Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Autovadītāju uzmanībai; uz Jelgavas šosejas pie pagrieziena uz Ozolniekiem mainīta satiksmes organizācija 9

Lai uzlabotu satiksmes drošību un mazināt ceļu satiksmes negadījumu skaitu, sākot ar šo piektdienu 15. novembri, Jelgavas šosejas (A8) pieejās krustojumam ar autoceļu Jelgava–Dalbe (P100) tiek noteikts maksimālā ātruma ierobežojums 50 km/h. Šāds ierobežojums noteikts 300 m attālumā no krustojuma abās tā pusēs, informē VAS “Latvijas Valsts ceļi” Komunikācijas daļa.   

Laika periodā kopš 2014. gada šajā vietā ir izveidojies “melnais punkts”. Sešu gadu laikā tur pavisam ir notikuši 22 ceļu satiksmes negadījumi, no tiem pieci ar cietušajiem, un deviņi cilvēki ir guvuši ievainojumus.  

A8 / P100

2014.

2015.

2016.

2017.

2018.

2019.

Kopā

CSNg (kopā)

3

1

4

6

6

2

22

CSNg ar cietušajiem

0

0

1

2

2

0

5

Gājuši bojā

0

0

0

0

0

0

0

Ievainoti

0

0

1

3

5

0

9

 

Lai gan satiksme krustojumā no 2008. gada tiek regulēta ar luksoforu, ceļu satiksmes negadījumu skaitu tas nav mazinājis, jo autovadītāji pārsniedz maksimāli atļauto ātrumu 70 km/h un neievēro luksofora sarkanās gaismas signālu. 2018. gadā tur trīs reizes ir notikusi transportlīdzekļu sadursme ar luksofora balstu. Pēc fotoradaru uzstādīšanas krustojuma pieejās 2015. gadā ceļu negadījumu skaits samazinājās, taču tas joprojām ir augsts.   

Lai brīdinātu autovadītājus par atļautā braukšanas ātruma izmaiņām, 400 metru attālumā pirms krustojuma abos braukšanas virzienos tiks uzstādīti informatīvi plakāti.  

 

Foto: dreamstime.com

Pievieno komentāru

Komentāri 9

Gatis

Paldies par informāciju! Lūgums vārdu "šoseja" nomainīt uz "autoceļš", jo latviešu valodā tāda nav - lietojam tikai sarunvalodā kā žargonu. Likumā "Par autoceļiem" ir ksaidri pateikts: "Autoceļš ir kompleksa inženierbūve ārpus pilsētas robežām, kas izmantojama transportlīdzekļu satiksmei ar noteikto ātrumu, normatīvos paredzētajām slodzēm un gabarītiem".

pirms 23 dienām, 2019.11.13 12:21

m!

Cik vispar uz tas sosejas ir bijusas avarijas KOPA?

pirms 23 dienām, 2019.11.13 12:43

Fakts

Kāpēc ne Ozolnieki,ne Jelgava necīnās par to, lai taču vienreiz pabeigtu izbūvēt otru autoceļa joslu no Dalbes līdz Jelgavai!!??

pirms 23 dienām, 2019.11.13 14:03

jelgavnieks

Mēs jelgavnieki varētu braukt pa Rīga - Jelgava autoceļu, nevis cirst cauri Ozolniekiem, tādā veidā tracinot Ozolnieku iedzīvotājus. Tas aplis Ozolniekos arī tika izbūvēts tikai tāpēc, ka vietējie netiek uz darbu, jo mēs jelgavnieki esam tik svarīgi, ka nevienu jau no blakus ielām nelaidīsim jo mums tak galvenais ceļš.

pirms 23 dienām, 2019.11.13 15:24

jelgavniekam

Vai viadukts pie RAFa jau pilnībā atvērts satiksmei?

pirms 22 dienām, 2019.11.13 23:36

Hi-hi

Interesanti, ko darīsim, ja samazinot uz 50 negadījumu skaits pieaugs? Varbūt liksim 30, jo tas taču ir tik normāli, kad pēc 30 km divu joslu brauktuves vienai priekšā pēkšņi ir luksafora stabs!

pirms 23 dienām, 2019.11.13 17:54

raicha

Ja avārijas notiek nevis dēļ ātruma(jo ir radars),bet dēļ neuzmanības ietriecoties luksofora balstā vai sadalošās saliņas ceļa zīmē,tad varbūt vajag pareizi nomarķēt šo krustojumu ar atstarojošiem elementiem un zīmēm.

pirms 22 dienām, 2019.11.14 09:33

Arnis

Kārtējais stulbums , drīz būsim pa visam lēni un zaļi????

pirms 22 dienām, 2019.11.14 17:59

Vietējās ziņas