Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

«AMO Plant» ar LLU gatavs izstrādāt autobusu grīdas no koka 9

Kā vienu no potenciālajām LLU, Jelgavas pašvaldības un uzņēmēju sadarbības iespējām diskusijas «LLU un Jelgava: sadarbība, sinerģija» dalībnieki atzina atjaunojamo energoresursu izmantošanu sabiedriskā transporta pakalpojumu nodrošināšanā.

Par LLU sadarbības pieredzi ar uzņēmējiem un citiem partneriem stāstīja LLU Tehnoloģiju un zināšanu pārneses centra vadītāja Sandra Muižniece-Brasava, raksta augstskolas portāls. Viņa minēja daudzus veiksmes stāstus, piemēram, universitātes zinātnieku sadarbību ar uzņēmējiem substrātu un augu augšanas stimulatoru kvalitātes novērtēšanā un labāko produkta iepakojuma veidu noteikšanā.Kā ļoti perspektīvu «AMO Plant» un LLU sadarbības iespēju uzņēmuma komunikācijas direktors Igors Graurs izklāstīja ideju kopā ar zinātniekiem izstrādāt vieglu autobusu grīdas materiālu no koka, kas samazinātu autobusu svaru un līdz ar to arī degvielas patēriņu. «Mēs varētu ražot pilnīgu jaunu grīdas materiālu, ko neražo nekur citur pasaulē,» uzskata I.Graurs. LLU Meža fakultātes Kokapstrādes katedras vadītājs Uldis Spulle apstiprināja, ka fakultātes zinātnieki būtu gatavi un varētu izveidot šādu materiālu, jo viņiem ir pieredze šajā jomā, kas gūta izstrādājot grīdas materiālus kravas un cita veida automašīnām.LLU zinātnieki, Jelgavas pašvaldības pārstāvji un uzņēmēji apsprieda arī ideju izmantot atjaunojamos energoresursus sabiedriskā transporta pakalpojumu nodrošināšanā pilsētā, ziņo llu.lv.

Pievieno komentāru

Komentāri 9

es pats

vismaz braucot pa Jelgavas līdzenajām ielām varēs uzsaukt -Ei šofer ,ne jau malku ved.

pirms 6 gadiem, 2012.03.11 19:58

gudrīte

Es ieteiktu vēl autobusu grīdās ieklāt ozola parketu . Būtu baigi smuki un ozols kalpo gadu simtiem ( Rundāles pilī ) . Un autobusa šofera stūri es ieteiktu taisīt no ābeles koka . Nekur pasaulē tāda nav . Jelgava ar to kļūtu slavena visā pasaulē. Rāviņa , Caunes un ZZS vārdus zinātu katrs bomzis. Un Rubļa arī.

pirms 6 gadiem, 2012.03.11 12:54

jfjk

Nu ja, koka gridas mums ari nepietiek, var but uzreiz taisit RAF Latvija autobusu. Visaa pasaule cenšas izvarities no koka konstrukcijam dodot priekšroku kompositmaterialiem no fiberglasa , ko vel izdomas var but plastikata iekšejas apdares paneļus aizvietosim ar keramiskiem , mums Jelgava arī keramika eksiste it ka. Nevajag jaukt kokapstrades rupniecibu ar mašinbvi , labak butu to pasakumu piedavajušī RTU materialzinibas fakulatatei ,kurai ir atbilstoša laboratorija

pirms 6 gadiem, 2012.03.10 15:01

pukins

Varbut ziemaa nebus bistama slidotava ,kapec ne .

pirms 6 gadiem, 2012.03.10 11:18

māris

Neviens tak tos autobusus nepērk,tikai Jelgava bez konkursa

pirms 6 gadiem, 2012.03.10 09:12

Jā!!!

Jelgavā ražotajos autobusos dēļu grīdas!!!!

pirms 6 gadiem, 2012.03.10 08:48

Raitis Rasmanis

Lūdzu nejaukt, no KOKA izgriež vai izgreb Buratīno figūriņas, stabules, senās maizes abras, indiāņu laivas un tamlīdzigas lietas. Tehnoloģijām - konstrukciju, izolācijas un apdares materiāls ir KOKSNE ( presēta, piesūcināta, līmēta, modificēta u.t.t. ).

pirms 6 gadiem, 2012.03.10 01:01

Vietējās ziņas