Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Sīkums, bet nepatīkami.... 10

Šodien ar man visdārgāko cilvēku, tas ir - mani, notika sīks, bet nepatīkams atgadījums. Tas izraisīja virkni pārdomu.

Internetā nopirku biļeti uz mikroautobusu Jelgava - Rīga. Uz noteiktu laiku, protams. Diemžēl tikšanās, kas bija plānota pirms brauciena, ieilga, un autoostā ierados precīzi mikroautobusa atiešanai paredzētajā laikā. Mikroautobuss no perona jau bija atgājis, bet es paspēju to apturēt autoostas teritorijā. Prieks bija ļoti īss. Mana vieta mikroautobusā bija pārdota. Manam, manuprāt, visnotaļ loģiskajam aizrādījumam, ka cilvēkam, kurš nopircis vietu, kuru es jau esmu nopirkusi, jākāpj ārā, šoferītis kategoriski nepiekrita. Viņam pievienojās arī pārējās pasažieres (man nav aizspriedumu pret tautībām, bet - čigānietes, un man šķiet, ka tieši vienai no viņām būtu jākāpj laukā). Rezultātā šoferītis piedāvājās kopā doties pie dispečeres, lai risinātu konfliktu. Sapratu, ka maniem protestiem nav jēgas, un devos pie dispečeres pati.

Dispečere jau runāja pa telefonu ar šoferīti un par kašķīgo klienti jau bija informēta. Nē, naudu viņi neatdodot, jo autobuss jau ir prom. Loģiski, piekrītu. Dispečere arī piespiedu kārtā piekrita, ka mana vieta mikroautobusā pienācās man, bet mikroautobuss ap to laiku gan jau bija Ozolniekos. Protams, situācija strīdīga. Varbūt tiešām klients, kas ierodas minūte minūtē autobusa atiešanas brīdī, pats ir vainīgs. Galu galā ar emocijām un nokavēto tikšanos Rīgā bija jātiek galā vien pašai.

Bet nu, beidzot, pārdomas. Vai mēs, pakalpojumu saņēmēji, esam vajadzīgi pakalpojumu sniedzējiem? Es varu niknumā uz autobusu parku atteikties izmantot tā pakalpojumus. Bet no tā autobusu parks necietīs, jo

1) neviens mikroautobuss tāpēc tukšāks nepaliks, jo braukt gribētāju ir vairāk kā reisu,

2) nav konkurenta, kurš varētu pārņemt mani kā klientu (ja neskaita Latvijas dzelzceļu - vilciens reizi stundā).

Tas pats attiecas uz daudzām citām vietām. Es varu būt neapmierināta ar pārdevēju lielveikalā vai reklāmām televīzijā visnepiemērotākajā brīdī, bet tas neko nemainīs. Tā kā konkurences nav, pakalpojuma devējs vienalga saņem pietiekami daudzus pakalpojuma tīkotājus.

Morāle? Tak nekāda. Slīcēju glābšana pašu slīcēju rokās. Tikai sevis paša nomierināšanai varam izteikt kādam savu sāpi, nošausmināties, un - dzīvot tālāk. Varam izdarīt izvēli, bet visiem citiem - vienalga.

Un tā nu novēlu šoferītim garšīgas pusdienas par papildus ienākumiem - divreiz pārdoto vietu! Lai labi garšo, un naktī labs miegs. Es arī bez pusdienām nepaliku, un naktī labi gulēšu. Bet ar mikroautobusu laikam tomēr vairs nebraukšu....l

Pievieno komentāru

Komentāri 10

GG

Cienīsim viens otru: paēdīsim mājās, nekāpsim smirdoši transporta līdzeklī, nelamāsimies un nemaitāsim cits citam garastāvokli. Šoferīši ir tikai cilvēki un viņi nav pelnījuši nepieklājīgu pasažieru negācijas. Ja negribam nokavēt randiņu ar mīļoto cilvēku, tad piecelsimies 10 minūtes ātrāk, laicīgi nomazgāsim muti, iztīrīsim zobus, lai bez steigas varētu paspēt uz mikriņu un netaisīt sensāciju par pašas neizdarību.

pirms 10 gadiem, 2009.04.17 11:10

almusa

Ēšana mikroautobusā ir ne vien nepiedienīga , bet arī antisanitāra , bet katrs jau dara .... pēc savas saprašanas un morāles! Vajag paraudzīties ne tikai no savām interesēm , bet arī no līdzcilvēku skatu loka, un ,protams, arī šoferīša -nav jau nekāds "'ēstūzis"!

pirms 10 gadiem, 2009.04.10 22:23

una

Tā autene viens riebīgs žurku midzenis...Tās dispečeres, nu piedodiet, arī nelaipnas un īgnas žurkas...Vienīgi par vilcieniem, ka tas iet reizi stundā nepiekritīšu, iet biežāk, īpaši no rīta un vakaros, t.i., reizi pusstundā! Bez tam vienmēr būsi laikus, vieniigi tas bars, kas apkārt rosās, tracina, bet pieciest var visu!

pirms 11 gadiem, 2008.09.16 14:06

Sigita

Njāāā...Ar Jelgavas Autoostu ir kā ir...Vairākas reizes,iegādājoties bilēti,esmu ievērojusi un sajutusi alkohola smaku no Dispečerēm,it sevišķi vakaros...tad ko var vispār teikt par šoferu attieksmi pret cilvēkiem.Laikam jau Jelgavas Autoostas Vadība ir atļāvusi saviem darbiniekiem lietot alkoholu darba laikā...

pirms 11 gadiem, 2008.06.18 23:28

Daina

Kāds tur vispār sakars ar pīrādziņiem? Problēma bija pavisam cita!

pirms 11 gadiem, 2008.04.22 08:57

kakaa

cilveeks, kuram ir nopietnas dariijumu tikshanaas, nekad nepaljausies uz kautkaadu jap`u.
peerc auto.

pirms 11 gadiem, 2008.04.19 18:45

Klausies,ja tas tev bija vissssssssdārgākais cilvēks,tad - vai gan tas cilvēks nepagaidīs? Nav jau tava vaina un savējais -ja tā- tad sapratīs..Varbūt viss slēpjas ēšanā?????? Tev taisnība 100%,bet -pie kaķiem internetu!!!!un vēl -uz tik sīkiem attālumiem.P.s.vai mob.t.arī nevarēji izmantot? Uz priekšu- lai veicas daudz labāk! Uzticies sev!

pirms 11 gadiem, 2008.04.17 11:01

lauvite

Par to ēšanu - man ar aizrādīja par ēšanu, taču esmu stāvoklī un bija slikti, kādēļ vajadzēja uzēst, lai paliek labāk... saprotu, ka tad vēl pilnīgi nevarēja redzēt, ka esmu grūtniece, bet nu jāsaprot, ka situācijas ir dažādas un nekas jau nenotiks ja pabeigšu apēst to hotdogu busiņā...

pirms 11 gadiem, 2008.04.03 11:36

ailija

ēst tiešām nevajadzētu...man kā pasažierim,tas izraisa nelabumu,tajos mikriņos jau tā pietiek citu smaku...šo iemeslu dēļ bieži vien izvēlos vilcienu...bet tajās reizēs,kad izdevīgāk braukt ar mikriņu,nāku laicīgi,jo zinu,ka dažreiz šoferīts izbrauc kādu minūti ātrāk,parasti gan,ja busiņš jau pilns...:)

pirms 11 gadiem, 2008.04.03 10:46

Anna

Man arī vienreiz gadījās dabūt no mikroautobusa šoferīša, kurš man teica ka izmetīšot mani ārā, ar manu smirdīgo pīrādzīņu, bet man baigi gribējas ēst, es saprotu varbūt tas nav smuki sēdēt autobusā un ēst, bet varēja aizrādīt un sāvādāk.

pirms 11 gadiem, 2008.04.01 16:58

Lietotāju raksti