Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Pārdevējs joprojām ir mazs «ķēniņš» 30

Vēlējos izteikt savas pārdomas par dažu pārdevēju darbu. Šķiet, nekas no «padomijas» laikiem nav mainījies. Pārdevējs joprojām ir mazs «ķēniņš»: man pircējs nepatīk, un es viņu neapkalpošu.

Vienā no Jelgavas veikaliem vēlējos nopirkt gaļu un desas, bet nesanāca, jo pārdevēja nez kāpēc kļuva kurla un mēma, aizgāja it kā pēc preces, ilgi meklēja, bet, redzot, ka joprojām gaidu, bija spiesta atgriezties nodaļā un turpināja novilcināt laiku, lai nebūtu mani jāapkalpo. Sapratu - tas tāpēc, ka kādreiz biju nodēvējusi viņu par nelaipnu. Starp mums nebija nekādu rupjību, tikai kāds pēkšņi kļuva kurls un mēms.Tā es aizgāju, neko nenopirkusi, jo bija žēl cilvēku rindā aiz manis. Paldies Dievam, ka nav vecie laiki, nav jāzemojas, lai dabūtu gabaliņu gaļas.Šai pārdevējai vēlu mainīt savu attieksmi pret pircējiem. Bet es turpmāk tur neko nepirkšu. Gribētos zināt, ko par to domā darba devējs, jo neesmu vienīgā, kas atzīst, ka pārdevēja ir nelaipna.Ar cieņu, - tā, kas varēja būt pircēja

Pievieno komentāru

Komentāri 30

minna

Jū pat iedomāties nevarat,kādi cilvēki mēdz būt daži pircēji!! Liekas tikko no Gintermuižas izmukuši,un nezin vien kur savu žulti izgāzt!!Nostrādājiet kads pa 16 stundām dienā,stiepiet preci,kamēr kājas līkas,saņēmiet kapeikas ar kurām nezinat,ko iesākt! Nedod dievs,vēl būs iztrūkums,tad var jau ziepēt striķi!Tāpēc jau nav pilnas kases ar pārdevējām,jo pie pirmās izdevības iet uz citu darbu!

pirms 12 gadiem, 2007.10.24 16:33

kakaa

man pajaat, ka vinjaam maz maksaa. man arii maz maksaa - straadaaju ar klientiem, vai taapeec man ir uz katru jaakliedz?

pirms 12 gadiem, 2007.10.22 23:02

biezaa :)

Iepriekšējais komentārs lieliski ataino to, kādas(i) pārdevēji strādā MAXIMā...
Bet pamēģiniet uz kādu pārdevēja vai pircēja nejaucību atbildēt ar ko īpaši laipnu un jauku un pasmaidīt...redzēsiet, kā cilvēks apstulbs... Tas tiešām strādā ;)

pirms 12 gadiem, 2007.10.22 22:26

es

lai maximaa "paceltu savu slinko pakalju" ir jaasleedz kase ciet, jasleedz cigaretes ciet utt.... pardeveeja nav vainiiga ka sisteemaa ir nepareiza cena... jus amuri visi esat vai izliekaties? domaajat tik kaa savu kunjgji piebaazt aatraak...

pirms 12 gadiem, 2007.10.22 20:29

pircējs2

Tad tagad man skaidrs, kāpēc Gaļas namā pārdevēja vienkārši izlikās, ka nedzird tā vietā lai atbildētu uz jautājumiem.
Tur biju iegājusi reto reizi - vispirms pavaicāju kādi tie skābie kāposti, uz to kaut ko atbildēja, bet neko sakarīgu, tad prasīju kura no žāvētajām desām garšīgāka, bet tas jau laikam bija par daudz - paliku tik ar skābiem kāpostiem, jo pārdevēja nedzirdēja, kaut arī pircēju nebija un es pati uz viņu vismaz 3 min. gaidīju atgriežamies no noliktavas.

pirms 12 gadiem, 2007.10.22 19:22

mumu

http://www.3dwhite.lv/?click=b2f2a67a42e0d28392ecdc0970f19085

pirms 12 gadiem, 2007.10.22 18:29

JOKS

Nesaprotu, kapec man nekas negadas.Nu jau veikalus var izveleties.

pirms 12 gadiem, 2007.10.22 17:59

Maxima

Man personīgi ir gadījies tā, ka veikala Maxima pārdevējas pasaka "Ja jums kaut kas nepatīk, tad nenāciet uz šo veikalu!" nevis mēģina atrisināt situāciju. Domstarpības visbiežāk rodas sakarā ar "akcijas precēm". Nevien pārdevēja nav piecēlusi savu slinko pēcpusi un noskaidrojusi cik tad šī prece īsti maksā. Es jau saprotu, ka viņām visu dienu jāstrādā kā konveijeram, bet tas neattaino nelaipno attieksmi, ja vien pircējs tiešām to ir pelnījis.

pirms 12 gadiem, 2007.10.22 13:47

klača

Piedodiet,mīlīši,pārdevēja ir darbā,ja nepatīk,nepadodas,jāmaina darbs,jo pircējs nereti dodas iepirkties pēc sava darba pienākumu izpildīšanas,tātad par savu naudu vēlas saņemt attiecīgu pakalpojumu.

pirms 12 gadiem, 2007.10.21 12:39

linduce

tur staaw wiena taada riebiiga wecene rimi pie desaam

pirms 12 gadiem, 2007.10.19 13:41

es

par Rimi miiliishi luudzu nerunaajiet.. un par paareejiem veikaliem arii iipashi nedzeseejiet muti, ja nezinat kaada ir situaacija.. jus sheit par pardeveejiem runaajat kaa par cilveeku 3sho shkjiru.. un tieshi shi iemesla deelj veikalos nav kam straadaat... pashi esat radijusi sho stereotipu ... vnk nav cilveeku, kas buutu ar mieru straadaat veikalaa par tiem grashiem un par shaadu attieksmi.. padomaajiet cik no jums gribeetu tur straadaat? un rimi vispaar ir pardeveeju truukums.. tur biezhi uz savu mainju neatnaak pat 3,4 pardeveejas.. tad jaaiznjemas no citaam nodaljaam un tas atkal rada problemas tur... ..
p.s. es neesmu pardeveeja..

pirms 12 gadiem, 2007.10.19 12:23

Runcuks

Neejiet uz veikalu ar domu, ka Jūs noteikti mēģinās apšmaukt. Rads Tu ieiesi veikalā, tādu attieksmi arī saņemsi.Man šādu problēmu nav, jo uzskatu, ka pārdevējs ir tāds pats cilvēks kā jebkurš no mums, tikai savā darbā viņš apkalpo mūs, nevis mēs kaut ko pieprasām.Nost ar negatīvajām emocijām! Uzsmaidīsim gan sev, gan pārdevējam.Lai top!

pirms 12 gadiem, 2007.10.19 10:26

0mii

Ja vēlaties pirkt kādu elektopreci,iesaku Tehnolend Jelgavā,vakar pirku gāzes plīti.Pārdevējs Ivars man nolasīja īso kursu par visām plītīm,viegli izvēlējos,ko man tieši vajag un vēl nopirku gaisa attīrītāju,ko nemaz nebiju plānojusi.Esmu ļoti apmierināta,ja vēl ko vajadzēs noteikti iešu uz turieni.Pagājušjā mēnesī Laimdotā gribēju nopirkt mikroviļņu krāsni.Maz ko no tām sapratu,bet izrādījās,ka pārdevēja nemāk atšķirt parasto cepeškrāni no mikrenes.Es vismaz to pratu,bet gribēju tikai nedaudz uzzināt ar ko viena no otras atšķiras.Protams,atvainojos,ka traucēju un krāsniņu nopirku citur.

pirms 12 gadiem, 2007.10.19 09:40

Baa

Kā pārdevējam pret pircēju, tā arī pircējam pret pādevēju jāizturas ar savstarpēju cieņu. Ja kāds atļāvies aizrādīt, jo nav sajutis īsto attieksmi, tad pārdevējam vajag laboties. Jo tomēr pircējam vienmēr ir taisnība! Konkrētajā gadījumā abas kundzes izrāda savas varas pozīcijas - varu izlikties vienalīdzga, varu par tevi sūdzēties un neiet pirkties. Bet pie atrisinājuma jau tas neved!

pirms 12 gadiem, 2007.10.19 09:09

Zinta

Tanī veiklā ir veca produkcija un pusgatava grilla produkcīja,ir liela izvēle Jelgavā kur nopirkt garšīgu un svaigu produkciju.

pirms 12 gadiem, 2007.10.18 19:18

pensionare

Tas veikals man jau sen nepatīk, tur vienmēr ir nelaipnas pārdevējas un vakaros jāstāv lielā rindā,jo pārdevēja ir viena uz abām kasēm.Agrāk bij patīkami apmeklēt šo veikalu,bet tagad nē.

pirms 12 gadiem, 2007.10.18 18:51

pensionare

Tas veikals man jau sen nepatīk, tur vienmēr ir nelaipnas pārdevējas un vakaros jāstāv lielā rindā,jo pārdevēja ir viena uz abām kasēm.Agrāk bij patīkami apmeklēt šo veikalu,bet tagad nē.

pirms 12 gadiem, 2007.10.18 18:51

pirceja

Tas veikals saucás GALAS NAMS Lielá iela 36....

pirms 12 gadiem, 2007.10.18 18:25

Uldis

Un pareizi pārdevēja darīja, ka neapkalpoja. Ja jau vienreiz pircējs pats iepriekšejo reizi lecās, ko tad nāk otreiz?

pirms 12 gadiem, 2007.10.18 13:49

Liene

Man, godīgi sakot, šīs raksts atgādina tenkas... vispār ir smieklīgi kaut ko tādu rakstīt avīzēs... Kas tad teica ka pircējai ir taisnība? Un vai tad mēs zinam kāpēc tad pardevēja neapkalpoja? Labāk jau rakstītu par nopietnām lietām...

pirms 12 gadiem, 2007.10.18 10:58

Lietotāju raksti