Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Jaunais radars ātruma pārkāpēju fiksē 120 metru attālumā no luksofora 20

Uzņēmums «Latvijas valsts ceļi» (LVC) informē, ka jaunais radars, kas fiksē pārkāpumus uz Jelgavas – Rīgas šosejas un automātiski ieslēdz aizliedzošo luksofora signālu, atrodas pietiekamā attālumā no luksofora.

LVC  Komunikācijas daļas sabiedrisko attiecību projektu vadītāja Ieva Niedra informē, ka luksofors atrodas apdzīvotas vietas teritorijā, ceļa posmā, kur maksimālais atļautais braukšanas ātrums ir 70 kilometru stundā.«Gājēju pārejas luksofors papildināts ar ātruma kontroles radariem un videokamerām. Katrā braukšanas virzienā ir uzstādīts viens radars uz konsoles virs ceļa, pietiekamā attālumā no gājēju pārejas – 120 metri. Ja autovadītāji pārsniedz radaros noregulēto ātrumu, tiek dots signāls luksofora vadības sistēmai, konkrētajā virzienā tiek apturēta satiksme uz 20 sekundēm, luksoforā ieslēdzot dzelteno un pēc tam sarkano gaismas signālu,» viņa skaidro.Ātruma pārkāpējs vai tā transporta līdzekļa reģistrācijas numurs fiksēts netiek, vienīgā sankcija pārkāpējiem ir lieka apstāšanās. Ātruma radaru uzstādīšanas mērķis ir nodrošināt to, lai autovadītāji ievērotu atļauto braukšanas ātrumu konkrētajā ceļa posmā, tā paaugstinot mazaizsargāto satiksmes dalībnieku – gājēju – drošību uz gājēju pārejas.«Lai nodrošinātu satiksmes drošību un vienmērīgu satiksmes plūsmu konkrētajā ceļa posmā Olainē, autovadītāji tiek aicināti ievērot ar ceļa zīmēm noteikto maksimālo atļauto braukšanas ātrumu un drošu attālumu no priekšā braucošā transporta līdzekļa,» aicina I.Niedra, uzsverot, ka luksofors Babītē darbojas bez problēmām un ir izpelnījies satiksmes ekspertu atzinību.

Pievieno komentāru

Komentāri 20

Vernons

Sakarā ar šādiem jaunievedumiem neredzu jēgu ātrumam 70 km/h! Atļaujam braukt 100 km/h un gājājus norobežojam no mašīnu plūsmas ar barjeru, kā pie dzelzceļa pārbrauktuves, barjera pacelta gājēji drīkst šķērsot ceļu. Barjera ciet gājēju nav uz brautuves, jo ceļu, kuram ir sadalošā josla gājējam šķērsot aizliegts! Morāle - priekšā esošs satiksmes dalībnieks ar savu rīcību garantē drošību.

pirms 5 gadiem, 2012.08.13 14:00

tā kura palika dzīva

Lai kāds no viņiem izbraic un sajūt adrenalīnu asinīs, kad smagais ar pilnu masu ap 40 tonnām sāk šo bremzēšanu veikt un pametot acis spogulī Tu redzi, ka viņu mētā no vienas puses uz otru........un vienīgā cerība ir tāda ka viņš sabremzēs.......

pirms 5 gadiem, 2012.08.13 11:34

pulkvedis

Kurš jau pārkāpj noteikumus un velk ar 120-140 ,tas tā arī pēc šīs informācijas mauks pāri pārejai,zinot ,ka a/m nefiksē . Tagad tikai mazliet jāpagaida , kad kādu kājām gājēju izsmērēs pa asfaltu, jo luksoforu uzdevums ir REGULĒT virzienus ,plūsmas ,nevis kalpot dauņu izdomātiem "audzināšanas" jaunievedumiem.

pirms 5 gadiem, 2012.08.11 20:49

koma

kur var pieteikties Eiropas naudas atmazgāšanai, vēlos pie mājas ierīkot luksaforu, kas reaģējot uz vārtiņu atvēršanu iededz pārējiem sarkano gaismu. stilīgi atveru vārtus un visi stāv.

pirms 5 gadiem, 2012.08.11 08:41

Jauns sviests LV šoreiz uz ceļa

Mūsu celi kas topm LV protams ir smuki, bet diez kas viņus projektē, liekās ka tas dzīvo citā dimensijā. un tur pārvietojās ar kājām. Lielāko daļu tiek taisīti tā lai būtu vairāk šķēršļu un piekarināti ar visādiem norādījumiem un.......... taisns ceļa posms 10km garumā drīz būs vēsture.
Gājēju tiltu vai tuneli uzbliest bija srežģīti, palielinot braukšanas drošibu un 1000 iedzīvotāju (nodokļu maksātāju) ietaupot laiku un nervus nepiebāžot galvu ar radariem luksaforiem 120m un citu ....... ka kāds sabremzēs
a tā specāliste malacis, viņa teica apdzīvota vieta, nu ja nevien nezina, ka tur ir, pie mums var izrādīties ka ir, tikai zīme pazuda :))) runā muļķības jo nav nekādas atbildības un viss pofig

pirms 5 gadiem, 2012.08.11 06:36

viedi vārdi

Tūtars 10.08.2012. 11:16:07
Es ceru, ka pēkšņi ieslēgts sarkanais tikpat pēkšņi NEDOD gājējiem zaļo, lai tie sajūsmā par iespēju šķērsot pāreju nemestos zem "lidojošā" bumera riteņiem...

pirms 5 gadiem, 2012.08.11 01:34

Resnais

ļoti vienkārši, būs jādod grīdā, lai šos 120 m nobrauktu pēc iespējas ātrāk.

pirms 5 gadiem, 2012.08.10 22:42

bigmazi

cik zinu ka ta zime 70 vispar zaros nav paredzama ,nu pervij blin vsegda komom

pirms 5 gadiem, 2012.08.10 22:07

Vernons

Vispirms novērsīsim trūkumus CSN, ieviesīsim sadaļu "Brīdinājuma signāli", lai ir ko strikti ievērot un tad varēs runāt par par drošības garantēšanu. Tagad ik vienus pekstiņus taisām bez seguma drošībai.

pirms 5 gadiem, 2012.08.10 20:39

putlers

Zelta viduscelsh bus tad kad autovaditaji ieveros CSN un nebus jasukstas .

pirms 5 gadiem, 2012.08.10 20:04

Vernons

Man patīk, no vienas galējības otrā. Kad atradīsim zelta vidusceļu!

pirms 5 gadiem, 2012.08.10 19:24

vārds

Tie pēdējie, kas ripinās klāt luksoforam, iedegoties zaļajam jau kā reiz arī uzmin kārtīgi - ja jau zaļais, tad būs rullēšana. Un rullēšanas nav. Vispār jau pareizi ir, tikai vajadzētu uzlikt kameru. Tā bildētu pārbraucējus pie sarkanā un šiem izrakstītu 60Ls.

pirms 5 gadiem, 2012.08.10 16:47

Atjautības uzdevums

Vieglās autoašīnas šoferis, kas ievēro ceļus satiksmes noteikumus, brauc ar maksimālo arļauto ātrumu 70km/h. Brīdī, kad auto atrodas 35m attālumā no gājēju pārejas izdaudzinātā radara redzes lokā nonāk arī otrs auto, kas brauc ar 90Kmh un tas nekavējoties reaģē pēslēdzot signālus. Lai reaģētu uz signāla maiņu pirmā auto vadītājs vēl nobrauks 12,85m un tad bremzēšanas ceļa garums atliek 22,15m. Lai pirmais auto pilnībā apstātos (uz sausa ceļa seguma) bremzēšanai nepieciešami vidēji 29,7 m.

Bērni, sakiet, cik metrus aiz gājēju pārejas pinībā apstāsies onkulis Ļoņa ar vecu VW passat?

Lai dabūtu par uzdevumu maksimālo punktu skaitu, čaklākie var aprēķināt cik paletes "Optima līnija" 2L alus izgāzīsies no Lietuvieša Vytautas vadītās fūres, kad viņš, mēģinādams nenobraukt gājējus, taranēs brauktuvi norobežojošās margas, pieņemot, ka viņs atrodas Ļoņas VW vietā un nav lietojis arī alkoholu?

pirms 5 gadiem, 2012.08.10 16:32

Audit

čigir, es kaut vārdu minēju par manis pārniegto ātrumu!? Aunapiere, lai nomērītu attālumu nav jāapstājas, tam ir izdomātas un tiek ražotas pietiekami daudz ierīču.
Teksts ir par to, ja jau 10 uto stāv pie aizliedošā signāla, šai vietā, tad reāli no aizmugures braucošājiem nav ne mazāko iespēju pārsniegt 70 km/h, ja nu vienīgi tas nav kāds "Sanitex" kamikadze. Man tad nav kur steigtiegties, izbraucu laicīgi, ar rezervi, varu pastāvēt, bet žēl būs sa***ā laika dēļ "zemu lidojošiem".
Ja radars, kā minēts rakstā, fiksē ātrumu 120 m attālumā no tā atrašanās vietas, jeb ~ 200 m no gājēju pārejas, priekš pilnīgas apstāšanās pietiekams attālums, tad kāda velna pēc jau trešo dienu pēc kārtas tur notiek avārijas, dēļ straujas bremzēšanas. Cik sekundes luksaforā deg dzeltenais signāls, nav pat viena.
Kopumā, lieta noderīga, bet luksafora darbībai jābūt korekti noregulētai, vismaz kā pilsētā.

pirms 5 gadiem, 2012.08.10 15:48

klauns

Rigas shosejas luksafors jaunais ir murgs, vinam zal gaisma ir maksimums 10 sekundes un tad iznak, ka visu laikau tikai knipseee :D

pirms 5 gadiem, 2012.08.10 15:45

VT

Šo rakstu vajag uzdrukāt uz milzīga plakāta un novietot pirms šī luksafora - savādāk zaļais signāls tur nekad neiedegsies.... :D

Piekrītu AUDIT - nekad neesmu tur redzējis zīmi ''apdzīvota vieta'' ... 70 gan nesen parādijās.... tikai kāda mārrutka pēc tas vajadzīgs, ja gājēju tur praktiski nav un luksaforam ir gājēju poga ko nospiest kad kādam vajag tikt pāri...

Pirms šīs ''fantastiskās idejas'' es tur avārijas netiku redzējis, bet tagad, kopš luksafors darbojas, jau divas....

pirms 5 gadiem, 2012.08.10 15:32

onkulis

Pie šis uzpariktes peredasti ***ina pārejos

pirms 5 gadiem, 2012.08.10 15:29

čigris

to Audit.Apstājies un no mēri tos metrus ne te ***,CSN ir jāievēro aiz 1m zīmes 70 tev jābūt atrumam 70

pirms 5 gadiem, 2012.08.10 15:26

Audit

Neviena ceļa zīme, kas tur uzstādīta, neliecina par apdzīvotu teritoriju. Tas ka radars fiksē ātrumu 120 m attāļumā ir nepatiesība. Ja jau pie luksafora stāv pa 10 auto katrā no joslām, praktiski pēdējie auto ir pie ātrumu ierobežojošās zīmes "70", par kādiem 120 m te var būt runa. Pati ātrumu ierobežojošā ceļazīme ir labi ja 100 m no rakstā minētā radara atrašanās vietas.

pirms 5 gadiem, 2012.08.10 15:03

Vietējās ziņas