Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Jelgavā sāk «lāpīt» ielu bedres 4

Ņemot vērā ielu seguma stāvokli, Jelgavā turpinās ielas seguma bedrīšu remontdarbi, kas nepieciešami satiksmes drošībai. Ziemas periodā asfalta bedrītes tiek aizpildītas ar auksto asfaltu, bet gaisa temperatūrai paaugstinoties, bedrīšu remonts tiks veikts ar karsto asfaltbetonu.

Bedrīšu remontam 2012.gadā plānoti 172 438 lati. No šiem līdzekļiem ziemas periodā bedrīšu remontam ieplānoti 26 000 latu, iekšpagalmu bedrīšu remontam - 11 000 latu. Satiksmes Ministrijas piešķirtais līdzfinansējums tranzītielu asfalta bedrīšu remontam ir 9328 lati, informē pašvaldības Sabiedrisko attiecību sektors.Pilsētā šos darbus organizē un koordinē pašvaldības aģentūra «Pilsētsaimniecība». «Asfaltbetona bedrīšu remonti tiek organizēti, izvērtējot remontdarbu tehnoloģijai pieļaujamos laika apstākļus. Ielas tiek apsekotas katru dienu un satiksmei bīstamās bedres jāaizpilda vienas diennakts laikā. Taču jāņem vērā, ka šādos laika apstākļos bedrītes veidojas ļoti strauji, tāpēc aicinām autovadītājus būt ļoti uzmanīgiem,» aicina aģentūras direktors Andrejs Baļčūns.Šonedēļ asfalta bedrīšu remonts tiek veikts Lielajā ielā, Loka maģistrālē, Lietuvas šosejā, Garozas, Akadēmijas, Uzvaras, Satiksmes ielā. Tuvākajā laikā plānotie ielu bedrīšu remonti notiks Pulkveža Brieža, Satiksmes, Pļavu, Cukura, Stacijas, Zemeņu, Miera un Blaumaņa ielās.Ziemas periodā asfalta bedrītes tiek aizpildītas ar auksto asfaltu, izmantojot nepilno tehnoloģiju. Bedre pirms asfalta ieklāšanas tiek uzsildīta ar gāzes degli. Gaisa temperatūrai paaugstinoties, bedrīšu remonts tiks veikts ar karsto asfaltbetonu, izmantojot nepilno tehnoloģiju. Asfalts tiks piegādāts no Rīgas ceļu pārvaldes asfalta ražotnes. Bedrīšu aizpildīšana tiek veikta pie seguma temperatūras, kas nav zemāka par pieciem grādiem. Satiksmei bīstamās bedres ziemas sezonā pieļauts aizpildīt pie gaisa temperatūras, kas ir «virs nulles». Par satiksmei bīstamām bedrēm uzskata tādas bedres asfalta segumos, kas ir lielākas par 0,1 kvadrātmetru un dziļākas par pieciem centimetriem.

Pievieno komentāru

Komentāri 4

Ravinu klans

Ja jau Ravina Igate apzinigi mainitu segumu,tad pec kada laika pasi paliktu bez darba,bet bedrites jalaba katru pavasari,te ari papildus ienakums aldzinai!

pirms 6 gadiem, 2012.02.29 14:57

pilsētvecis

Diez vai Rāviņš un Caune savas vecās,nederīgas bikses arī lāpa,vai izmet un pērk jaunas?!
Saprot tak,kāpēc pirkt dārgu diegu,ja tāpat būs atkal jālāpa...

pirms 6 gadiem, 2012.02.29 14:39

Senilais Tips

"28.02.2012. 16:04:21"
tādi piektklasnieka cienīgi argumenti. Lai kaut ko darītu vajag naudu un es, personīgi, tagad nebūtu gatavs maksāt vairāk nodokļos, lai vālētu pa dārgām štrāsēm ar mašīnu, kuru nevarēšu atļauties.

pirms 6 gadiem, 2012.02.28 22:34

ponts lapit,,labak jaunu segumu uzliet,,bet latvijai ka jau vienmer nav naudas,,pedejas mulcibas,,vienkarsi negrib neko darit,,

pirms 6 gadiem, 2012.02.28 16:04

Vietējās ziņas