Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

«Latvijas Piens» eksporta zīmols «Trikata» ieviests arī Latvijā 2

Jelgavas uzņēmuma "Latvijas Piens" ražotie Trikāta produkti veikalu tīklos pieejami ar eksporta zīmolu TRIKATA. Zīmola ietvaros patērētājiem pieejami puscietie Šveices tipa sieri rituļos, 60 dienas nogatavinātie Holandes un Krievijas sieri, kā arī svaigā siera Sniega Bumbas, informē uzņēmums. 

Zīmols apvieno augstākās kvalitātes produktus, kas ražoti no vietējām izejvielām un kuros nav pievienoti mākslīgi konservanti. Zīmols izstrādāts 2013. gadā, kopš 2014. gada notikusi tā sekmīga ieviešana eksporta tirgos Zviedrijā, Somijā, Čehijā un citās, kopumā - 9 eksporta valstīs. Zīmola TRIKATA sieri ieguvuši Nantwich International Cheese Award, World Cheese Award apbalvojumus, kā arī 2 zelta zvaigznes World Cheese Award konkursā.

"Pozitīvā patērētāju un siera nozares speciālistu attieksme pasaules tirgos pret mūsu zīmolu ir iemesls, kāpēc arī Latvijā nolēmām ieviest tieši eksporta zīmolu. Apzināmies, ka patērētājam nepieciešams skaidrot TRIKATA produktu cenas un kvalitātes attiecību. Tas nozīmē, ka patērētāji īsti neizprot, kādēļ mūsu siers ir dārgāks kā citi produkti, piemēram, siera izstrādājumi vai kādi no importa sieriem. Ar jauno zīmola konceptu vēlamies pasvītrot produkta labās īpašības un unikalitāti - augstas kvalitātes siers bez mākslīgiem konservantiem. Jaunais zīmols ir atbilde uz patērētāju augošajām prasībām pēc dabiskiem un kvalitatīviem produktiem, kas ražoti no pašmāju izejvielām," tā "Latvijas Piens" valdes priekšsēdētāja Anita Skudra.

Patentu valdes un Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras rīkotajā konkursā "Gada preču zīme" nominācijā "Gada preču zīme - pasaulei" Latvijas lauksaimniekiem piederošā piena pārstrādes uzņēmuma "Latvijas Piens" zīmols "TRIKATA" 2015. gadā ieguva pirmo vietu. Veidojot šo zīmolu, tā identitātē tika ietvertas visas tās kvalitātes, kuras uzņēmuma ražotais siers pārstāv: augstākās kvalitātes produkti, kas ražoti no vietējām izejvielām un kuros nav pievienoti mākslīgi konservanti.
Zīmola TRIKATA sieri jau ieguvuši vairākus pasaules līmeņa apbalvojumus, kā piemēram, Sniega bumbas ar tomātiem un baziliku 2013. gadā ieguvušas zelta medaļu prestižajā Nantwich International Cheese Award, kā arī bronzas medaļu World Cheese Award konkursā. Papildus, mūsu puscietais Šveices tipa siers Emmental ieguvis 2 zelta zvaigznes World Cheese Award konkursā 2014. gadā.
2015. gadā eksporta zīmola attīstībā, piemērojot to Latvijas tirgum, investēti 30 000 eiro, nodrošinot kvalitatīvāku iepakojumu ieviešanu un izstrādājot zīmolam atbilstošu dizainu.

Uzņēmums apņēmies ierakstīt zīmola TRIKATA sieru pasaules siera kartē, darot to līdzvērtīgu pasaulē atpazīstamiem sieriem. "Latvijas Piens" saņēmis starptautiski elitāro britu mazumtirdzniecības uzņēmumu asociācijas British Retail Consortium (BRC) Standarts for Food Safety standarta sertifikātu. Tas apliecina produkcijas kvalitāti, labas ražošanas un higiēnas praksi un uzrāda ražotāju kā uzticamu partneri tirdzniecības tīkliem.

Uzņēmuma apgrozījums 2014. gadā bija 28,33 miljoni eiro, uzņēmums ir darba devējs 107 darbiniekiem.

Eksporta īpatsvaru plānots palielināt līdz 50% no saražotā. Uzņēmums mēnesī saražo apmēram 250 tonnas siera, atbilstoši tirgus pieprasījumam, ražošana tiks palielināta.

Kopumā Latvijas piens šobrīd savu produkciju piegādā vietējam, Baltijas tirgum, kā arī regulāri eksportē uz 9 valstīm: Zviedriju, Somiju, Čehiju, Ukrainu, Bulgāriju, Itāliju, Slovākiju, Vāciju un Lielbritāniju.

Publicitātes foto

Pievieno komentāru

Komentāri 2

Lietotāju raksti