Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Ko slaukt nākamo?

Ir gan mums vienam otram ministrēnam «gudri» padomnieki nolasījušies. Ka nenoklausīties.

Sestdienas vakara ziņās sižetā nedaudz apsprieda ceļu lietošanas maksas jeb vinjetes ieviešanu par tām kravas automašīnām, kuru masa pārsniedz 12 tonnas. Patiesībā ne jau par to ir stāsts - «smagsvariem», kas atstāj rises asfaltā, piemērot papildus maksājumus ir tikai normāli, ne Latvija pirmā, ne pēdējā valsts, kur tā notiek.Smieklus izraisīja satiksmes ministra Aināra Šlesera padomnieka, pseidočekista, caurkritušā un augšāmcēlušos miljonāra Georga Lansmaņa atbilde uz norādi, ka varbūt šobrīd nav īstais brīdis jauna maksājuma ieviešanai, jo nozare izjūt tirgus atslābumu, kaut ko līdzīgu krīzei.«Nekādas krīzes te nav! Tas ir tāpat, ja saimniecība ar divām govīm sūdzas, ka nevar izdzīvot!» - ko tādu var «izspļaut» var vien no Mēness nokritis vai Azerbaidžānas kalnos pārkarsis humanoīds... Nešaubos, ka viens otrs «biezs» vārds pret šādu pārgudrību būtu sakāms tiem piensaimniekiem, kuri vēl nesen Doma laukumā pa labi un pa kreisi dalīja pienu. Ministra padomnieks par šādu prātojumu diezin vai varētu pretendēt uz piena spaiņa saturu sejā, uz govs pļeku gan.Ne bez šī citā dimensijā esošā vīreļa svētības pagājušajā gadā tika publiskota «ģeniālā» ideja paaugstināt privāto vieglo auto ceļa nodevu par kādiem simts latiņiem gadā. Un kāds būs rosinājums nākamajam maksājumam? Ja komersanti tos simtus par katru «kravinieku» vēl vismaz teorētiski varētu «pavilkt», tad privāto auto īpašnieki, kuriem, neskaitot iešanu kājām, savs braucamais ir vienīgā pārvietošanās iespēja (kāda sakritība, ka atkal kāda nebūšana satiksmes lauciņā!) ar tādu nastu tiktu nospiesti pie zemes.Komerctransporta īpašnieku veiktie maksājumi esot neadekvāti zemi pret valsts līdzekļu ieguldījumiem autoceļos, skaidro padomnieks. Varētu piekrist. No tā izriet, ka līdzekļu papildinājums (vai pilnā apmērā?) tiktu novirzīts šoseju remontiem un rekonstrukcijai. Tikai no malas izskatās, ka teju visa pussabrukušās tēva jostas lāpīšana šeit un nekavējoties finansiāli būs «jāvelk» tagadējiem ceļu izmantotājiem. Pakāpeniskuma, šķiet, te nebūs nekāda... Sak, visus «dīrājam» un remontējam.Tāda paša labuma padomnieku tik iecelt finanšu ministram, un valsti bagātības saulītē varētu celt ar 70% ienākuma nodokli. Ja tikpat «pārkarsis» vīriņš konsultētu labklājības sfēras pārraugu, pensijas droši vien kāptu debesīs...Bez naudas, protams, nekā un nekur, tikai - vai tiešām šāda «slaukšana» ir piemērotākais ceļš?

Pievieno komentāru

Lietotāju raksti