Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

«Igate» salabos plaisas Dobeles šosejā; neuzskata, ka plaisas ir brāķis 16

Norādot, ka Dobeles šosejas rekonstrukcija uzņēmumam nebija peļņas iespēja, «Ceļu būvniecības sabiedrība «Igate»» vēstulē masu medijiem raksta, ka plaisas Dobeles šosejā tiks salabotas, kad ļaus laikapstākļi.

«Pagaidām, vien ārēji apskatot attēlus vai ielas virsmu, vēl nevaram noteikt šā defekta iemeslu. Tas varēja rasties zemes slāņu ietekmes vai citu faktoru rezultātā, tāpat nevaram noliegt arī mūsu tehnoloģiju neveiksmes iespējamību. Esam apbēdināti, ka tas jau nodēvēts par brāķi, kaut arī aptaujātie eksperti šo defektu, kas radies rekonstruētajā ielas segumā, pēc mūsu rīcībā esošās informācijas, pagaidām vēl neuzdrošinās nosaukt tieši par brāķi,» vēstulē norāda «Igates» valdes priekšsēdētājs Māris Peilāns.Uzņēmuma vadītājs pauž, ka «Igate» «jūtas atbildīga par rekonstruēto ielas segumu, tāpēc apņemas par uzņēmuma līdzekļiem veikt remontu šajā vietā tad, kad tam būs atbilstoši meteoroloģiskie apstākļi». Visticamāk, tad arī tiks noskaidrots defekta cēloni.«Jāpiebilst, ka šis divu miljonu projekts uzņēmumam nebija peļņas iespēja, jo 2009.gadā – ekonomiskās krīzes kulminācijā – iepirkumos valdīja tāds dempings, ka līgumcenas nereti bija zem materiālu izmaksām, un «Igate» jau pieteicās iepirkumos, necerot uz peļņu, tikai ar mērķi nodrošināt kustību biznesam un strādniekiem – darbu liela apjoma projektos, saglabājot darbavietu daudziem «Igatē» strādājošiem jelgavniekiem,» pamato M.Peilāns.Pie astoņu miljonu latu apgrozījuma 2009.gadā uzņēmums ir strādājis ar bruto zaudējumiem, kas sasniedza gandrīz pusotru miljonu latu, raksta «Igates» vadītājs, piebilstot, ka «laikam nebūs grūti secināt, cik «Igate» varēja „uzvārīties” šajā projektā.

Pievieno komentāru

Komentāri 16

kokonam

vai aplokšņu algas, ekskursijas ar caunveidīgajiem, oficiālo algu paaugstināšana pirms aiziešanas pensijā, ar domu izspiest no valsts lielāku pensiju un dabūt "naļiku' otkata veidā, pieņemšana darbā bez līguma arī ir melnais PR? ā, tā jau parasta uzņēmējdarbība padomjlaiku firmaču stilā. ja tu zodz un tevi lamā, tad nav ko vaimanāt un žēloties!

pirms 6 gadiem, 2012.03.12 00:53

kokons

Jāsāk ticēt, ka ZZ un visa tā Dienas banda uzēdusies vai visiem Jelgavas uzņēmējiem.
Virsrakstā lasu: "neuzskata, ka plaisas ir brāķis"
Bet tekstā lasu: "tāpat nevaram noliegt arī mūsu tehnoloģiju neveiksmes iespējamību. .. kad tam būs atbilstoši meteoroloģiskie apstākļi .. tad arī tiks noskaidrots defekta cēloni"
Un redzu, ka Igate pagaidām vēl nenoliedz brāķa iespējamību, bet šūmnē3jās, ka viņus padara par malējiem.
Ziniet, ZZ, tā tiešām vairs nav žurnālistika, un tas ir acīmredzami.
ZZ tiešām būs kļuvuši par marionetēm melnā PRa pasūtītājiem... :/

pirms 6 gadiem, 2012.03.11 20:27

kamēr

kamēr maksās aploksnē, tikmēr konkursus vinnēs, ludi laidīs, ar 3-kašu izglītību strādniekus pieturēs un brāķi neredzēs.

pirms 6 gadiem, 2012.03.11 18:03

aaa

visa Tervetes iela parplisusi un 9.veikala pagrieziens vispar tulit sabruks! Igate......!

pirms 6 gadiem, 2012.03.11 14:50

Greex - vecajam

Paldies! Vismaz viens var sakarīgi paskaidrot, kas varētu būt par vainu - un pie tam bez lamāšanās un aizvainotas šņukstēšanas vienreizlietojamā kabatlakatiņā.

pirms 6 gadiem, 2012.03.11 14:46

vecais

Neaizstāvu Igati, bet paplašinot cela segumu šīs plaisas var parādīties, jo vecais ceļš ir blietējies gadu desmitiem, bet jaunais piebērums vēl turpina sēsties, jo tādu pašu blīvumu ir gandrīz neiespējams dabūt. Un vēl kur bija tehniskā uzraudzība tai to vajadzēja konstatēt uz reizi. Man šķiet ka te lielāka vaina ir tehniskai uzraudzībai.

pirms 6 gadiem, 2012.03.11 14:28

auditors

Plaisas, tas sīkums, pirms vairākiem gadiem, kad uz Lielās ielas asfalta segumu atjaunoja, pavasarī jaunais segums nogāja kopā ar sniegu.

pirms 6 gadiem, 2012.03.11 14:03

piparkūka

Varētu kādi Igates priekšnieki aizbraukt pieredzes apmaiņā nevis uz dienvidu kūrortiem, bet gan uz tepat blakus esošo Lietuvu vai Poliju un pamācīties-kā asfaltu sagatavot, kā ceļu sagatavot pirms asfalta uzliešanas....bet mēs jau esam unikāla zeme, pašiem savs ceļš ejams.....

pirms 6 gadiem, 2012.03.11 12:07

pukins

Jaa zeni ar lapstam stradaja tehnikas vieta jabut kaunam IGATEI UN KAS TO BIJA IZDOMAJIS no priekhsniecibas ,bet varbut stradnieki bija soditi tada veida. Tacu IGATE nav no tiem sliktakajajiem buvniekiem .Esmu redzejis kur RIGA tas labas buvkompanijas vetam pa trs reizem plesa aghsa jano afaltu !

pirms 6 gadiem, 2012.03.11 07:26

esam

Nu ja jau esi tik pārgudrs, tad paskaidro, kāpēc tavuprāt plaisas un "veļas dēlis" krustojumā ir normāla parādība? Un vai tas, ka tu strādā ar lāpstu, dod tev tiesības strādāt sūdīgi? Varbūt beidzot ir laiks no lāpstām pāriet uz mehānismiem un mašīnām, kā to jau sen izdarījuši ceļu būvnieki citur pasaulē, kur ceļi ir normāli?

pirms 6 gadiem, 2012.03.10 20:37

es

jus kas rakstat tos stulbos komentarus,vispar neko no celu buvniecibas nesaprotat,ja jums pasiem vaidzetu ar lapstu pastradat,pat 1 stundu neizturetu,un atstieptos uzreiz,sava dzive pa karoti neko smagaku neesat cilajusi,un te vel gudri spriez!!!!!!!memlaku banda!!!!

pirms 6 gadiem, 2012.03.10 19:12

vārds

Tērvetes ielā arī parādījušās plaisas. Man šķiet, ka tur ar vēl 2 gadi nav riņķī.

pirms 6 gadiem, 2012.03.10 16:34

maris

arī "veļas dēlis "krustojumos droši vien nav defekts !!!!!????

pirms 6 gadiem, 2012.03.10 15:44

zocialists Ivars Jakovļevs

vajag braukt ar zieču vēl kādā ceļojumā, tad tas būs ne tikai defekts, bet efekts jeb navarots!

pirms 6 gadiem, 2012.03.10 15:08

Vietējās ziņas