Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Iesniegs projektu Lietuvas šosejas rekonstrukcijai; būs atsevišķs ceļš gājējiem un velosipēdistiem 10

Šodien ārkārtas Domes sēdē plānots apstiprināt projekta «Lietuvas šosejas rekonstrukcija posmā no Miera ielas līdz Rūpniecības ielai» iesniegumu finansējuma saņemšanai. Ja projektu apstiprinās gan Dome, gan Satiksmes ministrija, pašvaldība līdzfinansēs gandrīz četru miljonu latu vērto šosejas rekonstrukciju.

Sagatavotais lēmumprojekts liecina, ka kopējās plānotās izmaksas ir 3 921 000 latu, pašvaldības līdzfinansējums – 1 429 620 latu. Ja ministrija apstiprinās Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansēto projektu, pašvaldībai projekta īstenošanas izmaksas būs jāiekļauj šā un nākamā gada budžetā.Ceļam būs četras braukšanas joslas visā posmā no Miera līdz Rūpniecības ielai, tiks ierīkots arī gājēju un velosipēdistu celiņš. Paredzamais braukšanas ātrums atjaunotajā šosejas posmā – 50 kilometru stundā.Tiks sakārtotas arī gājēju ietves uz dzelzceļa pārvada. Posmā no Savienības līdz Platones ielai gar šosejas labo malu paredzēts paralēls sešus metrus plats ceļš ar asfalta segumu velosipēdistu un gājēju kustībai.Vairākās vietas būs autobusu pieturvietas ar nojumēm.Īstenojot projektu, paredzēts arī uzlabot lietus ūdens kanalizācijas, ūdensapgādes un kanalizācijas, elektroapgādes ārējo tīklu. Tā kā plānots likvidēt esošos grāvjus Lietuvas šosejas labajā pusē, paredzēts grāvju vietās izbūvēt jaunus lietusūdens kanalizācijas tīklus un drenāžas sistēmas gruntsūdens līmeņa regulēšanai gar īpašumu robežām.Visi gājēju celiņi būs aprīkoti ar joslu ar vadlīniju seguma struktūru, lai nodrošinātu iespēju pārvietoties cilvēkiem ar redzes traucējumiem, luksofori būs aprīkoti ar skaņas signāliem, bet nobrauktuves no ietvēm uz šoseju un pievadceļiem būs vienā līmenī ar ceļu. Tāpat ar barjerām plānots ierobežot potenciāli bīstamās vietas, kuras varētu šķērsot gājēji.

Pievieno komentāru

Komentāri 10

okulisc

He, he, es te skatos, ka "Audit" bliež tādā augstprātīgā un birokrātiskā ierēdņa tonī, ka noteikti būs kāds pašvaldības darbinieks, kas saistīts ar projektu... Lai jau aizstāvas. Tik to ierēdņa "tonīti" varētu nomainīt. Ka vēlāk dzīvē nesanāk šmuce no tādas lekšanās. :))

pirms 6 gadiem, 2012.01.11 10:25

Audit

Ku kū niks atbilst patiesībai!
Iepazīsties ar projektu, tā dokumentāciju, kas ietverts projektā un tad runā!

pirms 6 gadiem, 2012.01.11 08:28

555

Man ar liekas, ka izmaksas tomēr ir par augstu.
Bet saremontēt gan vajag ... katru dienu braucu un saprotu, ka gajeji ir grūti pārredzami, pa ceļu auto lēkā ...
Un es nevaru sagaidīt, kad saremontes to posmu līdz meitenes robežkontroles punktam ... es tikai tāpēc nebraucu atpusties uz šauļiem, jo tas posms ir nāvīgs

pirms 6 gadiem, 2012.01.10 19:21

ku-kū

Kādam galīgi širmis aizbraucis, ja var 1km rekonstruēt par 4miljoniem latu!!! Rāviņ vai tev tiešām vēl nepietiek?! Cik var laupīt?!

pirms 6 gadiem, 2012.01.10 17:11

Audit

Negribu braukt augumā, bet auni, kas auni! Ir uzsākta projekta Rīga-Jelgava-Meitene(Lietuvas robeža) projekta realizācija un posma no Miera ielas uz Lietuvas robežu ir ietverts šai projektā! Augulis darbus uzsākt tur vēlējās jau 2011 gadā, Eiropas finansējums piesaistīts, valsts arī, tikai Zatlers visu sačakarēja ar savu zoodārza cienīgu gājienu. Tas ir Valsts mēroga projekts.
Rūpniecības iela - Miera iela ir pilsētas projekts! Ja ZP kārtējo reizi taisīs ziepes, tad arī pilsētas iecere izgāzīsies!

pirms 6 gadiem, 2012.01.10 13:26

Doks

Tiešām stulbi - no apļa līdz Miera ielai var, bet pa jaunam noasfaltēt to astīti līdz pilsētas robežai iekļaut nevarēja - Vidus ielas un Viskaļu ielas rajons laikam var mierīgi justies nepiederīgs Jelgavai, bet arī par novada domi viņi nevar balsot Arvienvārdsakot - zem Rāviņa lāsta noliktie! :DDD

pirms 6 gadiem, 2012.01.10 11:56

Tavarišč

jans, tu taču esi tups...

1kārt ir grūti pasta ielu nosaukt par "normālu" - vismaz ne posmā no raiņa līdz rūpniecības ielai. 2kārt kāda fakin starpība vai pilsētas robeža vai cits punkts. raiņa ielu tad jau ar varēja sākt labot pie svētes upes tilta blakus durķenei.

a lana ar savām kritiskajām applūstošajām vietām varētu paklusēt. ne jau sabiedrība vainīga, ka viņas riģipsis palos šķīst. :)

vienīgās pārdomas raisa ārprātīgās izmaksas (pat dobeles šos.tādas nebija) un 6 metrus plata celiņa lietderība

pirms 6 gadiem, 2012.01.10 11:03

Jans

No centra līdz rūpniecības ielai ceļa segums ir labs, bet tālāk līdz pilsētas robežai - katastrofāls. Kāpēc nesāk rekonstrukciju ar pilsētas robežu?

pirms 6 gadiem, 2012.01.10 10:59

Lana

Vai pilsētā nav kritiskākas vietas , kas applūst vai kā citādi izejamas , iabraucamas.

pirms 6 gadiem, 2012.01.10 10:58

Kāpēc

Kāpēc līdz Miera ielai , bet ne līdz pilsētas robežai vai privāto māju beigām. Kāpēc?

pirms 6 gadiem, 2012.01.10 10:51

Vietējās ziņas