!!.
"3. Pirms nogriešanās vai pirms pārkārtošanās vadītājam jādod skaidrs un savlaicīgs brīdinājums par savu nolūku ar sava transportlīdzekļa virziena rādītāja vai virziena rādītāju palīdzību vai, ja tādu nav, dodot, ja iespējams, atbilstošu signālu ar roku."

Tu tak visu laiku atsaucies uz Vīnes konvenciju un vietējie CSN nav nekas, bet te daži punkti:
"47. Pirms jebkura manevra - braukšanas sākšanas, pārkārtošanās, nogriešanās, apgriešanās braukšanai pretējā virzienā, transportlīdzekļa apturēšanas u.tml. - vadītājam jāpārliecinās par ceļu satiksmes drošību un par to, vai netiks traucēti citi ceļu satiksmes dalībnieki, jādod brīdinājuma signāls ar gaismas virzienrādītājiem; ja to nav vai tie nedarbojas, - ar roku atbilstoši manevram", "Bremzēšanas signālam atbilst augšup pacelta kreisā vai labā roka",
"71. Vadītājam jābrauc ar ātrumu, kas nepārsniedz noteiktos ierobežojumus, ņemot vērā ceļu satiksmes intensitāti, transportlīdzekļa un kravas īpatnības un stāvokli, kā arī ceļa un meteoroloģiskos apstākļus (īpaši redzamību braukšanas virzienā)."
"75. Vadītājam atkarībā no braukšanas ātruma jāizvēlas tāda distance, lai, priekšā braucošajam transportlīdzeklim bremzējot, būtu iespējams izvairīties no sadursmes, kā arī jāizvēlas tāds intervāls, kas nodrošina ceļu satiksmes drošību."
Vilkšana, braukšana kolonnā un vienkārša ikdienas braukšana ir 3 dažādas lietas!

pirms 5 gadiem, 2013.01.18 11:04

Vernons

Es nekad neesmu aģitējis - neievērot distanci!
Distancei vienmēr jābūt vismaz pusei no braukšanas ātruma!
Velkot striķī kādu citu, minimālā "distance", ja nav atkala ir 4 m un ātrums 50 km/h!
CSN paredz iebraucot kādā no joslām ir jāpārliecinās, vai tā ir pietiekošā attālumā brīva visos čeros virzienos!
Fizika saka, ja ātrumu starpība atšķiras 2 reizes tad bremzēšanas ceļu garumi 4 reizes, bet ja ātrumi atšķiras 3 reizes tad bremzēšanas ceļu garumi 9 reizes!
Runa iet par komunikāciju trūkumu uz ceļa. Ātri braucam, bet brīdinājuma signālus slēdzam, itkā brauktu ar zirga pajūgu. Lai kāds kaut ko spētu pamanīt ir jārada apstākļi!
Signāllukturi CSN izpratnē par STOP signālu nav paredzēti. 73. punktā to jādara ar augšup paceltu roku. CSN nav sadaļa "Brīdinājuma signāli un to lietošana". Vari man uzzvanīt 29138381 Vernons.

pirms 5 gadiem, 2013.01.18 10:27

Audit

Vernon, atgriežoties pie "Priekšā braucošā"! Varbūt vari paskaidrot, kamdēļ Vacijā CP pievērš īpašu uzmanību distances ievērošanai un pat bargi soda, ja tā nav atbilstoša, pat ja nav noticis CSN. Tevis piesauktā Vīnes konvencija sen ir novecojusi un likumi tiek tulkoti atbilstošī šodienas apstākļiem, nevis 1968. gada tukšajiem autoceļiem! Pietam, Vīnes konvencija reglamentē tikai starptautiskās attiecības, nevis katras konkrētas valsts iekšējo likumdošanu un lēmumu pieņemšanu!
Te Tev mazs izvilkums no Tevis piesauktās Vīnes konvencijas:
"1. Katram transportlīdzekļa vadītājam jebkuros apstākļos jākontrolē savs transportlīdzeklis tā, lai tas varētu nodrošināt pienācīgu un vajadzīgu uzmanību un vienmēr būt tādā stāvoklī, kas ļauj veikt visus nepieciešamos manevrus. Izvēloties transportlīdzekļa ātrumu, viņam pastāvīgi jāņem vērā apstākļi, konkrēti apkārtnes reljefs, ceļa stāvoklis, sava transportlīdzekļa stāvoklis un noslogojums, laika apstākļi un satiksmes intensitāte tā, lai viņš spētu apturēt savu transportlīdzekli konkrētos redzamības apstākļos braukšanas virzienā, kā arī pirms jebkura šķēršļa, kuru vadītājs ir spējīgs paredzēt. Viņam jāsamazina ātrums un, ja nepieciešams, jāapstājas, ja to prasa apstākļi, un it sevišķi tad, ja redzamība nav pietiekoša."
5. Transportlīdzekļa vadītājam, kas brauc aiz cita transportlīdzekļa, jāievēro pietiekama distance, lai gadījumā, ja priekšā braucošais transportlīdzeklis pēkšņi samazina ātrumu vai apstājas, izvairītos no sadursmes."
"2. Katram vadītājam, kas vēlas ievērojami samazināt ātrumu, izņemot gadījumus, kad ātruma samazināšana ir nepieciešama satiksmes drošības nodrošināšanai, vispirms jāpārliecinās, ka viņš to var izdarīt, neradot briesmas vai nevajadzīgas neērtības citiem vadītājiem. Ja vien viņš nav pārliecinājies, ka aiz viņa neseko neviens transportlīdzeklis vai ka jebkurš sekojošs transportlīdzeklis atrodas tālu aizmugurē, jādod skaidrs un savlaicīgs brīdinājums par savu nolūku, izdarot atbilstošu signālu ar roku. Tomēr šis noteikums neattiecas uz gadījumiem, kad brīdinājumu par ātruma samazināšanu dod transportlīdzekļa bremzēšanas signāllukturi"
Pievērs uzmanību pēdējam teikumam!

pirms 5 gadiem, 2013.01.18 09:51

Vernons

Neizdari kaut ko nelikumīgu, neatbilstošu Noteikumu prasībām un loģikai, kādam braucējam priekšā un būs gana labi!

pirms 5 gadiem, 2013.01.18 09:41

hehe

Vēron? Kam priekšā esošajam jagarantē drošības? Gājējām? autovadītajam? ASV prezidentam?

pirms 5 gadiem, 2013.01.17 20:20

laacis

zīmes jau ir citas uzliktas un mazda driiz ripos pa lv ceļiem... garantēju...

pirms 5 gadiem, 2013.01.17 19:45

Vernons

Moto nav mainījies "Priekšā esošam satiksmes dalībniekam ar savu rīcību, darbību vai bezdarbību ir jāgarantē drošība"! Ar šo papildini CSN 10. punktu un automātiski viss CSN nostājas savās vietās.

pirms 5 gadiem, 2013.01.17 17:41

Audit

Vernon, kas ar Tevi noticis, smadzenes pārstādīji va ikā!? Nepiemirsti tik paša teikto!

pirms 5 gadiem, 2013.01.17 16:28

Vernons

10. punkts attiecas arī uz policiju un ikvienu, kas var ietekmēt ceļu satiksmi, kā "citām personām", bet Tev "Audit" ir taisnība. Pat tad, ja šis viens, kuram ir taisnība būtu acīgāks, tad arī šī sadursme nenotiktu. Bet Likuma burts ir spēcīgāks par emocijām.
Katram Noteikumi ir jāzina!
Katram ir tiesības paļauties, ka katrs to Noteikumus ievēros!
Katram uz ceļa ir jārīkojas TĀ, lai pat bīstamas situācijas nerastos!

pirms 5 gadiem, 2013.01.17 14:20

Audit

Vernon, piefiksē sevis rakstīto, kad komentēsi nākošo rakstu! "punkta - 10., kur katram uz ceļa ir jārīkojas TĀ, lai šādas avārijas nebūtu. Pārējais ir tikai lirika." Piezīmē vārdu "katram", pietam reālajā dzīvē pietiek ar vienu!

pirms 5 gadiem, 2013.01.17 14:12

Viennozīmīgi

Vainīgs tas, kuršs nepalaida to, kuram bija galvenais ceļš, neatkarīgi pie stūres blondīne vai blondīnis. Bija jāievēro izliktās ceļa zīmes un tas arī viss.

pirms 5 gadiem, 2013.01.17 14:10

to Audit

Ja tu zinātu cik tumšu 'blondīņu' bieži vien sēž pie stūres.

pirms 5 gadiem, 2013.01.17 13:37

Vernons

Ceļu satiksmes Noteikumi sastāv no viena vienīga punkta - 10., kur katram uz ceļa ir jārīkojas TĀ, lai šādas avārijas nebūtu. Pārējais ir tikai lirika. Ceļa zīmes vajag ievērot un pa slidenu brauktuvi lēnāk pārvietoties. Nekāds luksofors nelīdzēs, ja pie stūres akls braucējs!
Viens brauca "juridiski pareizi", bet otrs "juridiski nepareizi".

pirms 5 gadiem, 2013.01.17 13:13

Citas ziņas