Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Kas šiem var ko padarīt 2

Vai katru dienu ļautiņi nebeidz vien sūkstīties par Latvijas Pasta neizdarībām. Vieni nesaņem abonētos preses izdevumus, citiem sūtītās apsveikuma kartītes un vēstules ceļo tepat Jelgavā un no tuvākiem rajoniem gandrīz desmit dienu. Labi, ja pārsteigumu sagādā trīs dienās pienākušais sūtījums tepat Jelgavā.

Atliek vien pabrīnīties par tik ātru piegādi. Ja grib, pasts var arī labāk strādāt. Var! No Dobeles man sūtītā vēstulīte gan laikam bija pati «nākusi» no 18. līdz 27. decembrim. Kur gan tik daudzas dienas tā bija «pūtusies»? Labi, ka ne atkritumu urnā vai citur! Tīra un nesaburzīta bija pasta kastītē ieradusies. Tagad gan jāatgriežas pie jauno laiku Latvijas Pasta darbinieku stāstītajām pasakām. Lai pasts attaisnotu savu neizdarību, Latvijas TV pirmajā programmā bieži tiek rādīta daiļrunīgā Inese Kreicberga - Sabiedrisko attiecību daļas vadītāja. Noklausoties un noskatoties viņas attieksmi pret neapmierinātajiem klientiem, tā vien šķiet, ka vainīgi esam mēs, klienti, kas uzdrošinās atgādināt savas jau iepriekš apmaksātās tiesības - saņemt sūtījumu ātrāk un preses izdevumus laikā.Priekšnieku pastā daudz, bet melnā darba darītāju aizvien trūkst. Tiem tad tā lielā slodze un mazais atalgojums. Ja kādreiz pati nebūtu strādājusi sakaru sistēmā, ticētu «saldajām pasakām», ar kurām vēlas mierināt ļautiņus.Nezinu, kas tiks stāstīts vai pat rakstīts par to, ka pagājušā gada 31.oktobrī noņemtā vēstuļu kaste Dobeles šosejā 45 līdz šim laikam nav atradusi vietu pie kādas ēkas sienas. Teica, ka varbūt «Kulk» atļaus to novietot pie savas ēkas ārsienas Dobeles šosejā. Šīs runas pieklusušas un tuvākās apkārtnes iedzīvotājiem, kuri vēl vēstules raksta un grib tās nosūtīt, jāmēro garš ceļš līdz tuvākai vēstuļu kastei vai pasta nodaļai. Nesen skatījos LTV raidījumus par Latvijas Pastu un uzzināju, ka vēstuļkasti var piestiprināt pie speciāli zemē ieraktiem stabiņiem. Bet Jelgavā līdz tam nav aizdomājušies un meklē ēkas sienu. Meklē, taču neraksta iesniegumu, lai pasta kastes piestiprināšanai atļauj izmantot sienu. Kāpēc? Ārzemēs pie pastam nepiederošām sienām tās nestiprina, bet, kā jau minēju, novieto pieejamās vietās. Varbūt šo pieredzi varētu pārņemt Jelgavas pasta vadība? Nav taču jāizgudro jauns velosipēds. Līdz ar jauno Latvijas Pasta ēku Jelgavā, Katoļu ielā 2b, iekļūšana pie tā priekšniecības ir vairāk nekā sarežģīta. Nesaprotu, kāpēc viņi tā norobežojušies no klientiem. No kā baidās, ja režģus liek priekšā? Arī Raiņa ielā 14 bija tas pats. Iespējams, negrib nevienu neapmierināto klientu ne redzēt, ne dzirdēt. Diezin vai tā Latvijas Pasta reputācija uzlabosies? Negribas atcerēties kādreiz dižā PSRS vadoņa teikto: «Nav cilvēku, nav problēmu.» Minētajai iestādei viss var izrādīties otrādi. Pēdējais laiks saprast, ka Latvijas Pasts pieder valstij un kalpo tautai - saviem klientiem. Varbūt pasta vadībai derētu viņos ieklausīties, lai kopīgiem spēkiem, liekot lietā labus padomus, rastu savstarpēju sapratni un uzlabotu klientu uzlabošanu. Pagājušā gada 12.decembrī 9.pasta nodaļā nosūtīju vēstuli uz ASV. Samaksāju par pakalpojumu - pastmarku 92 santīmus. Pagājušas 46 dienas, bet adresāts sūtījumu nav saņēmis. Satraukums kā sūtītājam, tā adresātam. Kur gan vēstule iestrēgusi? No ASV tās atceļo ne vēlāk kā desmit dienās. Vēlreiz esmu nesaprašanā - vai vēstules speciāli notur šķirotavā, lai vēlāk iznīcinātu vai arī tūlīt likvidē. Klienti taču iepriekš par pakalpojumu samaksājuši, un ko gan vairāk darīt... Viss turpmākais atkarīgs no pasta darbinieku godaprāta un attieksmes pret saviem pienākumiem. Jau 2007.gada 4.aprīlī «Zemgales Ziņās» izteicu kritiku par pasta sūtījumu piegādes kvalitāti. Pasta vadība uz to nereaģēja, un viss palicis bez izmaiņām. Tā vien izskatās, ka Latvijas Pasta darbinieki dzīvo bezatbildībā. To varētu raksturot: «Lai jau raksta tajā avīzē, cik vien tīk. Mūs tas nesatrauc. Neviens mums neko nevar padarīt.» Lai cik liels būtu augstprātības piepūstais balons, tas reiz pārsprāgs. Negribu ticēt, ka pastu šķiro nejēgas un kaitnieki, kas dara visu iespējamo, lai vēstules nesasniegtu adresātu, vai arī kavē to saņemšanu. Gribu uzzināt patiesos cēloņus, nevis neziņā lauzīt savu veco galvu. Pasta vadība, gaidu jūsu izskaidrojumus vēstuļu lēnīgajai piegādei vai nozušanai!

Pievieno komentāru

Komentāri 2

Brīnumzeme

Man svarīga vēstule no LR Augstākās tiesas - izsūtīta 02.01.2008. pastkastē nonāca 19.01.2008.. Uz vēstules ir divi 7.pasta nodaļas zīmogi par saņemšanu - 06.01.2008. un 14.01.2008. Sūdzēties neskrēju, jo viss jau tāpat bija nokavēts.

pirms 11 gadiem, 2008.01.31 16:42

Alise

Ko lai saku? Pilnigs bardaks!! Problemas ar muu pastu ir tik lielas un tik nesaprotamas, ka ir pat gruti iedomaties ka mes varetu sev pasi palidzet.
Es dzivoju parsvara arzemes, celodama no vienas valsts uz otru.
Decembra sakuma aizsutiju sutijumu uz Jelgavas Rajona draudzenes adresa.
Anglija man iedeva sikako informaciju kas, kur un pec cik ilga laika bus nogadats.
Diemzel, kad sutijums ir Lv robezas vini neuznemas atbildibu.
Tatad, 3.decembri no Londonas, sutijums nonaca lidz Latvijai in nedeljas laika.
Lidz adresatam tas nonaca tika pec 1.5 menesa. Tikai janvara beigas.
Kad zvanijam, jautajam neviens nevareja pateikt kas un kur un kad.
Simlpy bardaks!!!

pirms 11 gadiem, 2008.01.31 14:46

Lietotāju raksti