Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Branku ceļa un A8 krustojumā būvēs rotācijas apli 19

Ozolnieku novada domes priekšsēdētājs Dainis Liepiņš 5.decembrī vienojās ar VAS “Latvijas Valsts ceļi” vadību par rotācijas apļa izbūvi valsts autoceļa A8 (Rīga—Jelgava—Lietuvas robeža (Meitene)) un valsts vietējās nozīmes autoceļa V1068 (Ozolnieki-Brankas-Brankstūri) krustojumā. Vienošanās paredz, ka VAS “Latvijas Valsts ceļi” 2020. gadā izsludinās projektēšanas konkursu par rotācijas apļa izbūvi. Būvdarbi varētu tikt veikti 2021. gadā, informē Ozolnieku novada domes Sabiedrisko attiecību un informācijas daļas vadītāja Madara Ābeltiņa.

Ozolnieku novada pašvaldībā jau ir izstrādāts gājēju/velosipēdistu ietves projekts no Branku ciema līdz autoceļam A8. Savstarpējā vienošanās paredz arī to, ka tiks nodrošināta cieša sadarbība starp rotācijas apļa un ietves projektētājiem. Gājēju/velosipēdistu ietves un krustojuma izbūve notiktu pēc iespējas vienlaicīgi.

Jau daudzu gadu garumā autoceļu A8 un V1068 krustojums ir bijis bīstams gan autobraucējiem, gan gājējiem, gan velosipēdistiem, jo sevišķi tiem, kuriem ir bijusi nepieciešamība šķērsot autoceļu A8 Branku vai Iecēnu apdzīvoto vietu virzienā. Tāpēc tas ir ievietots VAS “Latvijas Valsts ceļi” “melno punktu” kartē. 

Par melno punktu tiek uzskatīta vieta, kur viena kilometra garumā trīs gadu laikā ir notikuši vismaz astoņi satiksmes negadījumi vai ir gājuši bojā vismaz trīs cilvēki. Savukārt krustojums par melno punktu ir uzskatāms, ja negadījumi ir notikuši 150 metru rādiusā uz katru pusi.

D. Liepiņš uzsver: “Beidzot Ozolnieku novada iedzīvotājiem ir parādījusies reāla cerība, izmantojot minēto krustojumu, izvairīties no regulāriem dzīvības apdraudējumiem dodoties uz skolu, uz darbu vai vedot bērnus uz bērnudārzu.”
Foto: no ozolnieki.lv

 

 

 

Pievieno komentāru

Komentāri 19

Spartaks

Laba ziņa:))) Kaut ātrāk uzbūvētu, citādi katru dienu no rīta un vakarā šķērsot šoseju ir kā krievu rulete.

pirms mēneša, 2019.12.10 11:17

Māris

Varbūt ,BEIDZOT, būt laiks Rīgas-Jelgavas šoseju PABEGT ar divām joslām katrā virzienā un viaduktiem krustojumos!! Puse jau SEN ir izbūvēta!! Pat tilts pār Iecavas upi netālu no šī paša krustojuma.......

pirms mēneša, 2019.12.10 11:38

Tranzitu valsts

A8 nav pagalmu celinj sataisi vienu reizi tuneli un bremzesana pazudis

pirms mēneša, 2019.12.10 13:39

jānis

Varbūt loģiskāka būtu viadukta/pārvada izveide, nevis kārtējā šosejas sacūkošana, tagad visai šosejai būs dēļ dažiem gājējiem jāapstājas. Un aplis jau tur vienu brīdi bija, visi atceramies cik "veiksmīgi" tas darbojās

pirms mēneša, 2019.12.10 14:16

Anonīms

Tur jau tā lieta, ka nav ilgtermiņa plāns. Vispirms šo krustojumu pārbūvē autoceļa rekonstrukcijas ietvaros, 2013. gadā, tagad 2021. gadā to vēlreiz pārbūvēs par rotācijas apli, un tad pēc Ministrijas plāniem līdz 2040. gadam atkal pārbūvēs... Uzreiz uzceltu tiltu ar rezervi otrajai brauktuvei un viss.

pirms mēneša, 2019.12.10 14:29

>anonīmam

Ja uz 20 gadiem var izlglābt vairāku cilvēku dzīvības, tad aplis jābūvē un vēlāk var jaukt nost, ja tiešām pārbūvēs pašu šoseju.

pirms mēneša, 2019.12.11 08:09

turpat blakus

Iepriekšējais aplis bija parodija, ne tur normāli viņš bija izbūvēts, ne bija apgaismojums, nekā!
Ļoti cerams, ka projekts būs līdzīgs kā šobrīd Ozolnieku aplis, kur ir gan apgaismojums, gan zebras un saliņas gājējiem. Un, ja kāds trieksies aplī, tad būtu jāpadomā par tā cilvēka spriestspēju, jo ir taču galu galā uz zīmēm un ceļa jāskatās!

pirms mēneša, 2019.12.11 11:29

Tas pats Jānis

Aplis ir jābūvē, jo Dainim ļoti patīk apļi.

pirms mēneša, 2019.12.11 12:10

Resnais

Aplis uz E77 un vietējā ceļa krustojuma?? Vēl vismaz gadu pēc izbūves poļi un leiši sitīsies nost, jo brauks pēc navigācijas norādēm.

pirms mēneša, 2019.12.10 18:41

es

poliem un leišiem ir domāta VIA Baltica, kuru plāno ka ātrgaitas ceļu

pirms mēneša, 2019.12.10 19:28

Bebra kungs

Kur vides dienesta petijumi,rekomendacijas ,kad transports bremze un paatrina gaitu CO ,trokshni

pirms mēneša, 2019.12.10 23:28

Brankas

Aplis ne tikai gājējiem, bet arī sabiedriskajam autobusam un vietējo iedzīvotāju automašīnu pārvietošanās Brankas-Ozolnieki, kā arī riteņbraucējs. Ja būtu tikai gājējiem, tad protams uzbūvētu tikai tiltu. Tāpat tas ir krustojums nav ko čīkstēt ātrumu tāpat jāsamazina. Un ja mēs vairāk domātu par citiem, tad nebūtu iebildumi.

pirms mēneša, 2019.12.11 12:09

Anatolijs.

Nu beidzot.kaut ātrak uzbuvetu.. bet kamer gaidam vajdzetu to radaru pagriezt uzbRīgas pusi arī..........

pirms mēneša, 2019.12.11 13:59

Ceļiniels

Eiropas nozīmes autoceļš.. Pēc būtības būvēta kā šoseja kura vairs nav šoseja, jo vairāk jābremzē nekā var normāli braukt. Melno punktu karte nav atjaunota kopš 2016. gada , tāpēc objektīva informācija nav pieejama. Aplis šajā vietā būs apdraudējums satiksmei, jo satiksmes intensitāte no vietējā autoceļa ir ļoti maza salīdzinoši ar pamatceļu, tātad bezjēdzīga bremzēšana izraisīs lielāku avāriju risku. Stabili, ka rotācijas aplis tik izbūvēts salīdzinoši ar mazu rādiusu, un vienu joslu, kas radīs pamatīgas neērtības. Ja problēma ir gājējiem, tad nepieciešams ir tilts, ja problēma autovadītājiem, tad lūdzu izveidot labāk saliņu pa vidu un nebūs iespēja pa kreisi, vai šķērsto šoseju autovadītājiem. Tā vietā braukt un apgriezties vai Dalbē, vai pievadā pie Loka maģistrāles. Jā būtu neērti utml, bet toties ļoti droši!

pirms mēneša, 2019.12.11 15:45

Pretruna

Ja jau saki, ka satiksmes intensitāte no vietējā autoceļa ir maza, tad kur tā bezjēdzīgā bremzēšana? Bet, no vietējā ceļa izbraucot, gan ir bīstami. Un bieži arī - ļoti ilgi jāstāv.

pirms mēneša, 2019.12.12 20:05

Beidzot

Visu vasaru cīnijos ar Latvijas valsts ceļi...uz ko atb nav avārijas un kāds cietis ejot pāri(bēdīgi jo paši sēdēja mašīnā vnk novēroja,līdz kamēr es uzrakstiju ka arī es sēdēju vēroju kaut 1x būtu pamēģinājis pāriet pāri)...Ilgi diedelēju gājēju pāreju un tgd šo!!Beidzot tas ir izscīnīts!!!Ozolnieku deputāts nāk pretīm bet LVC -nav iekļauts budžetā un nav tik biežas avārijas utt..tātad man sākumā jāmirst lai uzbūvētu!!!

pirms mēneša, 2019.12.11 21:25

es pats

Tanī krustojumā nav biežas avārijas? Tīri pagāšnedēļ zinu divas,varbūt bija vairāk.Vienai pats braucu garām,otrai pēc pāris dienām kolēģis. Policijas hronikās nekas nav minēts,laikam pārāk baisa statistika.

pirms mēneša, 2019.12.12 06:53

Atb es pats

Tieši tā man atbildēja latvijas valsts ceļi...viņi pāris dienas sēdēja mašīnā pie fotoradara..tieši tā sēdēja bet vai paši mēģināja šķērsot nē!!! Es bieži staigāju un uzskatu ka sen bij laiks ko darīt lietas labā!! Protams smagi atb.viņiem nu tur ne tikai pieaugušie šķērso bet bērni

pirms mēneša, 2019.12.12 12:57

lala

Slēgt ceļu uz Brankām, Braucat apkārt gar Astarti. Nu, bet ja nopietni, tad ar ieskriešanās joslām nevarētu būtiski uzlabot situāciju?

pirms mēneša, 2019.12.17 10:11

Vietējās ziņas