Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Vadītāja Rīgas ielā izraisa divu auto sadursmi (papildināts, ar foto) 12

Vakar Rīgas ielā reģistrēts ceļu satiksmes negadījums, kurā cieta divas automašīnas.

Valsts policijas pārstāve Ieva Sietniece informē, ka ap pulksten 18.30 kāda 1978.gadā dzimusi vadītāja, braucot ar «Volkswagen Sharan», Rīgas ielā izraisīja sadursmi ar «Chrysler Voyager». Sieviete brauca virzienā no centra un vēlējās iegriezties pa kreisi Skautu ielā, nedodot ceļu pretī braucošajam auto.Tāpat pirmdien policija aizturējusi kādu 1983.gadā dzimušo, kurš pa Ērgļu ielu brauca ar «Subaru Forester» bez autovadītāja apliecības. Viņš bez tesībām pieķerts jau atkārtoti gada laikā.

Pievieno komentāru

Komentāri 12

Audit

Vadost tikai un vienīgi no CSN. Nevienā vietā neesmu minējis, ka CSN ir jāievēro katram otrajam. Nekur nav teikts, kas ir "savlaicīgi", precīzāk devfinēts laika sprīdis vai attālums metros, izņemot to ka pagrieziena rādītājam jābūt ieslēgtam visu manevra laiku. Tavas minētās 5 sekundes vai 200 m pilsētā, kur arī noteik lielākais negadījumu skaits, pielietot brīdinājuma signālu šādā laika sprīdī nav iespējams, jo attiecīgi tas maldina citus autovadītājus. Ielu krustojumi, iebrauktuves un izbrauktuves no māju pagalmiem ir dauz tuvākā attālumā.
Savkārt ir prezīzi definēti termini, "distance" un "intervāls". Ja šie, divi + ātruma režīms un katra konkrētā transporta līdzekļa tehniskie dati tiek ņemti vērā negadījumu skaits tiek samazināts līdz minimumam. Pietam palielinās satiksmes plūsmas ātrums atļautajās ātruma robežās. Pajautā vecās Eiropas satiksmes speciālistiem, kāpēc viņi lielāku vērību uz lielceļiem pievērš distances ievērošanai nevis ātruma režīmam! Varu paskaidrot, ja kāds veic manevru, kaut par to brīdinot "savlaicīgi", tas, kas seko bez atbilstošas distances sava transporta līdzekļa tehniskajām īaptnībām, jebkurā gadījumā ir spiests samazināt ātrumu, savkārt nākošais jau to dara vel straujāk un 50 jau spiests garabināt ABS. Satiksme apstājas, labākajā gadījumā izveidojas sastrēgums, sliktākajā negadījums.
Neibilstu par distances "zagšanu", bet te atkal, kādai tai ir jābūt, un kad drīkst veikt manevru!? Sanāk, ka Tu, tieši pretēji, provocē uz negadījumu un neatstāj iespēju manevram 1. Redzi, ideālas Pasaules nav, bet tamdēļ nav jābūt vienam no 2, 3 un tt. kas seko dažiem, sev izdevīgiem, likuma burtiem, bet neskatās uz to kā uz kopumu un notikumu perspektīvā. Vienmēr būs kāds kas pārkāpj CSN, bet Tev tam ir jābūt gatavam!

pirms 5 gadiem, 2013.03.08 09:09

Vernons

Audit! ManTev jautājums, kurš un kad izdomāja, ka ceļu satiksmes Noteikumi ir jazina un jāievēro katram otram? Un kāpēc tieši Tu aistāvi šo nostāju? Gadiem ilgi tiek kultivēta noziedzīga politika kustības drošības jomā, par ko neiebilst CSDD un realizē policija.

pirms 5 gadiem, 2013.03.07 09:10

Audit

Ak redz kur slēpjas Vernona problēma, negācijās! Vienmēr jādzird kā kāds cits vainīgs, te rezultāts. Tagad ir saprotama Tava dīvainā CSN interpretācija.

pirms 5 gadiem, 2013.03.07 08:46

Vernons

Braucu ikdienā. Strādāju lielā transporta kompānijā. Visas negācijas pienes autobusu vadītaji kā uz paplātes. Esmu spiests zināt CSN no galvas. Un šajā sakarā cenšos loģiski pamatot kas un kāpec notiek. Visspilgtākie mirkļi ir Krievijas video reģistrātoru fiksētie. Paskaties un paanalizē. Rītu domasi tāpat kā es. Vēlu veiksmi.

pirms 5 gadiem, 2013.03.06 10:32

asdfgh

Vernon tev tiesiibas ir? ar auto brauc ikdienaa?

pirms 5 gadiem, 2013.03.06 10:01

Vernons

CSN paredz, ka katram uz ceļa ir jārīkojas TĀ, lai neveidotu bīstamu situāciju!
No CSN pazuda tēze, pirms iebraukt kādā no kustības joslām ir jāpārliecinās, vai tā pietiekamā attālumā ir brīva visos virzienos. CSN ir spēkā pie noteiktiem ātruma limitiem konkrētā ceļu posmā!
Tagad salieciet to visu kopā un izdariet secinājumu par drošu satiksmi.
Ja māc šaubas - nešaubies, iepauzē un pārliecinies, lai Tu, kā priekšā esošais, kādam neesi šķērslis, kuru viņš nespēs pamanīt! Saistošie CSN saistībā ar 4., 6. un 10. punktiem.

pirms 5 gadiem, 2013.03.06 09:28

ASDFGH

sieviete pie stuures - kaa makaka ar rokas granaatu. nekad nezini uz kuru pusi metiis.

pirms 5 gadiem, 2013.03.05 17:08

Vārds

nevar nepiekrist : http://www.zz.lv/portals/kriminal/raksts.html?xml_id=44099

pirms 5 gadiem, 2013.03.05 12:48

vijs

Kaut kur lasīju,ka sievietes esot akurātākas braucējas nekā vīrieši,bet ko dod akurātība ja nezina ceļu satiksmes noteikumus.Vismaz lasot CSN statistiku Jelgavā rodas tāds iespaids.

pirms 5 gadiem, 2013.03.05 12:43

līdzjutējs

Nabaga "Džerīša" vadītājs !!!!"Džerīša"vadītājs nav dzimis 1972.gadā?

pirms 5 gadiem, 2013.03.05 11:52

Citas ziņas