Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Vairāk laba servisa 2

Kā katru gadu, martā organizācija labserviss.lv organizē akciju „Uzslavē labu servisu!”, un šajā pasākumā piedalās arī mana darba vieta - „K-rauta”. Šogad akcijā piedalās aptuveni 50 uzņēmumi no visas Latvijas. Tas nozīmē, ka aizvien vairāk komersantu spēj novērtēt, manuprāt, pašu svarīgāko uzņēmējdarbības faktoru – izcilu klientu apkalpošanu.

Laba servisa jēdziens ir nedaudz filozofisks. Gluži kā pati akcija. Nav un nevar būt tā, ka par labu klientu apkalpošanas kultūru būtu jādomā tikai reizi gadā. Atceramies savas sievietes taču ne tikai 8. martā vai māmiņu dienā maijā. Vai arī, dāvanas un sirds siltus vēlējumus sniedzam saviem tuvākajiem ne tikai Ziemassvētkos un personīgajās jubilejās. Tāpat ir ar labu servisu. Ja gribam gūt panākumus savā biznesā, tad par to ir jādomā 24/7 režīmā 365 dienas gadā. Arī brīvdienās.Servisa un klientu apkalpošanas kultūras jautājumi ir īpaši svarīgi krīzes laikā. Jau tā cilvēki ir nomākti ar domām par valsts ekonomisko stāvokli, rūkošajām algām un apkārt valdošo bezdarbu. Zemas cenas faktors ir būtisks, bet tomēr pārejošs. Katrs, kurš kaut ko pārdod, saprot, ka cenai ir jābūt adekvātai cilvēku pirktspējai un šis savstarpējās konkurences faktors šodien ir kļuvis vispārpieņemts un izlīdzinājies. Tas ir labi, jo tagad redzam cik patiesībā kam kas būtu jāmaksā. Tāpēc, lai atšķirtos no konkurentiem, atliek rūpēties par emocionālā komforta faktoriem – atsaucību, pieejamību, laipnību un elastību.Turklāt laukā joprojām valda ziema, kas šogad ir īpaši gara. Tamdēļ, ja cilvēks ir ienācis veikalā meklēt vajadzīgo lietu, un saņēmis smaidu, laipnu un profesionālu apkalpošanu, viņš iegūs ne tikai meklēto, bet arī papildus pozitīvas emocijas. Un šajā brīdī mēs būsim izdarījuši vēl vienu labu darbu un radījuši papildus pievienoto vērtību. Esmu pārliecināta, ka klients to novērtēs un ar prieku atgriezīsies nākamajā reizē. Tāpēc ir labi, ka reizi gadā akcija „Uzslavē labu servisu!” ir kā atgādinājums, aicinājums sapurināties un rast papildu motivāciju darīt it kā vispār zināmas lietas.Starp citu, šogad laba servisa atbalstītāju rindas ir papildinājuši ne tikai jauni komercuzņēmumi, bet arī izglītības iestādes, kā Latvijas Universitāte un augstskola „Turība”. No Vidzemes puses laba servisa projektā ir pieteikušās Valmieras pilsētas pašvaldība un Cēsu novada pašvaldības aģentūra „Sociālais dienests”, savukārt no Zemgales tālākā gala - arī Jēkabpils pilsētas pašvaldība. Manuprāt, šie pieteikumi ir dubult svarīgi, jo kalpos par piemēru citām valsts un pašvaldību institūcijām, kurās, kā zināms, servisa elements nekad nav bijis pati augstākā prioritāte.Pavasara gaidās laba servisa akcija kā reizi ir vietā. Sevišķi tāpēc, ka pavasaris pagaidām ir tikai kalendārā. Bet runā jau, ka svarīgi nav paši svētki, bet gan to gaidīšana.Sanda Puncule, „K-rauta” Jelgavas veikala Pārdošanas vadītāja

Pievieno komentāru

Komentāri 2

jautātāja

Kā tad tur beigās palika - K-Rauta dabūja balvu par labu servisu jeb nē? Kāpēc neturpiniet stāstīt, ja reiz sākāt? Es savu balsi nodevu par jumsīm!

pirms 9 gadiem, 2010.04.11 23:08

santa

Jā, ar to servisu ir kā ir. Lai gan, ko gan var gribēt no veikala pārdevējas, ja jāstrādā 12h dienā par 150. - latiem mēnesī un vēl to pašu maksā uz rokas.

pirms 9 gadiem, 2010.03.10 10:14

Lietotāju raksti