Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Kalanētika, nūjošana, dejo un vingro nost... Nāc un pievienojies!

Bieži cilvēki savu vecumu izmanto kā attaisnojumu, lai pārstātu vingrot un atmestu savus veselīgos paradumus , lai censtos būt formā.  Piedodiet, bet vecums nav nekāds arguments!

Ir jākustas par spīti gadiem, muguras sāpēm un nogurumam. Pareizi izvēlētas savam vecumam fiziskās nodarbības drīzāk palīdzēs atbrīvoties no muguras sāpēm, stīvām locītavām un gadu nasta kļūs viegla un panesama. Enerģija un dzīvesprieks tikai vairosies!

Regulāras fiziskās aktivitātes ir būtiskas „zāles" pret slimībām, kas var nākt vēlāk - diabēts, osteoporoze, sirds un asinsvadu slimības utt. Ja 40 un 50 gados slinkosim un nepievērsīsim uzmanību uzturam un fiziskajām aktivitātēm, tad pieaug risks saslimt ar kādu no šīm slimībām vēlāk ap 60 gadiem. Regulāras fiziskās aktivitātes lieliski palīdz cīnīties pret svara pieaugumu. Un nav nebūt nepieciešams katru dienu iet uz trenažieriem vai ar hantelēm rokās lēkāt un pamazām nomirt augstas intensitātes aerobikas nodarbībās. Savam vecumam mēs varam katrs izvēlēties sev atbilstošu fizisko aktivitāti.

Jo vairāk kustību, jo labāk. Aktivitātes jāizvēlas pēc fiziskā stāvokļa un arī pēc patikas pret dažādiem sporta veidiem.

Veselības uzlabošanas studijas Veselības Ģenerators īpašs piedāvājums tiem, kas vēlās atkal iegūt un saglabāt veselību.

KALANĒTIKA. Rezultātā uzlabosies vielmaiņa, nostiprināsies mugurkauls, palielināsies locītavu elastība, samazināsies svars , uzlabosies stāja un līdzsvars.

NŪJOŠANAS APMĀCĪBA. Nūjošana ir ne tikai ir lielisks un patīkams līdzeklis pret stresu, bet arī uzlabo veselību, veicina veselīgu sirds un asinsrites sistēmas darbību, kā arī ir sabiedrotais tiem, kas vēlas samaiznāt ķermeņa svaru. Nūjošana ir īpaši piemērota sēdoša darba darītājiem, jo plašie roku vēzieni izkustina saspringušos plecus un sprandu.

DEJO UN VINGRO NOST. Nodarbības tiem, kas vēlas atbrīvoties no liekā svara. Nodarbības pamatā dažādi deju aerobikas soļi kombinēti ar muskuļus tonizējošiem vingrojumiem, īpaši dibena, gurnu un vēdera zonai.

LADY LATINO. Vēlies uz brīdi aizmirsties latino deju ritmos? Salsa, Bačata, Samba? Nebūs viegli sākumā, bet pēc pāris nodarbībām lidosi apzinoties savu sievišķīgumu, auguma vingrumu un uguntiņu sevī.

BALETA PAMATI. Kurš ir teicis, ka baletu nevar apgūt jebkurā vecumā? Var! Klasiskais balets ir visu pamatu pamats. Nevienam citam deju veidam balets nevar kaitēt, bet stāju, veselību un pašsajūtu tikai uzlabot!

Vai zini, cik svarīgs kādā brīdī var kļūt uztura speciālists? Vai vispār zini, kas ir šis cilvēks, un cik daudz viņš tev var palīdzēt?

Uztura speciālists ir tas  cilvēks, kurš palīdz citiem cilvēkiem apgūt jaunus uztura paradumus – gan pie vēlmes nomest lieko svaru, gan dažādu slimību (diabēts, hipertensija, alerģijas uc.) gadījumos. Uztura speciālists būs arī lielisks palīgs jaunajām māmiņām veidojot savu ēdienkarti, gan arī bērniem un jauniešiem ar  liekā svara problēmām. Un tas nebūt nav grūti. Sākumā mazliet centības un disciplīnas, bet ar laiku veselīgs dzīves veidz jau būs kļuvis par tavu paradumu!

Investēsim savā veselībā! 
www.veselibasgenerators.lv

Reklāmraksti