Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Autobusu parks taisa jokus 9

Uzzināju, ka autobusu šoferiem grūta dzīve. Ja ieņēmumu plāns nav izpildīts, jāpiemaksā no savas kabatas, citādi - sods.

Gadās, ka 4.autobusā (uz «Ģintermuižu») no 20 cilvēkiem biļeti nopērk tikai divi, pārējie - invalīdi. Par 18 nemaksātājiem summu neviens nesedz.Pilsētas autobusi kursē pēc trim dažādiem sarakstiem. Teorētiskais ir internetā (pensionāriem nav datoru), praktiskais - pieturās (ne visās), faktiskais ir tad, kad autobusi kavējas, aiziet ātrāk vai «izkrīt». Diemžēl neesmu fiksējusi ne autobusu numurus, ne datumus.Katru dienu braucu ar 5.autobusu no dažādām pieturām. Pieturā «Banka» sarakstā ir šādi tā kursēšanas laiki: 9.10, 9.15 un 10.05, bet interneta izdrukā ir arī autobuss pulksten 9.30. 6.februārī dispečers paskaidroja, ka autobuss šajā laikā iet no stacijas līdz centram (tas ir, bankai), tālāk tas nekursē. Varbūt var izlabot šo un citas kļūdas.Novembrī vai decembrī vakarā vairākas reizes «izkrita» 15.autobuss no K.Helmaņa ielas uz RAF. Kāda kontroliere (fiksē, cik cilvēku iekāpj) paskaidroja, ka dažreiz, ja autobusā nav pasažieru, šoferis braucot uz «moiku». Es gan domāju, ka turp jādodas pēc darba beigām!Lielākā daļa šoferu ļoti strauji bremzē. Kaimiņiene ar kruķiem nogāzās uz grīdas, bet šoferis pat neatvainojās. Žēl, ka nepierakstīju autobusa numuru. Pasažieri vēlētos, lai šoferi nosauktu pieturas, kad ir tumšs un pilnīgi aizsaluši logu stikli. Es tad sēžu kā uz adatām, jo uztraucos, vai izkāpšu vajadzīgajā pieturā.Kad pilsētas autobusu biļešu cena mainījās no 20 līdz 30 santīmiem un arī mikroautobusos paaugstināja braukšanas maksu, «Ziņās» bija JAP vadības raksts, ka cenas paceltas tāpēc, ka autobusos būšot ērtības. Kādas? Tādi paši soli, tāds pats karstums vasarā utt.Lūdzu atbildēt laikrakstā, kad uzlabosies Autobusu parka darbs. Varētu padomāt arī par drukātiem autobusu sarakstiem, ko būtu iespējams nopirkt katram.Pasažieru vārdā - pensionāre Helēna Sičevska

Pievieno komentāru

Komentāri 9

bigmazi

pievenojus rakstitam , viniem malku vezt ne cielvekus ,ar mokam iztureju 11 dienas kemer masina bija servisa ,tas bija murgs :(

pirms 11 gadiem, 2008.02.25 23:33

ance

JAP nav nekādas sistēmas,jo laikam algas sākot no priekšnieka un līdz pēdējam kantoristam ir tik lielas,ka viņirm ir pie kājas visas tās mūsu žeļabas.ka tik piķis.Gan jau vēl mazākus autobusus nopirks,menedžeri būs samedžerējusī vadībai,ka pirkums būs izdevīgs viņiem.Valsts kontrolei vajadzētu paskatīties uz siem iepirkumiem.Jelgavai pilsētas tēviem ienākumi kā 2 Daugavpils domēm,bet ar vadību ir kā ir,prezentējas,bet o viņi var prezentēt,ka cilvēki autobusos vienkārši nevar iekāpt pieturās,skolēni ar mugursomām paliek uz ielas.Par biļetēm navar saprast vai tie ir papīri vai arī ir kāda vērtība.Valmierā,kura ir mazāka par Jelgavau,bet autobusi normali un biļete 25 snt,lai aizbrauc pamācās,būs tuvāk kā braukt uz Brazīliju vai Ķīnu,ieekonomēs pieturās at'tāto pasažieru nodokļu naudu.

pirms 11 gadiem, 2008.02.25 08:28

Guntis

Lai nu kaa ar taam biljeteem, bet viens gan kaitina - sarakstu neesamiiba pieturaas. Brauktu ar autobusiem daudz biezhaak, ja zinaatu, kad shie kursee. Nu neskrieshu es mekleet tuvaako pieturu, kur ir saraksts! Tad jau labaak ieshu kaajaam, vismaz zinu, kad nonaakshu vajadziigajaa vietaa...

pirms 11 gadiem, 2008.02.24 00:20

tumsoņa

Gadās ka šoferīši aizmirst apmainīt braukšanas tablo, jeb šilti, pasažieri izlasa maršrutu , un gaida ,kad pienāks viņu autobuss. Izrādās tas zem cita nosaukuma jau ir ceļā. Vai tiešām šoferīts grib, lai katrs braukt gribētājs uzjautā maršruta virzienu?

pirms 11 gadiem, 2008.02.23 15:40

Agatte

Jelgavā nebiju bijusi vairākus gadus. Pāris dienu atbakaļ braucu ciemos un un iepzinos ar "ļoti pieklājīgu" 12.maršruta soferi.Iedotot naudu par biļeti, nezināju ,ka tālāk ir pašapkalpošanās un pašai no kaudzītes ir jāpaņem biļete,man uzbrēca: " ko bolies, ņem biļeti!" Paņēmu , apsēdos un vēroju ka sākot no bankas, visi labrātīgi atdeva naudiņu,bet biļetes no kaudzītes neņēma. Dīvaini ja šādi var izpildīt plānu.Jāsaka gan ,ka otrā dienā braucot ar šo pašu maršruta autobusu, šoferis bija pieklājīgs un biļeti iedeva pats.Viņš jau nu noteikti plānu izpildīja.

pirms 11 gadiem, 2008.02.20 08:28

juris

Kas vispār notika šorīt ar pirmā maršuta autobusiem, kuriem bija jaanaak no Tušķiem 10.05 un 12.05 arī nesagaidīju autobusu. Miezītes ceļa pieturā kad neatnāca 12.05 nākošais bija astotais, bet tas bija mazais un viena sieviete ar bērnu ratiņiem palika gaidīt citu autobusu, jo nebija vietas.

pirms 11 gadiem, 2008.02.19 18:29

eris

Kapēc dumjie?Šoferim tā jūsu biļete pie kājas,viņam tā vai tā ir jānodod plāns un ja nesavāc viņu,tad nes no mājām un pieliec cik pietrūkst.Tās biļetes ir tikai skata pēc dotas.Finansu inspekcijai tas arī vis ir pie kājas.Kārtība tajā parkā būs tikai tad,kad parks pāries uz darba attiecībām ar šoferiem.Bet kad tas būs....

pirms 11 gadiem, 2008.02.19 13:46

līdziņa

Visu cieņu raksta autorei. Agrāk domāju, ka tikai mani pārņem tādas izjūtas pret JAP. Esmu studente un katru brīvu brīdi izmantoju mācībām, bet diezmžēl katru dienu stundu zaudāju ceļā, jo mēroju to kājām.. Tas viss tikai tādēļ, ka autobusi nebrauc sarakstos rakstītajā laikā un bieži vien vispār neatbrauc (FRG 12. autobus 8.52).

pirms 11 gadiem, 2008.02.19 13:41

un vēl - tie dumjie cilvēki atdod šoferiem biļetes pēc brauciena. Laikam autobuss vēl par lētu.

pirms 11 gadiem, 2008.02.19 12:14

Lietotāju raksti