Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Neuzmanīgi atver durvis un izraisa divu auto sadursmi 11

Trešdienas rītā ceļu satiksmes negadījums, ko izraisīja kāda vadītāja neuzmanība, noticis Blaumaņa ielā.

1971.gadā dzimušais vadītājs, atverot «Volkswagen Golf» durvis, nepārliecinājās par drošību un ar durvīm iesita pa garām braucošu BMW 523, kura trieciena rezultātā sadūrās ar pretim braucošu «Saab 9-5», informē Valsts policijas pārstāve Ieva Sietniece.Savukārt Dobeles šosejā, nogriežoties pa kreisi ar luksoforu regulējamā krustojumā, 1983.gadā dzimis vadītājs ar «Toyota Corolla» izraisīja sadursmi ar «Volkswagen Golf Variant», kas brauca no pretējā virziena taisni.

Pievieno komentāru

Komentāri 11

Vernons

Ceļu satiksmes Noteikumi regulē attiecības starp vismaz trim satiksmes dalībniekiem 119. punkts!
Lai saprastu kā katram uz ceļa ir jārīkojas obligāta atsauce uz CSN 4., 6. un 10. punktiem!
Noteikumi ir jāzin! Katram ir tiesiska paļāvība, ka visi zina šos Noteikumus! Un katram uz ceļa ir jārīkojas TĀ, lai šādi ekscesi nebūtu! CSN 134. Aizliegts atvērt apturēta transportlīdzekļa durvis, ja tas apdraud ceļu satiksmes drošību vai traucē citus ceļu satiksmes dalībniekus. Piekabiniet priekšā CSN 10. punktu un priekšā esošam ar savu rīcību ir jāgarantē drošība!
Nevajag baidīties sasist atvērušās durvis, ja nav iespējams izvairīties no sadursmes, tāda vadītāja kā Audit OCTA to samaksās. Tās būs viņa un tikai viņa problēmas materiālā izteiksmē nākotnā. Protams, visi tie kuri saņēma pirmo zīmogu Ģintermuižā un kam auto tiešām ir dārgs centīsies izbēgt no sadursmes, bet kam un kā negadās! Un bija tik grūti šādā veidā uzrakstīt negadījuma aprakstu? Saskaņā ar CSN 4., 6., 10. un 134. punktiem vainīgs durvju virinātājs!

pirms 5 gadiem, 2013.02.22 11:17

Daina

Tādu, kas ver vaļā durvis, nepārliecinoties, ka brauc automašīna, ir ļoti daudz. Tā vien gribas tajās durvīs iebliezt, lai vienreiz norautu un pašu iestumtu tajā autiņā tā, ka citeiz neleks laukā, nepārliecinoties. Ja vēl ir labi malā nolikts, bet noliek 2 metrus no malas, knapi nobremzējis jau lec laukā. IDIŅI !

pirms 5 gadiem, 2013.02.22 10:31

dzirkstele

Tajā ielas posmā abās malās ir novietotas mašīnas + sniegs gar malām + super daudz bedres. Rezultātu ilgi nevajadzēja gaidīt. Tagad daļa bedru ir ar sniegu pieblietētas, bet, kad tās ir vaļā, tad, braucot uz centru, vienīgais variants ir braukt pa pretējo joslu.

pirms 5 gadiem, 2013.02.21 21:46

tekla

bumerists automātiski parāva pa kreisi, ne jau speciāli, kad ieraudzīja, ka (cenzētajam) golfam durvis veļās vaļā. Un ja (cenzētajam) golfistam norautu roku vai kāju, vai vispār nah nobrauktu, tad bumerists no mentiem vēl kārtīgi iekšās dabūtu vai pat sēdētu par "drošiem intervāliem, distancēm u.c. attālumiem, kas nav ievēroti...utt". To golfistu vajadzētu kārtīgi izvālēt, pasīvo (cenzēto)

pirms 5 gadiem, 2013.02.21 17:32

to Audit

"Lai notiktu ceļu satiksmes negadījums starp 2 satiksmes dalībniekiem, ir jābūt diviem idiotiem, viens, kurš tos reāli pārkāpa, otrs, kurš nedarīja visu lai tas nenotiktu!".

Kā es kādreiz ierēkšu par tavu idiota lomu (pats tā nosauci), ja kāds sapīpējies atsaldenis iebliezīs tev frontāli tikai tāpēc, ka būs neadekvāti izšāvis pretējā virziena joslā!!! :D (tikai 1 piemērs no 100 citu varbūtību, kur pret pārkāpēju nav iespējami nekādi manevri)

pirms 5 gadiem, 2013.02.21 16:37

Audit

Dažos vārdos: "Lai notiktu ceļu satiksmes negadījums starp 2 satiksmes dalībniekiem, ir jābūt diviem idiotiem, viens, kurš tos reāli pārkāpa, otrs, kurš nedarīja visu lai tas nenotiktu!". To var attiecināt kaut uz masu negadījumu, izņēmumi ir cilvēka neietekmējamu faktoru iejaukšanās. Tas arī izsaka CSN būtību. Kaut vai Tevis piesauktā, bet reāli subjektīvā, straujā bremzēšana. Oki staruji bremzēja bez iemesla, tā ka uz asfalta ABS grab vai riepas kauc, bet ko pirms tam darīja aizmugurē braucošais!? Vai ievēroja visu kas noteikts CSN!?
Tas tak ir tik elementāri un saprotami.
Protams atrāva durvis vaļā, protams aizķēra, bet kāda bija BMW autovadītāja rīcība īsi pirms negadījuma!? Zemu palidot garām, tā ka starp spoguļiem paliek 5 mm.
Te Tev arī ir 2 idioti un pateicoties otram, cieta vel trešais!!! Tu nekad nezini, kas un kā notiks nākošajā sekundē, tamdēl ir jādara viss lai no iespējamā negadījuma izvairītos.
Tā ir CSN būtība!

pirms 5 gadiem, 2013.02.21 15:54

Vernons

Audit Tev bija atstāta iespēja to salikt pēc CSN būtības. Kāpēc Tu to neizdarīji? Nodemonstrē savas prāta spējas!

pirms 5 gadiem, 2013.02.21 13:37

Audit

Golfiņam pie stŗes laikam Bergmanis sēdējis, baigais spēka mitriķis bijis, ja jau BMW trajektoriju spējis mainīt! Diez kāds ir bijis intervāls starp Golgu nu BMW, diez vai 50 cm.
10. punktu CSN var papildināt tikai un vienīgi speciāli Vernonam un attiecināt tikai uz viņu.i. Visi pārējie kā noteikts civilizētajās pasaules valstīs vadīsies uz loģiku balstītiem CSN.
Ak jā, CSN ir daudz vairāk punktu, ne tkai daži, Tevis pieminētie, kas visi jāskata kopā.

pirms 5 gadiem, 2013.02.21 13:29

essa

pēc rakstītā var noprast, ka golfiņam ar baigo spēku atvērtas durvis, ka trieciens bijis vnk šausmīgs. Un BMW vadītājs droši, ka baigi rāva pa kreisi stūri, ka tāds rezultāts...

pirms 5 gadiem, 2013.02.21 12:42

Vernons

"Priekšā esošam satiksmes dalībniekam ar savu rīcību ir jāgarantē drošība!" Tas ir CSN 10. punkta uzstādījums! Papildiniet šo punktu ar šo teikumu un CSN viss nostājas savās vietās!

pirms 5 gadiem, 2013.02.21 11:12

Citas ziņas