Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Jelgavā saduras divi pasažieru autobusi (FOTO) 36

Šopēcpusdien Jelgavā, neievērojot distanci, sadūrušies divi viens aiz otra braucoši pilsētas maršruta autobusi, aģentūrai LETA apstiprināja SIA "Jelgavas autobusu parks" valdes loceklis Gints Burks.

Pēc "Jelgavas autobusu parka" dispečerdienesta rīcībā esošajām ziņām, neviens cilvēks negadījumā neesot cietis.

Negadījums noticis pirms pulksten 14 Lielajā ielā starp Driksas un Lielupes tiltu. Iespējams, autobusa vadītājs neuzmanības dēļ nav ievērojis distanci. Rezultātā aizmugurē braucošais autobuss ietriecies priekšā braucošajā.


Foto: Aivars Geidāns

Pievieno komentāru

Komentāri 36

Pičus

Gaidam visgudrà Vernona spriedumu!Vińś teiks ka vainígs ir pirmais autobuss,tapèc ka bremzèja! Hahaha!

pirms gada, 2018.03.26 17:33

Vernons

Tev ir iespēja pierādīt pretējo!

pirms gada, 2018.03.26 18:40

Smags gadījums

Tajā vietā tas nav pirmais gadījums, kad autobuss iekļūst avārijā. Es arī vienreiz braucu ar 13. autobusu gar pili un viena mašīna autobusu taranēja no sāna tā, ka izbira priekšējam logam stikli un pēc brīža vēl viena mašīna uzskrēja virsū no aizmugures. Rezultātā autobuss strauji bremzēja un pasažieri aizlidoja pa gaisu un tika izlaisti ārā, lai iet, kur grib.

pirms gada, 2018.03.26 17:35

skāde

Šiem vispār rezerves daļas ir? Rūpnīca taču ciet.

pirms gada, 2018.03.26 18:21

Vernons

Nu un kur ir video ieraksti? Arī bez tiem ir jautājums, kura vieglā dēļ bija strauji jābremzē. Pirmajam autobusam bija jāsasit vieglais "distances zaglis", kurš vienkārši aizbrauca, tāds ir mans pieņēmums. Nav jau grūti izskaitļot šajā posmā braucošos! Saskaņā ar CSL 19. panta 1., 3. un 4. punktiem kas noteic kārtību un secību, kā darbosies CSN un kā katram uz ceļa ir jārīkojas.

pirms gada, 2018.03.26 18:34

Antons

Šitiem zaļknābjiem Vernon smadzenes galvā nav-tāpēc jau ir tās avārijas.

pirms gada, 2018.03.26 21:08

Vernons

Un saskaņā ar CSN 104.4., 57., 64., un 70. punktiem, kas vienkārši ir jāpilda samazinot ātrumu! LAPK 149. panta 4. punkts tādu rīcību definē kā agresīvu braukšanu ar 280 Eiro sodu un 6 soda punktiem. Nu ko sekas tiesājam un cēloni attaisnojam. Cik ilgi tas tā turpināsies?

pirms gada, 2018.03.26 18:38

Švimpāzijs

Pajoli vernon, ej pabaro baložus labāk. Baigais jurists ustups atradies.

pirms gada, 2018.03.26 19:21

Vernons

Tev un policijai būtu vēlams izlasīt "Likuma par policiju" 4. pantu! Tas Tev tāds smalks "mājiens ar mietu"!

pirms gada, 2018.03.27 09:07

Švimpāzijs

Vienreiz un par visām reizēm - man NAV speciāli jāpārkāpj noteikumi un jābēg no mudaka kas tusē 5m attālumā aizmugurē un neievēro distanci. Mudakam aizmugurē IR jābūt vainīgam ja mašīnas priekšā rodas šķērslis, es bremzēju un viņš manī ieskrien. Beidz vienreiz pūst tuftu un meklēt kaut kādus apkārtceļus likumam.

pirms gada, 2018.03.27 09:26

Vernons

Nu protams, CSN sastāv tikai no "Distances", auto skola pilnīgi lieka! Tiesiskā paļāvība ir mirusi pat nedzimusi - CSL 19. panta 4. punkts! Tev Noteikumi nav jāpārkāpj, bet vienkārši, loģiski un secīgi jāpilda. Bez vajadzības strauja bremzēšana ir agresija un lai Tu tā nekad nedarītu Tevi jāpiesien Tevis vadītam auto aizmugurē, tad Tu par savu muļķību samaksāsi ar savu dzīvību! Bet tam kalpo LAPK 149. panta 4. punkts - "Agresīva braukšana"!

pirms gada, 2018.03.27 19:08

Švimpāzijs

Tu vispar izlasīji tekstu? Pēkšņi uz ielas no trotuāra nogāzies cilvēks tagad būs “bez vajadzības nebremzēt”? Un ko nozīmē “noteikumi nav jāpārkāpj”? Klauns tu esi. Es braukšu uz 50. Man aizmugurē būs idiņš 5m attālumā. Būs likumiska un pamatota vajadzība bremzēt. Tu tiešām esi tik tups ka centies šādā situācijā aizmugurējo nevainot? Kaut tev izdotos drīzumā atrast tuvāko koku, pēcāk foruma varēsi to vainot.

pirms gada, 2018.03.27 23:30

Vernons

Tu nefantazē! Un nesauc citus savā vārdā! Tu esi anonīma lupata!
Un tas Jums visiem pārdomām: "CSN 178. Cietajai sakabei starp velkošo un velkamo mehānisko transportlīdzekli jānodrošina attālums, kas nepārsniedz 4 m, bet lokanajai sakabei šim attālumam jābūt no 4 līdz 6 m."
Tātad minimāla distance līdz 50 km/h ir 4 metri un to CSN atzīst par pietiekamu lai vilktu citu striķī! Bet "zogot autobusam distanci" 15 metru zonā autobusam priekšā nelīst, tā tukšā vieta nekad nepiederēs Jums! Sasitīsim Jūs un ar baudu!!!

pirms gada, 2018.03.28 08:23

Švimpāzijs

Prieks, ka pats kā anonīma lupata joprojām šeit lienat un mēģinat pierādīt savu absolūti neesošo taisnību. :) Atgādināšu, ka sakabes gadījumā aizmugurējais rēķinās ar bremzēšanu. Aizmugurē pielīdušais bavārietis kas bakstās telefonā un vēl piekārto bērna jostu nekad ar to nerēķināsies. Ne speciālu, ne avārijas situācijas stāšanos. Droša distance vienmēr un visur ir bijusi puse no kustības ātruma t.i. 25m pilsētā.

pirms gada, 2018.03.28 12:59

Vernons

Nu un ko pārkāpa aizmugurē braucošais autobuss? Uzraksti slēdzienu ceļu policijas stilā! Tautai tas būs jauns šovs.

pirms gada, 2018.03.28 15:42

Švimpāzijs

Te taču jau minēja ka visticamāk kasīja kapeikas un kūkoja skatoties hvz kur. Ir jābūt 100% cirvim lai nepamanītu autobusu un ienestos viņā pie tā ātruma kāds ir īsi pēc izbraukšanas no pieturas. Kāpēc priekšējais bremzēja vai stāvēja pat īsti vairs nav būtiski.

pirms gada, 2018.03.28 16:59

Švimpāzijs

Bet tā kā jums patīk citēt dažādus aktus - CSN 105. punkts. Varam vienreiz slēgt šīs debates? Jums jau vairāku gadu garumā nav izdevies komentāros pierādīt savu taisnību, varētu tā kā likties beidzot mierā.

pirms gada, 2018.03.28 17:04

Vernons

https://www.tiesas.lv/nolemumi/pdf/17701.pdf
Šis ir visspilgtākais gadījums, kad policijā strādājoša jaunkundze izprovocē sadursmi, bet ne vienīgais. Kādam vajag tikai gribēt un notiek tieši tā kā es to pasniedzu. Bet es neesmu vienīgais.

pirms gada, 2018.03.28 17:25

jēpis

Vai tādi "neuzmanības dēļ" var pārvadāt pasažierus, Burkā kungs? Mēneša labākā šofera nosaukums abiem nespīd.

pirms gada, 2018.03.26 19:54

Jāzeps

Tur bija tā 1.autobus izbrauca no pieturas,kautkāds vieglais šo nelaida izbraukt un nogrieza priekšā-rezūltātā otrais autobus skaitīja kapeikas un neskatījās kad pirmais noliek pa bremzēm....

pirms gada, 2018.03.26 21:11

Resnais

pietura gan ir patālu no notikuma vietas.

pirms gada, 2018.03.26 23:15

Vernons

Derētu konfiscēt vieglo! Jo LAPK 149. panta 4. punkts ir par "mīkstu"!

pirms gada, 2018.03.27 09:09

Greex

Ko tad var gribēt no vieglā, ja ir novērots, ka pat policijas busiņa kučieris nezina noteikumus un pilsētā nedod ceļu autobusam, kurš izbrauc no pieturas?

pirms gada, 2018.03.27 23:16

nezinams.

Tadu soveru vajak atlaist no darba apdraut cilvekus.

pirms gada, 2018.03.26 21:18

Resnais

Mēneša labākā šofera tituls viņam noteikti nespīd! Būtībā JAP piekopj klaju CSN ignorēšanu, kas izpaužas kā šoferu traucēšana. Pasažierim ir aizliegts braukšanas laikā traucēt transportlīdzekļa vadītāju vai novērst viņa uzmanību, bet JAP šis punkts neskaitas. Grafiks spiež, šoferis brauc un vienlaicīgi taupības nolūkā ir gan vadītājs gan konduktors-kasieris. Kartes lasās lēni un netiek gaidīts. Nav jau nekāds noslēpums, ka daži šoferi mīl braukšanas laikā papļāpāt pa tālruni. Notikušais ir sekas tam visam! Pēdējā laikā gan ir izskausta čomu vešana par velti. Daži pasažieri tika pārvadāti samaksas vietā saņemot rokasspiedienu..

pirms gada, 2018.03.26 23:14

Eh cik slima tauta...

Brauciet prom no Latvijas, bez Jums ir labāk... un lūdzu komentārus

pirms gada, 2018.03.27 07:29

Eris

Ja pasazieri kapjot autobusa sagatavotu naudinu un savas kartes savlaicigi,tad varbut tas nebutu noticis.

pirms gada, 2018.03.27 08:18

Ej Tu Nost

Pasažieri NAV VAINĪGI, bet ir spiesti izpildīt SVARĪGOS APMAKSAS lēmumus, kurus pieņem JELGAVAS GALVAS.

pirms gada, 2018.03.27 08:57

pasažiere

Tas nelīdzēs! Pirmkārt , skaidrā naudā reti kurš maksā, otrkārt, bankas kartes nolasās lēni, treškārt, e-kartes nevar papildināt caur internetbanku un izskatās, ka autobusu parkam ir vienaldzīgi cik daudz cilvēku izmanto viņu pakalpojumus!

pirms gada, 2018.03.27 20:47

asdfgh

gaņauka kāds peidors ar reni vai vajadzeri pieleca priekshaa...

pirms gada, 2018.03.27 08:54

AAA

Domāju, ka visticamāk tika pārdotas biļetes, uzreiz pēc pieturas. Nedrīkst autobusa vadītājs pārdot biļetes, ka arī nevar viņš nekādi atbildēt par zaķiem it īpaši pilsētas autobusa, kur ie liela pasažieru plūsma, mainība

pirms gada, 2018.03.27 14:25

Valdis

Tur jau vainīgs tas gulbis,kas gāja pa tiltu, viena tante ar stibiņu viņu tā arī dzina līdz tilta galam, visa satiksme bija apstājusies.

pirms gada, 2018.03.27 18:15

Pēteris

Šis konkrētais video un Tavs komentārs zem tā tiek izmantots autobusu vadītāju kvalifikācijas celšanas apmācībā kā anti piemērs!
https://www.youtube.com/watch?time_continue=43&v=ElLhZdXk4wM

Vernons
3.decembris 2014 23:01
Šādā situācijā es aizveru joslu,kad tā ir brīva pietiekamā attālumā! Un tā nepārtrauktā plūsma arī stājas un ātri rodas sapratne un palaiž! Bet to es daru tikai ar lielu un smagu braucamo! Darbojas! Normāli varētu funkcionēt aplis.

pirms gada, 2018.03.29 09:43

Vernons

Tu nevari nevienam celt kvalifikāciju, jo pats nekad neesi vadījis smago!!! Tev nav pat elementāra saprašana kā jāizbrauc šāds krustojums. Piemēram Tušķos (līdzīgi Tavam piemēram), no Tukuma puses, ar smago jānostājas tā, lai redzētu arī labo pusi un josla no Jelgavas jāaizver tad, kad tā ir tukša.

pirms gada, 2018.03.29 10:06

Pēteris

Tas gan, padomju tehnikai pie ruļļiem pat padomju laikā nesēdēju, biju izredzētais, rietumvācu aparātus stūrēju. Tagad 100% SCANIA gan busi, gan kravinieki. Pats tos vairs ikdienā nevadu, bet kopā ar Latvijas un Skandināvijas speciem jaunajiem zināšanas dodam. Tas sen ir skaidrs, ka vecu āzi, kas aizbraucis šķērsām, uz pareizajām sliedēm neuzliksi.

pirms gada, 2018.04.02 09:38

Citas ziņas