Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Rūpniecības ielā «Volvo» sabojā kompresors, kas atvienojies no pretī braucoša auto 12

Otrdien Rūpniecības ielā kāda vadītāja neuzmanības dēļ sabojāta pretī braucoša automašīna.

Valsts policijas pārstāve Ieva Sietniece informē, ka pēc pulksten 17 negadījumu Rūpniecības ielā izraisīja kompresors, kas bija atvienojies  no «Ford Transit», ko vadīja 1975.gadā dzimis vīrietis. Kompresors iebrauca pretējā braukšanas joslā un uzbrauca «Volvo XC 90». Policijā skaidro, ka avārija notikusi, jo «Ford» vadītājs nesekoja automašīnas un piekabes tehniskajam stāvoklim.Pasta ielā, neizvēloties pareizu distanci, 1981.gadā dzimusī ar «Audi 100» iebrauca priekšā stāvošā «Volvo XC 90».Stāvošai automašīnai – «Subaru Legacy» – uzbrauca arī Dobeles šosejā. Policija skaidro, ka vainīgais aizbrauca no notikuma vietas.Savukārt Zirgu ielā kāds 1978.gadā dzimis vadītājs ar «Renault Trafic» uzbrauca betona apmalei.

Pievieno komentāru

Komentāri 12

Audit

Tieši ar HIČKOKU es esmu vienās domās! Vel jo vairāk, sēžot Kravas auto pie vadības svirām redzi daudz vairāk, līdz ar to iespējas savlaicīgi reaģēt daudz lielākas!

pirms 5 gadiem, 2013.02.09 17:37

Vernons

Liela starpība starp komentētājie "Audit" un "hičkoks", kā diena pret nakti.

pirms 5 gadiem, 2013.02.07 12:11

hičkoks

Viss ir vienkārši - piedalīšanās ceļu satiksmē ir šahs - jāredz daži gājieni uz priekšu. Ja šādu spēju nav, sekas ir bēdīgas. Bet par analfabētiem - žurnālistiem taisnība. Tauta par jums smejas, bet viss turpinās vecajā sliedēs.

pirms 5 gadiem, 2013.02.07 09:36

Audit

Vernon, nomierinies, cik reizes esi sabraucis auzās ar paša spriedelējumiem! Nekur nav teikts, ka Tieši priekšā braucošajam jānodrošina drošība, bet gan katram, nekur nav teikts, ka nedrīkst strauji bremzēt, ja tam ir nepieciešmība tas ir jādara, lai izvairītos no negadījuma. Kas ir savlaicīgi ieslēgts brīdinājuma signāls, apstrakst jēdziens, it sevišķi pilsētā. Tavu pacelto roku tumsā neviens neredzēs, atpakaļskata spogulim nav jābūt, sānskata jābūt. Vadītājam jākoncentrējas braukšanas virzienā, kāmēr lūrēsi atpakaļskata spogulī, kurā nemaz, tumšajā diennakts laikā, nevar redzēt lipekli pie pēcpuses, pats pārvērtīsies par pielipēju. Zinot fiziku vel jo vairāk ieturi lielāku distanci, pietam priekšā braucošais venar apstāties kā miets, ja nu kā škērslis tam nav necaursitama siena vai sadursme ar pretīm braucošo. NE jau CP izdomājusi šo terminu distances ievērošāna, to nosaka Tevis pieminētā fizikā kā arī uzsver auto experti visā Pasaulē.

pirms 5 gadiem, 2013.02.07 09:18

izcils virsraksts cik daudz ir jāsalietojās, lai šādu uzrastītu?

pirms 5 gadiem, 2013.02.06 16:32

Vernons

Par ko ir cepiens? Mēs gribam ātri braukt, tā lai neaiztiek +10! Bet ātri braucot nākas arī strauji bremzēt. Strauji bremzēt ir aizliegts! Pēdējā laikā nākas dzirdēt bieži - es stāvēju un manī ietriecās. Gribu vērst uzmanību uz to, ka CSN ir punkti, kas paredzēti procedūrai, ātruma samazināšana. Tas izskatās šādi 10., 119., 118.4., 70., 73., 77.! Sanāk diezgan daudz nosacījumu, kas jāievēro "priekšā braucošam bremzējot". Bet aizmugurē esošam jāpilda CSN 10., 119., un 113. punktu nosacījumi. Tautā to sauc par "distances neievērošanu"! Sabiedrība ir pieradināta, ka vainīga distance. Bet Fizikas likumi runā par pretējo. Distance vienmēr būs par īsu, ja "priekšā esošais bremzējot" iemanīsies bez savlaicīgiem signāliem samazināt ātrumu divas reizes, tad Jums, aizmugurē esošiem, bremzēšanas ceļa garums būs četras reizes garāks. Sadursme ir neizbēgama. Reāli dzīvē pastāv konflikts starp ātri un lēni braucošiem. Jo lēnāk brauc, jo lielākas ziepes uz ceļa sataisa. Kāpēc Vācijā pie lieliem ātrumiem ir visdrošākā braukšana? Tāpēc ka auto skolās māca savādāk!
Nevar viennozīmīgi novilkt svītru, ka tas bija tieši tā. Bet lai uzlabotu kustības drošību videoreģistrātori jāliek mašīnās.
Kas attiecas par šāda rakstura sadursmēm ārpus apdzīvotām vietām, tad priekšā esošais viennozīmīgi ir sadursmes izraisītājs, jo brīdinājuma signālam nav piešķirts brīdinājuma zīmes statuss. Uz ceļiem nav izveidotas ātruma samazināšanas joslas!
Braucot ar auto vajadzētu aizmirst par jebkuru citu blakus nodarbošanos, telefonu, datoru, bērnu čubināšanu, GPS bakstīšanu, radio regulēšanu.
Paturot prātā, ka priekšā esošais ar savu rīcību negarantē Jums drošību, var no nepatīkamām situācijām izvairīties. Jautājums Subāra vadītājam, vai pirms bremzēšanas laicīgi pieskārās bremžu pedālim un spoguļos paskatījās, kas notiek aizmugurē. Varbūt ka Vernons ar K-700 un sliktām bremzēm brauc! Satiksme uzlabotos ja pilsētā abus par vainīgiem atzītu, 50 pret 50. Domāt par savas rīcības sekām sāktu. Tagad CSN jāievēro tikai katram otram!

pirms 5 gadiem, 2013.02.06 14:57

vārds

Vernonam. Tad jau subārs Dobeles šosejā arī vainīgs, apstājies un nav nodrošinājis pietiekamu distanci no aizmugures.

pirms 5 gadiem, 2013.02.06 14:21

Ēriks

Par tiem virsrakstiem un tekstiem dažādos portālos ne nobrīnīties. Jāatzīst, ka tā skrebelēt viņiem ir ierasta prakse. Auni.

pirms 5 gadiem, 2013.02.06 13:22

tutū

Virsrakstu lasīju vairākas reizes, lai saprastu kas ir rakstīts; vai patiešām ar mūsu latviešu valodas prasmēm ir tik slikti..... es būtu rakstījis šādi - Kompresors, kas atvienojies no pretī braucoša auto sabojā «Volvo» Rūpniecības ielā ; nezinu, nebija man spīodošas atzīmes skolā, bet tomēr

pirms 5 gadiem, 2013.02.06 12:02

Vernons

"Pasta ielā, neizvēloties pareizu distanci, 1981.gadā dzimusī ar «Audi 100» iebrauca priekšā stāvošā «Volvo XC 90»."
Pēc šādiem paziņojumiem jāsūta braucēji uz pārbaudi Ģintermuižā, vai ir pieskaitāmi. Es neesmu savā dzīvē redzējis cilvēku, kurš ar savu auto tīšām ietriektos sienā. Bet policijas paziņojums skan tā": "1981.gadā dzimusī ar «Audi 100» iebrauca priekšā stāvošā!", respektīvi cilvēks nav pieskaitāms. Uz emocijām balstīts paziņojums! Un cik tādu nepieskaitāmu cilvēku starp mums ir?
Varbūt CSN vajadzētu labot par labu ceļu policijas slēdzieniem un attiecīgi arī priekšā esošā rīcībai, lai vienmēr būtu 100% nevainīgs.
Pie vainas varētu būt blakus nodarbošanās ar telefonu, ar datoru, ar bērnu.
Distances tempomāts jāliek automašīnās, lai tas strādā braucēja vietā!

pirms 5 gadiem, 2013.02.06 11:26

kinyo

Man jautājums kur palika policijas volvo S40 :D redzēju to nabagu tolmetā :D a pagājušonedēļ vel ripoja :D ***ie drifteri :D un tad pa 100ls nodod :D

pirms 5 gadiem, 2013.02.06 10:43

Citas ziņas